2011-12-04

Tredje advent - tävling - 5 vinnare!

Paket 1

- Pedi-Pads från Mavala.

- Foot Wipes Antipersiprant från CCS, 6 st.

- Professional Heel Balm för spruckna hälar från CCS, 50 ml. 
Stort tack till CCS!


Paket 2

- Roliga boken "Sov nu för fan" av Adam Mansbach.

- Listerine Total Care Munskölj, 95 ml.

Stort tack till Bokförlaget Lind & Co för boken!



Paket 3

- Centella Expert Firming Balm från Yves Rocher, 150 ml.

- Perfumed Soap från Burberrys, 25 g.

- Moisturisning & Protection Day Cream från Medstop Swiss Pharmacy, 50 ml.

Stort tack till Medstop för dagcremen!


Paket 4

- "Remember Me" dvdfilm med Robert Pattinson.

- "Fyra år till" dvdfilm med Björn Kjellman.

- "Love Happens" dvdfilm med Jennifer Aniston.

Paket 5

- "Lätta fakta om Dinosaurier" av Stephanie Turnbull.
- "Så gör prinsessor" av Per Gustavsson.
- "Sofis Trädexpedition" av Stefan Casta och Bo Mossberg.

Böckerna är utgivna i samarbete med Findus resp McDonald's.


Tävlingen är enkel, allt du behöver göra är skriva vilket paket du vill vinna som en kommentar här nedanför.

Du kan tävla fram till kl 22.00 lördag 10/12. De fem vinnarna presenteras dagen efter och det är en fördel att skicka sin adress till mig så snart som möjligt!
Lycka till!
- vs -

166 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vinna bokpaketet, nr 5.

    Har delat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/december/5-vinnare-1012.html

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja vinna paket 3, gillar verkligen hudprodukter! (:

    SvaraRadera
  3. Jag vill tävla om paket nr.3. Alltid härligt att testa nya produkter:)

    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas på paket nr 4, för jag har inte sett någon av dessa filmer! Skulle vara härligt att ha något att se fram emot!

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja vinna paket 4 :-)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. jag är med och vill vinna paket nr 3

    mvh
    sandra

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Gör ett nytt försök blev fel...

    Jag är med, hoppas vinna nummer 5

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag skulle vilja vinna paket nummer 4 :)

    emma.albinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. jag är gärna med..
    jag skulle jättegärna vilja vinna paket nr 2. :)

    kram alexandra blivande 2 barns mamma
    axdal@me.com

    SvaraRadera
  11. jag vill ha paket 3 :D

    kram, annely nordlund

    annelynordlundblogg@live.com

    SvaraRadera
  12. paket 1 vore en tröst för mina tassar :-)

    Camilla


    wihlborgskan "at" gmail.com

    SvaraRadera
  13. Skulle vilja vinna paket 5!

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag skulle vilja vinna paket nummer fyra =)

    perssssson_@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Paket 1, tack!

    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  16. paket 3
    pisseluringen@spray.se

    SvaraRadera
  17. Jag är gärna med.
    skulle välja paket nr3.

    Hoppas!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  18. jag vill vinna paket nr 1.

    SvaraRadera
  19. Jag skulle gärna vilja vinna paket nr 2 :)

    SvaraRadera
  20. Paket nummer 3 hade jag velat vinna :)

    SvaraRadera
  21. Paket 1 lockar med krämen för spruckna hälar!

    cex007@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. paket nr 4

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  23. Paket 5 vill jag jättegärna vinna! Skulle bli en superfin julklapp till mina små barn! :D

    SvaraRadera
  24. Jag tävlar om paket 2!

    Hälsningar Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. berggrensara@hotmail.com på föregående kommentar.

    SvaraRadera
  26. Ettan skulle passa mig perfekt!

    SvaraRadera
  27. Hej!
    Gärna paket 3...
    camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  28. Vill gärna vinna paket 4!

    SvaraRadera
  29. Jag vill vinna paket 5 :-)
    lisa_juting@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. paketb nr 2
    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  31. Jag vill gärna vinna paket nr 3. Behöver verkligen hudprodukter nu i den torra vinterluften!
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Paket nummer tre är som skräddarsytt för mig
    roennlid@yahoo.se

    SvaraRadera
  33. paket nr 1

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  34. skulle jättegärna vilja vinna paket 3 eller 4 :)

    SvaraRadera
  35. Jag vill gärna vinna Paket 3 :-)

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna vinna paket nr 1. Mina fötter tar verkligen livet av mig så här före jul. Man får springa som ett skållat troll...

    SvaraRadera
  37. Jag skulle vilja vinna paket 2.

    min mejl: justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Paket 3 skulle jag vilja vinna

    keea_k@yahoo.se

    SvaraRadera
  39. paket nr 1
    pia.hj@telia.com

    SvaraRadera
  40. paket 4
    matte77@sverige.nu

    SvaraRadera
  41. Paket 5

    Leah@sverige.nu

    SvaraRadera
  42. paket 1

    lac69@home.se

    SvaraRadera
  43. paket 3

    jennyax@sverige.nu

    SvaraRadera
  44. Paket 4
    irene_e@spray.se

    SvaraRadera
  45. Jag skulle vilja vinna packet 2 Tina olsson Pluppelina@home.se

    SvaraRadera
  46. Skulle bli överlycklig över att vinna filmpaketet (paket 4) :)

    Vänliga adventshälsningar:

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag skulle gärna vinna paket 3:)

    the-mystic-dream@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag vill vinna paket nr 1. :)

    SvaraRadera
  49. Jag skulle gärna vilja vinna paket nummer 1. Vore toppen för mina fötter. Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  50. Hej, jag skulle vilja vinna paket nummer 4! :)

    SvaraRadera
  51. Jag är gärna med :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha paket nr 3.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  52. jag är med. vill gärna vinna paket nr 3.

    mail. litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt trevlig 2a advent!

    mvh Lindah

    SvaraRadera
  53. Jag är med. Vill vinna paket nr 2.
    Mvh
    Clotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  54. Jag vill tävla om paket nummer 3, behöver verkligen hudprodukter! :)

    Sannafernqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Ser ut som det står mitt namn på PAKET NR 1 :)) ....mina fötter skulle må väl av lite omsorg.

    /Linn

    erikssonlinn@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag är gärna med och tävlar om paket 1 :)

    helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag skulle verkligen vilja vinna paket nr.2 :)



    /Stella
    stellaskoog@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Paket nr 3 tror jag att jag skulle välja om jag hade turen att vinna :-)!

    SvaraRadera
  59. Hej!
    Paket nummer 5 skulle jag vilja vinna. /Carina

    SvaraRadera
  60. jag tävlar om paket 4:D
    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  61. Hej!

    jag vill vinna paket 1 :)

    Kram

    SvaraRadera
  62. paket nr 5.. min lilla son ÄLSKAR att jag läser böcker för han...

    chanetteofsweden@hotmail.se

    SvaraRadera
  63. Hej!
    Paket nr 3 skulle jag gärna vilja ha!

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. De är svårt och få barnbarnen att somna. Jag vill vinna paket nr 2.
    kennertnilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. jag är helt klart med !
    och jag skulle jätte gärna vilja ha paket nr 3, perfekt nu när det är vinter och kallt, då sitter det alltid bra med hud produkter !

    evelinarasu@live.se

    SvaraRadera
  66. Hej! Jag skulle vilja vinna paket nr 3.. härligt med fina saker för kropp och själ:)

    SvaraRadera
  67. Hej!
    Vill vinna paket 3

    SvaraRadera
  68. Hej!
    Hoppas på paket nr2.
    Emelie
    mimma82@spray.se

    SvaraRadera
  69. Glad tredje Advent :)

    Hoppas på paket 4!

    annie.gustavsson@gmail.com

    SvaraRadera
  70. Hej! Jag vill vara med och tävla om paket nr 1.
    Man ska vara rädd om fötter tralla la la
    Ha en trevlig tredje advent :-)

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Jag vill vinna paket 2 för boken verkar helt hysteriskt rolig! :)

    jenjonsjoberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Hej paket nummer 5 vill jag vinna :)

    jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. paket nr 3

    mija.lundkvist@home.se

    SvaraRadera
  74. Vill vinna paket 5. Kan delas av många Delad glädje, dubbel glädje

    SvaraRadera
  75. paket 4

    felicialu@home.se

    SvaraRadera
  76. Paket nummer 1 hade blivit en alldeles perfekt julklapp till en familjemedlem så jag håller tummarna för det!

    SvaraRadera
  77. Paket nr 5

    ellah@home.se

    SvaraRadera
  78. Paket nr 2
    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  79. paket 3 vill jag vinna. martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Jag är självklart med även jag,
    så hoppas jag att paket 4 ska förgylla min dag!
    Filmer som passar famijen den hela,
    så att vi många mysiga dvd-stunder i soffan kan dela!

    Kram så länge!
    Anna M Rautila
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. 1 eller 3 :)

    betty_bop_2001@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Jag skulle vilja vinna paket nummer 4. Härliga filmer att koppla av med i jul! =)

    SvaraRadera
  83. Med paket 5 skulle julens lässtunder vara räddade! Barnen älskar att krypa upp i soffan och så läser vi böcker tillsammans.

    Hoppas på tur!

    Kicki
    kicki_s71@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Paket 2!
    Den där boken vill jag läsa :D

    SvaraRadera
  85. pkt 4
    araskog@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Skulle vilja vinna paket nr 3!

    jollan_89@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Svårt att välja...
    Får bli paket 3 eller paket 1...
    ...Du får överaska mig och välja Ett av dessa om turen faller på mig :)
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  88. Åh jag skulle gärna vilja vinna paket nr 3 :) kram

    SvaraRadera
  89. Jag är med och tävlar om paket 3 :D Skulle bli överlycklig

    SvaraRadera
  90. Jag är gärna med och tävlar om paket 3

    SvaraRadera
  91. nelliejansson@hotmail.com2011-12-05 17:36

    Tävlar gärna om paket tre!

    SvaraRadera
  92. Jag är jättegärna med och tävlar och skulle vilja tävla om paket nummer 1 :)

    /emelie

    emelie_berntsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Mina fötter behöver desperat paket 1
    God Jul/Åsa

    asago@hotmail.com

    SvaraRadera
  94. Hoppas på paket nr 3!
    God Jul!
    //Ida
    ida_wigrell@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Jag vill vara med och tävla om paket nr 5.
    God Jul!
    /Alice
    alice.lindahl@edu.nacka.se

    SvaraRadera
  96. Jag är gärna med och tävlar om paket nr.2.

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/12/10-dec-vinn-ett-av-fem-priser.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  97. Mina fötter sig förj*vliga ut så jag tävlar mer än gärna om paket nummer 1!

    Hajjdi@live.se

    SvaraRadera
  98. Paket 2.De låter kul med en barnbok för vuxna.

    SvaraRadera
  99. jag vill vinna paket 1 :)

    lilla_my81@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. skulle vilja vinna pkt nr 3 hoppas på tur gör
    emmar23@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Jag är gärna med och tar striden om paket nr 3

    :)

    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  102. Johanna Gustavsson2011-12-06 10:58

    Jag håller tummarna för PAKET 5!

    /Johanna G
    johanna@backbone.se

    SvaraRadera
  103. Jag skulle vilja ha paket nr 4 :)

    SvaraRadera
  104. Paket 5 tackar jag för om jag vinner,
    så härligt att få krypa in i en varm filt tillsammans med barnbarnen och läsa med dom och mysa

    SvaraRadera
  105. Jag vill vinna paket nummer 3!

    //e-mmeliiie@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Jag skulle vilja ha paket 1.
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  107. Hej!
    Jag skulle gärna vilja vinna nummer 3.

    Med vänlig hälsning,
    Gladans@hotmail.com

    SvaraRadera
  108. Skulle vara fantastiskt om jag kunde vinna paket nr 1 till mina föräldrar som julklapp! :D

    http://jennyvuongs.blogg.se / jennyvuongs@hotmail.com

    SvaraRadera
  109. Jag vill gärna vinna paket nummer 2.
    Håller tummen ;-)

    happyme@hotmail.se

    SvaraRadera
  110. Jag skulle vilja vinner nummer 3!

    emelie.g_96@hotmail.com

    SvaraRadera
  111. Jag är gärna med i denna tävlingen! Vill vinna paket nr 5.

    zebramyran@hotmail.com

    SvaraRadera
  112. Jag skulle vilja vinna paket nr 3.
    Börjar bli lite "SKRYNKLIG".Hoppas det hjälper??

    SvaraRadera
  113. Nr.4 håller tummarna!!! ;0)

    SvaraRadera
  114. Paket 3 vore fantastiskt!
    mvh
    Marie

    mariemarie_@hotmail.com

    SvaraRadera
  115. canicos@hotmail.se2011-12-06 20:06

    Paket 3 - JAA! Helt min smak! Håller tummarna, god jul på dej!

    SvaraRadera
  116. Jag skulle vilja vinna paket 3 :)


    cindys.blogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  117. Hej, paket nr 4 är min önskeklapp // idajohansson22@spray.se

    SvaraRadera
  118. Jag skulle vilja vinna paket nr 2.
    Mvh Sandra
    sandra_honda@hotmail.com

    SvaraRadera
  119. hoppas vinna paket 3

    SvaraRadera
  120. paket 3 skulle va trevligt att vinna, sophhjarta@hotmail.com

    SvaraRadera
  121. Pappan Anders2011-12-06 23:40

    Jag e me :-) Paket nömmer 2. "Sov nu för fan" tänker jag när nissen inte vill somna och har klunkat i sej 1 liter vatten för och pissa i bingen som en viss Alfons.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  122. Jag vill vinna paket 4 att ge min kärlekskranka mor i julklapp!

    SvaraRadera
  123. Vill vinna paket 2, bok och munskölj kan behövas när man ska läsa gonattsaga om och om igen för min kräsne systerson...

    SvaraRadera
  124. Paket nr 4 skulle jag vilja vinna.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  125. Skulle gärna prova på paket 1 till mina bortglömda fötter

    SvaraRadera
  126. paket 3 låter skönt och omtänksamt

    SvaraRadera
  127. Jag vill vinna paket 2.
    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  128. Paket 2 skulle jag hemskt gärna vilja få,
    har hört att boken inte bara passar de små!

    Jeanette R

    SvaraRadera
  129. Jag vill vinna paket 4! Jag skulle behöva nåt hett nu när kalla vintern är här. Vad passar då inte bättre än en film med Robert Pattinson!!!

    /Mia
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  130. Är gärna med och tävlar om paket 3
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  131. Hej Snälla jultomte! En snäll farmor önskar sig gärna paket3. Detta räcker länge till torra fötter och armbågar och händer. Gubben och jag smörjer oss tillsammans...

    Arja K


    arjakarlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  132. Jag skulle gärna vilja vinna paket nr 3.
    Hoppas på tur!



    musse7162@hotmail.com

    SvaraRadera
  133. skulle gärna vinna paket 1 för fötterna behöver pysslas om extra mycket nu när de är intryckta i varma skor.

    Ha en bra dag. Cecilia larssontirri@yahoo.se

    SvaraRadera
  134. Jag vill vinna paket 3!

    gunilla.by@hotmail.com

    SvaraRadera
  135. Jag skulle vilja vinna paket 4! :)

    SvaraRadera
  136. Jag vill vinna paket nummer 5. Vi behöver bra böcker.
    kramar
    /Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  137. Paket nr.1 (för jag vill ta hand om mina fötter) eller paket nr.2 (så har min pojkvän något att läsa åt mig de nätter jag inte vill sova, haha)
    carloinee@gmail.com

    SvaraRadera
  138. Vivi-Ann Johansson2011-12-09 10:00

    Paket nr:3 ser ut att vara toppen för mej:Alla priser är ju fantastiska!

    SvaraRadera
  139. Paket nr 3 uppskattar jag

    SvaraRadera
  140. Farsan Leffe2011-12-09 11:23

    Som farsa till små barn vill jag vinna boken Sov nu för faen.
    Paket 2.
    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  141. Vilket som egentligen men måste ju välja så jag tar nummer 3

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  142. Jag skulle vilja vinna paket nr 4. =)

    mmiia83@hotmail.com

    SvaraRadera
  143. Jag vill vinna paket nr 1.

    SvaraRadera
  144. Jag skulle vilja vinna paket tre. Efter 50 kilos viktförlust och noll omvårdnad förtjänar nog både hjärta, hud och mun att få le:)

    Jessica B, flowersdance@hotmail.com

    SvaraRadera
  145. Jag skulle faktiskt välja paket nr.1, eftersom på grund av mitt jobb, så är mina fossingar inte som dom har varit tyvärr. Så det hade behövts.
    mvh,

    uggs17@yahoo.se

    SvaraRadera
  146. Jag håller tummarna för att vinna paket nr 3

    MVH
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  147. Jag önskar mig paket 3!

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  148. Skulle gärna se paket nummer 5 under granen i år till min dotter som bara älskar dinosar :-)
    Pappa Mikael
    miken583@gmail.com

    SvaraRadera
  149. Jag skulle vilja paket 3

    natalie_lindh@hotmail.com

    SvaraRadera
  150. Jag vill gärna vinna paket nr 1. för jag har alltid problem med torra spruckna hälar och illa-liktande fötter.
    Kristina Johansson
    krisj@telia.com

    SvaraRadera
  151. jag vill gärna ha paket 3
    för en bra dagkräm behövs så här års och en doftande tvål är alltid en njutning

    SvaraRadera
  152. Jag skulle vilja vinna paket nr 1 för att jag så lätt får fotsvett och äckliga fötter!
    (jennysen81@gmail.com)

    SvaraRadera
  153. Paket nummer 3 skulle jag vilja tävla om. :)

    SvaraRadera
  154. Jag skull vilja vinna paket nr 5 till mina syskonbarn :)

    Lilla_Bosse@hotmail.com

    SvaraRadera
  155. Jag är med och tävlar om paket 4! Älskar Robert Pattinssn och Jennifer Aniston :)
    Mail:
    jullan_bullan@live.se

    SvaraRadera
  156. Hej!
    Har jag tur önskar jag paket nr 2, då en är storförbrukare av Listerine.
    Mvh
    Mimma
    mimma82@spray.se

    SvaraRadera
  157. Är gärna med och tävlar och jag önskar paket 1 om jag vinner, den vinsten skulle göra stor nytta.

    anette carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  158. Vill jätte gärna vinna paket tre

    SvaraRadera
  159. Jag är med och tävlar om paket tre

    SvaraRadera
  160. Paket ett skulle inta vara dumt att vinna!!

    SvaraRadera
  161. Jag skulle hemskt gärna vinna paket fyra.
    God jul!

    SvaraRadera
  162. Jag är med! hoppas på paket 5!

    Ha det gott så länge!

    Mattias, malle48@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!