2011-12-02

Vinn ett par skinntofflor från Bobux!

Nu kan ni vinna de här fina skinntofflorna från Bobux!

En lycklig vinnare tar hem ett par "Red Polka Dots" i valfri storlek.
Perfekt nu till jul!
(Unisexmodell av ekologiskt skinn, värde 349 kr.)
________________________________ 

För att vara med i tävligen behöver du bara gilla Bobux på Fb och skriva i en kommentar att du gjort det.

Du kan tävla fram till kl 22.00 10/12. Lycka till!
________________________________

Lägg till mig på Bloglovin' så missar du inte när vinnaren presenteras!
Läs här vad jag tycker om Bobux!


- vs -

42 kommentarer:

  1. Jag är gärna med i denna tävlingen!

    Gillar på fb (Alexandra Myran Segersten)

    zebramyran@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med!
    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  3. jag är självklart med, har gillat på fb namn sandra leinonen

    mvh
    sandra

    SvaraRadera
  4. Jag är med =)
    FB - veronica bredland bråten

    veronica_@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

    Vill vinna storlek 5XL

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  6. Jag är med! :) Har gillat på facebook (Emely Tuväng)

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Håkan Nilsson
    mrcracker.daniel@gmail.com

    Gillar på facebook

    SvaraRadera
  8. Jag är med.
    gillat Bobux på Fb med namn Lili Ying.

    Hoppas!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Jag har gillat på Facebook och är gärna med och tävlar om ett par fina tofflor! :-)

    Hoppas på tur!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar. Gillar på FB, Anna Karlsson

    Har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/december/bobux-1012.html

    Vore guld om jag vann. Mitt gudbarn har vuxit ur sina och jag har faktiskt kollat efter nya.

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  11. Åh så söta.
    Klart jag är med !!
    Min lilla tös behöver nåt fint på fötterna nu i vinter :)

    johanssonlina84@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med och har gillat ("hannah" jansson)

    rockbarnettavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med och tävlar! :) Jag har gillat (Evelina Mattsson Lundqvist) och jag vill ha ett par i storlek 39, om jag vinner så ska min älskade mamma få dessa par, hon behöver nya tofflor och hon förtjänar det! Jag följer dig redan på bloglovin sen länge tillbaka :) Kram!

    min mail: evelinamattssonlundqvist@live.se

    SvaraRadera
  14. Jag är med och gillar! (Anja Håkanson)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med och tävlar om de söta tofflorna! :D

    Gillar på Facebook (Sandra Li)

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är med och tävlar, gillar på fb med namnet Annika Nilsson Pettersson

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  17. Jag är me & tävlar Tina olsson Pluppelina@home.se

    SvaraRadera
  18. Hejsan!

    Är gärna med och tävlar om dessa söta tofflor!
    Om jag har turen att vinna, så ska mitt älskade barnbarn får dem!

    Gillat på FB!(Pia Li)

    Kram
    Pia Li
    agnetapiali@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag gillar på FB - Susanne L G

    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Jag är med och har gillat på fb!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  21. Är gärna med i tävlingen! Gillar på FB!

    SvaraRadera
  22. Nathalie Eriksson2011-12-03 20:18

    Gillar

    SvaraRadera
  23. jag är gärna med. gillar på fb (linda hallstensson)

    ha en fortsatt fin helg!!

    mail: litenmentuff@live.com

    kram Lindah

    SvaraRadera
  24. jag har gillat under namnet patience palm prottengeier

    SvaraRadera
  25. Hej!

    Gillar på facebook!

    karin.sjomar@gmail.com

    SvaraRadera
  26. Älskar Bobux så därför gillar jag såklart på facebook (Lisa Juting)
    lisa_juting@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Gillar! (Emilia Lindbom)

    lovesmillis_95@hotmail.com

    http://eemijji.blogg.se

    SvaraRadera
  28. Gillar på FB...
    Elisabeth@umemail.se

    SvaraRadera
  29. Ohh vilka fina!

    Matilda Mattsson på fb :)

    betty_bop_2001@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. nu har jag gillat på FB
    maria_pahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Nathalie Eriksson2011-12-05 19:11

    Å så söta :D Skulle va super fina på min lilla prinsesa !

    Jag gillar självklart på fb :) Och länkar så mina vänner kan vara med och tävla :)

    miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Blir gärna ägare av dessa snygga "flugsvampar"

    Gillat på FB, Per Hallberg

    SvaraRadera
  33. kanske inte skulle varit så anonym ne...



    perling2@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. jag är med! gillar på fb (Anna Hägg).

    SvaraRadera
  35. Har gillat på fb
    emmar23@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag är med! Älskar för övrigt designen på din blogg!

    Gillat på FB - Sandra Lundkvist

    sandraliner@hotmail.com

    /ha en bra dag

    SvaraRadera
  37. Självklart är man med, de ser ju jätte härliga ut !
    Jag har gillat på facebook (Josefin Stensson)
    trzl6@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Klart jag är med :)
    Har Gillat på FB (Pernilla Wamsjö)
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med <3

    Gillar pà FB - Sofie Lindholm

    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Varma och snygga tofflor gillar jag skarpt likaså Bobux på Facebook :)

    christernykvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är med och har gillat på Fejjan!

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Är gärna med och tävlar, vore toppen att vinna och ge som julklapp. Jag har gillat dem på face book, delat tävlingen till min face boo sida.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!