2011-12-06

Så gick vattnet...

Återkommer om gårdagens sjukhusbesök.

Vaknade kl 6 imorse av att vattnet gick. Sjukt mycket vatten... Efter gårdagens hemska uppvaknande gällande den ruskigt långa resan till förlossningen så var det iinte en chans att jag stannar hemma för att invänta värkarbete. Jag ska in - nu!

Barnen gjordes iordning inför skolbussen, mamma ringdes in och kommer till kvällen och jag och mannen rör oss just nu mot sjukhuset. Inga värkar att prata om och just nu känns det väldigt tryggt, det får gå (nästan) hur snabbt det vill bara vi är på plats.

Fyra veckor för tidigt lill* vän, har du brådis?

Just det, det ska INTE göra ont i snittet, så varför gör det det?

Uppdaterar efter hand. Nu vet ni i alla fall varför jag inte svara på mail.
- vs -

13 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra, h*n kanske kommer snart då :) Kramar

    SvaraRadera
  2. åh hoppas allt går bra! Lycka till :)

    kram

    SvaraRadera
  3. Oj, vad spännande! Men förstår att du inte riktigt känner dig beredd om du har fyra veckor kvar till datum! Tänker på dig och hoppas att allt går bra!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Oj, hoppas allt går bra för er! :)

    SvaraRadera
  5. Spännande, hoppas allt går bra och att det snart kommer en uppdatering.

    SvaraRadera
  6. Tänker på er och lycka till! :)

    SvaraRadera
  7. Hoppas det har gott bra idag..

    SvaraRadera
  8. Pappan Anders2011-12-06 23:36

    Lycka till och hoppas de går bra.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. oj.. så spännande.. :) hoppas allt går bra för er.. tänker på dig.. kram

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Du har varit med i en tävling på min bakblogg där man kunde vinna choklad och jag har valt ut dej som en av vinnarna! :)
    Så jag skulle behöva att du mejlar mej ditt namn och adress så att jag kan skicka paketet!
    sandra_hedstrom@hotmail.com

    Hoppas allt gått bra med barnet!
    Mvh Sandra

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!