2011-12-13

Slow motion...

Just nu går allt riktigt sakta. Jag rör mig långsamt, pratar långsamt och andas i slow motion. Oj, vad det är nyttigt... Njuter så av tillvaron och det lugn som lillan fört med sig.

Dagarna går i en skön dimma av amning, bebisgos och en hel del bara sittandes. Det var längesen mitt rastlösa sinne klarade av en så pass simpel sak som att se ett helt tv-program utan konstanta besök till datorn men just nu är det inga som helst problem.

Bvc var här igår och vi fick rådet att mata lilltjejen extra mycket. Hon var ganska liten när hon kom, gick ner lite till de första dagarna och har under de senaste tre dagarna stått relativt still. Hon är superduktig på att amma och behåller det mesta så jag är faktiskt inte orolig men matar henne ändå varannan timme. Ny viktkoll på måndag...
- vs -

1 kommentar:

  1. Vad mysigt det låter! Längtar efter vår lilla bebis! :-)

    Kramar

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!