2011-12-03

Vinn sällskapsspelet Bezzerwizzer+ Familj!

Jultider är speltider!

Nu kan ni vinna den senaste utgåvan av Bezzerwizzerspel: Bezzerwizzer+ Familj! 
BEZZERWIZZER+ Familj
Med 2 400 nya och annorlunda frågor fördelade på 16 kategorier är BEZZERWIZZER+ Familj ett roligt och utmanande sätt att spela BEZZERWIZZER på. Hela familjen kan vara med när ni skall spela på den medföljande xylofonen, komma ihåg berättelser, svara på frågor och gissa de finurliga figurerna. Använd era taktiska färdigheter och sätt familjens många talanger och kunskaper på prov! Speltid ca 60 min. Från 2 spelare från 8 år.

Värde 699 kr.

Som vanligt är det enkelt att vara med, allt du behöver göra är att svara på en fråga:

Är du en Bezzerwizzer?
(Skriv svaret som en kommentar).

Extralotter!
(Varje moment ger en extralott).


- Tipsa om tävlingen på din blogg alt Fb.


Tävlingen pågår tom 17 december och om allt går som det ska bör den lyckliga vinnaren ha spelet lagom till jullovet!
Stort lycka till!
- vs -

119 kommentarer:

  1. Nej jag är ingen Bezzerwizzer..... ännu men blir kanske det med detta spel;)
    gillar på Facebook
    Annchristin Holmlund

    SvaraRadera
  2. Klart man har lite besserwisserdrag i sig ;)

    Nu har jag gillat på facebook (Monia Sundgren)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. ja lite bessewisser är man säkert utan att man tänker på det hehe..

    har gillat på fb namn sandra leinonen

    zazza_zazzza@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. My Pettersson2011-12-03 10:08

    Jag kanske inte är det än, men vem vet jag kanske blir en av spelet. ;)


    My.pettersson@elev.jallaskolan.se

    SvaraRadera
  5. O ja, en riktig bezzerwizzer. brukar få många onda blickar när jag ska ge min syn på det mesta.
    Gillat Bezzerwizzer på facebook också (Emma Sjöberg).
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag gillar att rätta folk där dom har fel, bara för att visa att jag har rätt och inte dom. Men jag är nog den bra sortens Bezzerwizzer.

    Har gillat på facebook - Elina Backeby

    Här har jag tipsat om tävlingen: http://marklar.blogg.se/tavling/2011/december/tavlar-om-spelet-bezzerwizzer.html#comment + länkat på sidan

    min mejl: justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är med
    1 Svar: Är inte de nu, men kan bli med detta spel till hjälp ;)

    2 Gillar på fb - veronica bredland bråten

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Nej, jag är verkligen ingen bezzerwizzer - men jag vill gärna bli! :-)

    SvaraRadera
  9. Jag försöker verkligen att inte vara det för jag själv tycker det är jobbigt när någon tror att de alltid har rätt, men det är inte så lätt när man VET att man har rätt, haha!

    emma.albinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är nog lite av en bezzerwizzer, ja. Älskar att rätta folk och veta det är jag som har rätt. Har börjat försöka låta bli dock då jag märkt en viss irritation från dem jag rättar, hehe. Frågesport är populärt i vår familj så detta spelet skulle passa perfekt till julens alla släktträffar.

    SvaraRadera
  11. Haha Jag är nog allt lite av en bezzerwizzer. Inte alla som gillar det men det får de bara ta ;)

    Jag gillar på facebook Veronica Vicke Jacobsson

    Jag har länkat på min tävlingsblogg
    http://tavlingarofreestuff.blogspot.com/2011/12/bezzerwizzer.html

    SvaraRadera
  12. nej det är jag inte. har gillat på facebook så är med och tävlar.

    SvaraRadera
  13. Absolut! Jag vet precis allt (och jag gör ofta det också)

    Gillar på FB (Carola Lind)

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  14. Jag är en messerscmidt!

    SvaraRadera
  15. Självklart är jag det. Jag har alltid rätt!

    :)

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  16. Nej jag är mer ödmjuk!

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  17. Ja, det är jag nog! Men inte lika mycket som pappa och syrran, dem skulle nog älska detta spelet! d:

    SvaraRadera
  18. Jag är nog en Besserwisser men det kommer jag aldrig erkänna :)

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  19. Nej jag är ingen Besserwisser!

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  20. Jag är en riktig bezzerwizzer (i alla fall när jag spelar kunskapsspel)! Gillar på FB!

    SvaraRadera
  21. 1. Jag vill inte vara det iaf ;)
    2. Har gillat på facebook (Anneli Ek)

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Jag är det inte än men det skulle nog vara rätt så kul att vara en.
    Om man jämt hade rätt förstås!
    Har gillat på fb.

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  23. Jag är ingen bezzervizzer

    Har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/december/spel-1712.html

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  24. Glömde skriva att jag gillar på FB, Anna Karlsson

    SvaraRadera
  25. Jag svarar NEJ på den frågan, men frågar du folk som känner mej är jag rädd att dom svarar JA.. haha..

    Gillar på FB !
    Länkat på bloggen : http://janiiil.blogspot.com/2011/12/till-spelkvallen-kanske.html

    SvaraRadera
  26. Hejsan! Nej, jag hoppas och tror att jag inte går under benämningen Bezzerwizzer. Det har ju en negativ klang det ordet. Men man vet ju aldrig... Gillar på FB (Marianne Eriksson)./Kram

    Marianne Eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  27. Jag anser mig själv inte vara en så kallad Bezzerwizzer men det här spelet kanske lockar fram den egenskapen hos mig! ;)

    Mejl: enligtsissi@live.se

    SvaraRadera
  28. Ja
    Johanna Umeå

    SvaraRadera
  29. Jag är med och tävlar!
    Älskar sällskapsspel!
    Klart man är lite bezzerwizzer ibland;)

    Jag tipsar här:
    http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/03/6790756-bezzerwizzer/

    ha en bra helg!

    SvaraRadera
  30. Jag är ingen bezzerwizzer.. är lite för dåligt allmänbildad för att kunna vara det. ;)

    Har gillat på facebook! (Emely Tuväng)

    SvaraRadera
  31. Hej Hej klart att man är med!

    Svar: Ja!

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  32. Hej Hej klart att man är med!

    Har gillat Bezzerwizzer Sverige på FB (elin jonsson).

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  33. jag är gärna med.

    1. jag är nog en bezzerwizzer i vissa situationer och sällskap.

    2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/december/familjespel.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med och ja jag måste nog erkänna att jag har vissa sådana tendenser.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  35. Som språkpolis kan jag vara lite av en besservisser då och då. Får ibland bita ihop och hålla tyst för att inte driva min omgivning till vansinne.

    SvaraRadera
  36. Nathalie Eriksson2011-12-03 20:16

    Nej

    SvaraRadera
  37. jag kan vara en ibland ja ;)

    korny_@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jo - jag är nog allt en Bezzerwizzer .. fast en snäll :)
    Gillat och delat på FB !

    SvaraRadera
  39. Yana Eriksson2011-12-03 21:09

    Är gärna med och vinner....

    Gillar och delar

    Ho ho ho
    Yana Eriksson
    yana.eriksson(att)hotmail.se

    SvaraRadera
  40. Det beror nog på vad det gäller om jag är en besserwisser eller inte...haha så vore kul att vinna spelet och se om man är det på riktigt eller inte?! :)

    Kram Emma
    emma_duberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Hmmm, vilken samvetsfråga.

    Det händer - men inte så ofta.

    Och en extralott: http://evamar.blogg.se/2011/december/spel-17-dec.html

    SvaraRadera
  42. Nej, det hoppas jag att jag inte är.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/17-december-vinn-spel.html

    Spacegirl__@spray.se

    SvaraRadera
  43. jag är det är gärna med om att tävla om familje spelet till mej jag är båda delarna
    missan109@live.com
    från annsofi

    SvaraRadera
  44. Nej,alldeles för snäll enligt andra,glömmer mig själv för ofta.
    Har gillat på facebook <3

    GOD JUL/Monica

    SvaraRadera
  45. Ja det är vi nog alla lite till mans. Har gillat på FB.
    irene_e@spray.se

    SvaraRadera
  46. 1. jag jobbar på att bli en genom att vinna detta spelet hos dig

    chanetteofsweden@hotmail.se

    SvaraRadera
  47. 2. chanette svensson gillar på fb

    chanetteofsweden@hotmail.se

    SvaraRadera
  48. Jag tycker inte det men mina vänner tycker nog det ibland ;)

    Har den tidigare utgåvan av detta spel och älskar det! Vore roligt att vinna ytterligare ett!

    SvaraRadera
  49. Är gärna med och tävlar.
    Jag hoppas inte att jag är en bezzerwizzer, men man vet aldrig :)

    Gillar på FB (Karolin Holmström)

    Har länkat på bloggen, http://catsandhamsters.blogg.se/2011/december/tavlar-om-bezzerwizzerspel.html

    Kram

    SvaraRadera
  50. Jag är en riktig wezzerbizzer :D

    Har gillat på FB Patrik Pson Nilsson

    MEd vänlig hälsning patriknilsson1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. lite har man nog i sig! :p

    Har gillat på fb (Emilia Lindbom)

    inlägget här: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2011/december/bezzerwizzer-1712.html#comment

    SvaraRadera
  52. Japp, det är väl lika bra att erkänna - jag heter Anette och jag är en bezzerwisser ;-)! Alltså i ordets bästa bemärkelse (om det nu finns någon sådan) men jag äälskar gameshows och kunskapsspel och är inte sen att berätta om jag kan svaren på frågorna när familjen sitter och tittar på TV eller spelar spel.

    Jag har gillat på FB (Anette Kristoffersson).

    Tipsar om tävlingen i vänstra marginalen på min blogg.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  53. Nej det 'e jag inte...Men det skulle bli en super present till minsyster son pa 12 som VERKLIGEN'e en! :0)

    Jag har gillat pa Fb med namnet barbados jenn och tipsat pa min blogg:
    http://barbados.blogg.se/2011/december/17-december-bezzerwisser.html

    jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Javisst är jag det... men en ödmjuk Bezzerwizzer som gillar andra bezzerwizzrar :-D
    Alla är vi väl bra på något, som vi kan dela med oss av.
    ... fast jag är ju lite envis oxå förstås ;-)

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag är en bezzerwizzer som älskar att vinna i frågespel. Nu har jag utklassat alla i TP, så jag behöver mer utmaningar.

    nanis_@hotmail.se

    SvaraRadera
  56. Deltar med 2 lotter:

    1. Erkänner lite motvilligt att jag nog är en bezzerwizzer. Gillar att vinna i frågesporter :-)

    2. Gillar på facebook också (Lisa Juting)
    lisa_juting@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är nog lite av en besserwizzer. Älskar när jag slår sambon i frågesport!

    Två lotter, gillat på FB (Ida Runberg)

    SvaraRadera
  58. Jag är ingen bezzerwizzer! Tror jag?! :S Hehe! Men detta spel vore grymt att vinna! :D Älskar familjespel!

    Har gillat på FB! :) (Sarah Öhrn)

    SvaraRadera
  59. Jag är gärna med i denna tävling.
    Jag är ingen Bezzerwizzer utan jag lyssnar och lär.
    Vänligen
    Monika.

    SvaraRadera
  60. Carolina Gustafsson2011-12-04 22:02

    Ja, jag är en riktig bezzerwizzer :P

    Jag har gillat på facebook :)

    SvaraRadera
  61. Haha. . . Jag kan nog vara en bezzerwizzer men enbart när någon kliver in i mitt kök :)

    Gilla och dela på fb :)

    /// betty_bop_2001@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Hej hej, bezzerwizzer, näe inte jag, men jag hoppas bli det, kniper en lott.
    /Kicki
    vartomt@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Heter det inte Messerschmit?
    Ara

    SvaraRadera
  64. Aras e-post är araskog@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Självklart är jag en besserwisser (fast det skulle jag aldrig erkänna för min omgivning...)

    gunilla.by@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Nej, det tycker jag inte att jag är. Däremot finns det ju alltid någon som säkert inte håller med ;)

    marikastroem@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Nja jag vet inte...det skulle vara lite då ;) men ytterst lite i så fall! haha. Fast självklart erkänner man ju inte det själv, finns ju säkert folk som inte håller med ;)

    Har gillat på fb (Madelene Johansson)

    SvaraRadera
  68. 1.Jo det är jag nog när jag spelar frågesportspel. 2. Har gillat på fb (Tina Zach)

    SvaraRadera
  69. Tyvärr får jag nog säga att jag ibland kan vara en bezzerwizzer. Jag försöker o försöker hålla tyst, men ibland går det inte.. Försöker förklara det med att jag tar ner andra bezzerwizzrar??? heter det så? på jorden.

    SvaraRadera
  70. Jag älskar frågesport men är ingen besserwisser, trots att jag är SO-lärare. Detta skulle passa perfekt för då får jag vara med!!!

    SvaraRadera
  71. jag är bara en bezzerwizzer när jag vet att jag har rätt =)
    maria_pahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Jag vill säga att jag inte är en bezzerwizzer, men högst antagligen bor det en liten bezzerwizzer i mig också...

    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Jag är nog en liten bezzerwizzer, även om jag försöker att inte vara det. Jag tror jag har fått det från pappa ;)

    Har gillat på fb.

    lillgrisen_anna@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Tyvärr är jag nog en större besserwisser än vad jag själv vill erkänna. Det är inte lätt att alltid ha rätt ;-)

    SvaraRadera
  75. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  76. Hej jag är jätte gärna med och tävlar om detta balla spel! :)

    1. Lite besserwisser drag har man väl, ibland på saker man tycker man kan mycket om! Men inte lika mycket som min svåger, så han skulle jag vilja spöa i spelet under julen i idre! :)

    2. Gillar på fb, Helene Wiklund

    3. Har tipsat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/december/bezzerwizzer-1712.html

    helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. ja, klart man är :)

    gillar på fb!

    http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-sallskapsspelet-bezzerwizzer-familj.html

    3 lotter alltså :)

    SvaraRadera
  78. Nej jag är ingen Besserwisser men på väg att bli. vinner jag har jag chansen att fortare komma dit.

    SvaraRadera
  79. Johanna Gustavsson2011-12-06 10:53

    OM jag är?! =)
    Mina vänner blir tokiga på mig, men det här spelet kanske de kan få en chans att "prove me wrong" ?!

    /Johanna G
    johanna@backbone.se

    SvaraRadera
  80. Jag hävdar att jag inte är en BW men min familj och min sambo håller nog inte riktigt med mig eftersom jag alltid ska ha rätt och faktiskt tror mig veta det mesta ;).

    Gillar på FB - Sandra Lundkvist

    länk: http://letmeintavlar.bloggsida.se/okategoriserade/tavlingar-7

    sandraliner@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Jag är med!
    Nja, kanske lite ibland.
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Nej, men min sambo är det så det här spelet skulle passa honom perfekt!

    jennie-akesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Ja tyvärr är jag lite det :)

    SvaraRadera
  84. Är nog rätt bra i klassen värdelöst vetande ja...

    Har gillat på FB: Per Hallberg


    perling2@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Jag är med :D
    Jag måste erkänna att jag är en bezzerwizzer, mer än jag själv vill vara, blir lätt så nu på vintern när man jobbar mycket och inget ser så ljust ut.
    Ska bättra mig!

    Tar gärna extralotter. :)
    Jag har gillat på fb med mitt namn Stella Skoog
    Har också länat: http://fastfrusen.blogg.se/tavlingar/2011/december/spel-17-december.html


    *Hoppas*
    /Stella
    stellaskoog@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Ja, men inte lika mycket som vänner och familj så jag behöver detta spel för att kunna öva upp mig och bräcka dem!

    (Har gillat och tipsat på FB)

    SvaraRadera
  87. * Nej det är jag inte, men kanske får lite Bezzerwizzerdrag om jag lyckas vinna detta spelet ;)
    (nillwa@hotmail.com)

    SvaraRadera
  88. Johanna Olsson2011-12-07 21:10

    Det är inte så lätt att alltid veta bäst, kunna allt och veta allt, men det gör jag varje dag. Så ja jag är en sann Bezzerwizzer ;)
    Så vi får se vem så vågar möta mig här hemma i detta sköna spel. Upp till bevis!

    taaste_@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Emellanåt är jag en besserwisser :)
    Men inte en elak sådan, en himla snäll besserwisser är vad jag är!

    Maria
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvaraRadera
  90. Jag vill gärna vara med och tävla!
    1. När det kommer till min sambos familj så brukar vi alltid skämta på "besserwisser sätt", men annars så kan jag inte påstå att jag är det. Det skulle därför vara skit kul att vinna detta och spela med sambons familj på jul!
    Har gillat på FB, Linda Öberg

    linda@chelz.se

    SvaraRadera
  91. Nej, inte än i varjefall.
    Men om jag lyckas vinna i detta spel...så kanske jag blir! :)

    Gillar på FB.
    Och tipsar på FB.

    Susanne L G
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  92. gullbritt.ahlin@telia.com2011-12-09 09:38

    Kanske inte någon besserwisser nu men kanske blir med detta spel!

    SvaraRadera
  93. Är absolut en Bezzerwizzer, därför jag älskar det här spelet.=) Gillar på facebook (Åsa Lindberg)

    SvaraRadera
  94. Självklart är jag det...
    Detta spel passar min karaktär utmärkt bra,
    och är nåt som jag bara måste HA!
    Att sätta andra på plats är ju min bästa sport
    med hjälp av Bezzerwizzer kan jag hålla dem kort!

    tar en extralott genom att gilla o dela på fb som Emma Lisa Magnusson C

    SvaraRadera
  95. korrigering: TVÅ extralotter

    SvaraRadera
  96. Sandra Pettersson2011-12-09 20:56

    Japp det är jag!
    Gillar på FB och har delat på min logg:http://www.facebook.com/profile.php?id=100002390564570

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Kan nog va en bezzerwisser rätt så ofta:)Gillat på fb (Elsa Rådahl)
    elsa_radal@hotmail.com

    SvaraRadera
  98. Jag är nog inte så mycket Bezzervisser men jag har flera vänner som är det så det vore en bra present till dom.

    Jag har gillat Bezziwisser på face book och delat deras tävling på deras face book sida.

    anette carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  99. Jag kommer på mig själv rätt ofta att jag är aningen bezzerwizzer-aktig. Hoppas innerligt på att vinna detta spel för familjen.

    SvaraRadera
  100. Klart man är ;)

    Gillat på FB och delat .Elisa Huolman


    Nordelia@live.se

    SvaraRadera
  101. Camilla Thåström2011-12-15 17:41

    Nä men vinner gärna över en som är :))
    gillar och delar på min fb sida Camilla Thåström

    SvaraRadera
  102. Jo, det är jag ju (Ulla Olsson)
    elsa9090@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Jag är Bezzerwizzer inom mitt område (hästar, djur och såklart det jag jobbar med just nu städare) Tror alla tycker så inom sitt jobb att man kan sitt och man är duktig på det.

    Jag gillar på fb, Annica Nilsson.


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  104. Nej jag är ingen bezzerwizzer, jag vet bara bäst...

    SvaraRadera
  105. Anna Nordin2011-12-16 11:00

    Nej jag är ingen besserwizzer, jag säger som pappa brukar göra, jag ger mig väl jag som har rätt =P

    god jul! // Anna Nordin
    kumla_girl88@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Inte jag men jag har två goda vänner som är messerschmidts, det skulle vara superskoj att spela Bezzerwizzer med dom!

    Camilla (456sjuatgmail.com)

    SvaraRadera
  107. Ibland kan jag nog vara en bezzerwizzer ;) Är en riktig tävlingsmänniska! Älskar alla sorters sällskapsspel, och är en ganska dålig förlorare. Tur att jag nästan alltid vinner..

    Jag gillar på FB!


    viktoriamuhr86@hotmail.com

    SvaraRadera
  108. jag är ingen bezzerwizzer, men jag ger mig aldrig för jag kan ha rätt

    SvaraRadera
  109. Jag vill inte vara en Bezzerwizzer men vet att jag är en emellanåt! Så ja.. jag kan vara en Bezzerwizzer!

    //Emma
    emma_ehrin@hotmail.com

    SvaraRadera
  110. Jo, jag är en bezzervizzer, men jag anpassar mig ju så att jag inte trampar på tår för den sakens skull...

    ha det fint och god jul!

    SvaraRadera
  111. jag glömde ju leopardiasuperstar@gmail.com

    SvaraRadera
  112. Ja, klart man är det! Men heter det inte Besserwisser!!????

    God jul önskar Anna!
    tindrasoliv@gmail.com

    SvaraRadera
  113. Jag är med!
    1. Japp, jag är en Bezzerwizzer, *skäms lite*.
    2. Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2011/12/17-dec-vinn-sallskapsspelet.html
    3. FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  114. En Besserwisser jag nog inte är, men hoppas nu jag något lär. Detta spel kan vara kul, hela familjen spelar i jul!
    Har gillat på Facebook

    andan54@gmail.com

    SvaraRadera
  115. Ibland Besserwisser men mest spelsugen kvinna,
    dock ej någon som nödvändigtvis måste vinna.
    Genom att samla kärlek som livet mig har gett, över detta spel, blir upplevelsen komplett!

    danielanyman@hotmail.com

    SvaraRadera
  116. Kan mina 30 högskolepoäng i höst göra skillnad? :)
    Vore riktigt kul att spela med familjen!

    Tipsat på fb

    gestur71@live.se

    SvaraRadera
  117. Ja, ibland är jag nog det tyvärr. Jag försöker att linda in det för att inte vara otrevlig men ibland är det svårt när man faktiskt vet bättre...
    Jag har gillat på FB.
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  118. Ja, ibland är jag nog det tyvärr. Jag försöker att linda in det för att inte vara otrevlig men ibland är det svårt när man faktiskt vet bättre...
    Jag har gillat på FB.
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  119. Jag kan nog vara en besserwisser i vissa sammahang, tycker inte om att ha fel :)

    Jag har gillat på fb också

    Mvh Sandra Carlsson, sandra_honda@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!