2012-02-15

Tävla om 5 spel från Kylskåpspoesi!

Tillsammans med Kylskåpspoesi AB lottar jag ut fem roliga sällskapspel till lika många lyckliga vinnare! Spelen ni tävlar om är följande:
Helballa 80-talet
Ett spel som innehåller 318 frågor om allt från Hajk, plastcyklar och Skrot-Nisse till Vira Blåtira, Professor Drövel och Moonboots. Vi kan utlova många skratt och roliga tillbakablickar.

Ascoola 90-talet
Ett fantastiskt kul frågespel med 318 frågor om allt från noshörningen Nelson till NileCity, Tamagotchi, Änglagård och Beverly Hills. Ett spel med skyhög igenkänningsfaktor och massor av nostalgiska tillbakablickar!

Vuxenpoäng
Ett underhållande spel om allt från fluffade kuddar i soffan till parsemestrar, romrussinglass, plastskydd i mikron och dyra kockknivar i set. Spelet innehåller över 300 träffsäkra, kul och igenkännande frågor och du tävlar med dina vänner om att samla flest vuxenpoäng.

Tjejmiddag
Ett helfestligt spel med över 400 underhållande och kul frågor för den ultimata tjejkvällen! Lär dig mer om både dig själv och dina tjejkompisar på ett underhållande sätt där många skratt, galna historier och roliga anekdoter garanteras.

Det borde man ju veta
Ett medryckande och underhållande frågespel med över 400 frågor om sånt man faktiskt borde veta.

_______________________________________________________

För att vara med ska du skriva vilket av spelen du helst vill vinna!


Ange även din blogg- eller mailadress. 
Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com så lägger jag in kommentarerna efterhand.


Extralotter
(Varje moment ger en extralott)
- Gilla Kylskåpspoesi på Facebook.
(Skriv att du gjort det.)


- Tipsa om tävlingen i din blogg.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)


- Följ mig eller gilla inlägget på
(skriv vilket nummer du fick) 
_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 28/2.
Lycka till!
 - vs -

109 kommentarer:

  1. Jag är med!
    *skulle helst vilja vinna TjejMiddag.
    *Gillar på facebook (Emelie Izabella Saga Collin)
    *Följer dig redan på bloglovin sen tidigare men har gillat inlägget =)
    * Tipsat om tävlingen på min blogg: http://independentwoman.bloggplatsen.se/2012/02/15/7336668-tavling-om-5-spel/

    emeliecollin@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. jag är jätte gärna med..

    jag skulle vilja vinna tjejmiddag.

    jag har gillat på facebook (veronica hedlund)
    jag har länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-5-spel-fran-kylskapspoes/

    jag följer dig redan på bloglovin och gillade inlägget som nr 3

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  3. Hej, jag är gärna med och tävlar! :)

    1. Skulle gärna vilja vinna "det borde du veta" för det låter skitkul! :D
    2. Gillar på Facebook (Sandra Li)
    3. Följer dig redan via BL, blev gillare nr.4 :)
    4. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2012/february/spel-282.html

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag e med :-)
    1)Helballa 80-talet vill jag helst vinna.
    2)Tipsat;http://pappanheteranders.blogg.se/jaghoppasvinna/2012/february/tavla-om-5-spel-fran-kylskapspoesi.html
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Halloj! Jag är med!

    1. Vuxenpoäng låter jätteskoj, så den önskar jag mig.
    2. Gillar med namnet Paul M Holm.
    3. Följer redan på bloglovin sedan tidigare, men gillar inlägget som nummer

    Hoppas! Alltid roligt med spel.
    Paul

    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. Det borde man ju veta

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med.

    Jag vill gärna vinns Ascoola 90-talet.

    Jag gillar sedan tidigare på Bloglovin.

    jeja_2000@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är med! Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha spelet "Vuxenpoäng".

    + att jag gillar inlägget på Bloglovin (blev nummer 7)

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag skulle vilja vinna spelet Vuxenpoäng, verkar jättekul! :)

    Tar en extralott: Gillar inlägget på bloglovin'. Följer redan din blogg sedan tidigare! :)

    Ha en bra dag!
    mvh erikanaslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är med!

    Skulle helst vilja vinna "Det borde man ju veta!"

    Gillar på facebook (Monia Sundgren)

    Följer dig redan på bloglovin, och gillade inlägget som nummer 9 :)

    Hoppas på tur!

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Har jag turen att vara med vill jag vinna Helballa 80-talet
    - det skulle garanterat bli en spelkväll full av härliga 1980-talsminnen.

    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/28-februari-vinn-spel.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  12. Hej!

    Jag skulle verkligen vilja vinna Det borde man ju veta. Verkar vara ett väldigt roligt spel och jag älskar frågesport!!

    Kram Emma

    SvaraRadera
  13. Hej! Skulle vilja ha Vuxenpoäng om jag vann!

    Emma A..

    SvaraRadera
  14. Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha Tjejmiddag.

    Emma A..

    SvaraRadera
  15. Jag är med!

    Vill vinna Vuxenpoäng :-)

    Hoppas på massa tur!

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Jag är gärna med och tävlar om; Det borde man ju veta!
    Tar 2 extralotter:
    -Gillar Kylskåpspoesi på Fb med samma namn som i mailadressen.
    -Följer dig redan på Bloglovin och har gillat inlägget

    *Håller tummarna och hoppas på tur*
    Kram från hilde_jensen(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  17. ascoola 90talet

    robinjo@sverige.nu

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Jag är gärna med med och jag skulle vilja vinna Helballa 80-talet.
    Jag gillar kylskåpspoesi på fb.

    martensson.annalisa@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag vill gärna vinna det borde man ju veta.
    Gillar inlägget som nr 12.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  20. Åh va kul! Jag är gärna med :)
    Jag skulle vilja vinna Tjejmiddag.

    Kraam Emelie

    SvaraRadera
  21. Jag skulle vilja vinna "Det borde man ju veta"
    http://morriistavlar.blogspot.com/2012/02/tavling-hos-vitt-eller-svart.html

    SvaraRadera
  22. Jag är med och har länkat: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/february/sallskapsspel-1.html

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Gillar inlägget som #13

    Måste man välja?! Helballa 80-talet ligger nog högst på önskelistan, men jag skulle vilja vinna alla 5!

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  23. Jag är med (: Jag skulle hellst vilja vinna Det Borde Man Ju Veta.
    jossan.holmberg@hotmail.com
    Gillat Kylskåpspoesi på fb (josefine holmberg).
    Tipsat om tävlingen här: http://josefiiines.devote.se/blogs/17038245/saellskapsspel---282.htm
    Gillat inlägget som nr 14.

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med och tar en lott. Skulle så gärna vilja vinna ascoola 90talet. Det var ju på den tiden jag var ascool.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  25. Johanna Gustavsson2012-02-16 14:00

    Hej!

    Jag skulle gärna vinna "Ascoola 90-talet".

    /Johanna
    johanna@backbone.se

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Jag är med!
    1) Gillat på facebook (sarah williams)
    2) Vill vinna Vuxenpoäng
    3) har tipsat på min blogg http://sarahsfitness.blogg.se/?tmp=16141755
    sarah_williams_21@hotmail.com
    Håller tummarna! =)

    SvaraRadera
  27. Jag vill med gärna var med och tävla, helst vill jag vinna ascoola 90-talet

    / lisa.strandvik@gmail.com

    SvaraRadera
  28. 1. Jag är med, jag skulle vilja vinna "det borde man ju veta" :)
    2. Gillat (Emilia Lindbom)
    3. Jag har tipsat på min blogg: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/february/1-av-5-spel-282.html#comment
    4. följer dig redan och gillade inlägget som nr 15!

    mail: lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Hej :)

    JAg är med.
    Skulle vilja vuxenpoäng spelet :) Kan vi spela i husvagnen i sommar när vi får besök :)

    Har länkat i min blogg. http://jessamys.blogspot.com/p/tavlingar.html

    Gillade inlägget. Jag blev nr 16 att gilla och följer nu bloggen och blev nr 170. (tror jag) stod 169 följer och sen klickade jag på följ bloggen

    SvaraRadera
  30. Jag vill vara med och tävla om det ascoola 90talet :)

    SvaraRadera
  31. Jag vill vara med och tävla om det Helballa 80-talet!

    tantmeja@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. 1 Det borde man ju veta skulle jag vilja vinna =)

    2 följer redan på bl, är 170 med mig

    3 gillar på fb - veronica bredland bråten

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Nathalie Eriksson2012-02-17 02:50

    Jag skulle vilja vinna Vuxenpoäng och jag gillar på fb :) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Vuxenpoäng

    mats.herven@home.se

    SvaraRadera
  35. Ascoola 90-talet

    Som den 70-talist jag är så hade jag mina ungdomsår på 90-talet.

    mail: nanis_@hotmail.se

    SvaraRadera
  36. Vuxenpoäng

    lac69@home.se

    SvaraRadera
  37. Jag skulle vilja vinna "Det borde man ju veta"

    Gillat på FB (Paola Allegrini), följer på Bloglovin, nr 170.

    p_allegrini@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag vill va med! :)

    Om jag vann så hade jag valt spelet
    "Ascoola 90-talet"

    Extralotter:

    Gillar kylskåpspoesi på FB(Cassandra HS)

    Följer redan dig på bloglovin, men gillar inlägget, blev nr 15

    Har bloggat
    http://cassitipsar.blogg.se/2012/february/spel-fran-kylskapspoesi28feb.html


    Kram Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  39. Jag skulle vilja vinna tjejmiddag perfekt spel att ha på tjejkvällarna

    SvaraRadera
  40. Jag skulle helst vilja vinna "Det borde man ju veta"

    Har gillat Kylskåpspoesi på FB
    Har gillat ditt inlägg på bloglovin' som nr 17

    Clara J

    SvaraRadera
  41. Det borde man ju veta, vill jag vinna, för att se vad jag och andra inte vet

    Conny D

    SvaraRadera
  42. Jag skulle vilja vinna spelet "Ascoola 90-talet" Det skulle vara så sjukt kul att ha en härlig kväll med mina barndomsvänner och spela detta spel! Värsta nostalgitrippen!! =)


    Monica N

    SvaraRadera
  43. Monika O-sson2012-02-17 13:09

    Ascoola 90-talet passar till mitt äldsta barnbarn som är uppväxt på 90-talet.
    Jag vill gärna vinna spelet till henne.
    Nu är Tamagotchin bortglömd och hunden har fått tamagotchins plats.
    Varm vinterhälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  44. vuxenpoäng skulle jag vilja vinna!
    Det samlar jag dagligen :-)

    SvaraRadera
  45. Skulle vilja vinna Det borde man ju veta

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Gillar på Facebook (Amanda Bach)

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Ännu en extralott, har gillat inlägget på Bloglovin

    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Hoppas på att vinna tjejmiddag :)

    citruzz90@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Det borde man ju veta

    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  50. 1. Jag är gärna med och skulle vilja vinna Vuxenpoäng

    2. Gillar pà FB - Sofie Lindholm

    3. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/february/28-feb-spel-fran-kylskapspoesi.html

    4. Följer redan pà bloglovin och blev nr 19 att gilla inlägget

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är med :D
      Vill vinna Det borde man ju veta
      Jag följer dig på bloglovin sedan innan och gilalr inlägget som nr 20 :D
      Mallemusic@hotmail.com

      Radera
  51. Malva Heed (malva@lycos.com)2012-02-18 19:14

    Jag vill vinna "Det borde man ju veta"!

    SvaraRadera
  52. jag är gärna med och tävlar om Tjejmiddag! :)
    har länkat:
    http://tavlingar.devote.se/blogs/17131980/kylskaapspoesi-ab-.htm
    gillar på fb (Helena Eklund)
    följer redan via bl och gillar nu inlägget - nr 21

    kram Helena :)
    hella.eklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Vuxenpoäng

    pia.hj@telia.com

    SvaraRadera
  54. Tjejmiddag

    jennyax@home.se

    SvaraRadera
  55. Åh vilken underbar tävling! Klart jag är med!
    1. Jag skulle vilja vinna "Helballa 80-talet"!
    2. Gillar på facebook (Anneli Ek)
    3. Följer dig på bloglovin'

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  56. Glömde lämna min mail:
    vanitas@live.se
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  57. Charlotte "Clotte"2012-02-19 21:27

    Roliga spel :) Jag hoppas på vinst i form av spelet Ascoola 90-talet. Vill tävla mot mina barn som är födda under nittiotalet.
    Mvh
    clotte@live.se

    SvaraRadera
  58. Vuxenpoäng
    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  59. Vuxenpoäng

    mija.lundkvist@home.se

    SvaraRadera
  60. Hej igen!
    Jag vill jättegärna vara med.
    Toppentävling - spel kan man aldrig få för många.
    Om jag skulle ha turen att vinna, vill jag ha "Det borde man ju veta".

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Helballa 80talet
    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  62. Jag är gärna med och tävlar om Tjejmiddag.
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.com/2012/02/28-feb-vinn-5-spel-fran-kylskapspoesi.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  63. Vill vinna ascoola 90-talet. Var tonåring under detta årtionde, träffade mannen i mitt liv då och vill verkligen få lite nostalgikänslor!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  64. Jag är med och tävlar om Det borde man ju veta
    emmelli237@gmail.com

    SvaraRadera
  65. Jag vill tävla om det helballa 80-talet =)

    SvaraRadera
  66. Är gärna med och tävlar, vill vinna Helballa 80-talet
    Extralotter
    1.Har gillat på facebook, liselotte andersson
    2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2012/02/spel-282.html
    3. Följer dig redan, gillade inlägget, jag och 21 andra.
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  67. Jag är med.
    Vill vinna spelet Ascoola 90-talet :)
    Leif mailen generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag vill gärna vara med och tävla om tjejmiddag :-)
    Gillar dig på Bloglovin som nr 174 och gillat inlägget också.

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  69. Jag är med :) Skulle helst vinna Vuxenpoäng

    :)

    Nenna
    minuhno@gmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag är med! Skulle helst vilja vinna Det borde man ju veta :)
    Har gillat på facebook (Jessica Jonsson)
    Gillar inlägget på bloglovin som nr 24! :)

    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Hej!

    Jag är med :) Vill gärna vinna Helballa 80-talet.

    karolina56@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. jag skulle vilja vinna tjejmiddag :)
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Ascoola 90-talet. De vill jag spela med mina vänner som också växte upp under 90-talet. Noshörningen Nelson, aww alla pratade om honom. Jag hoppas på tur.
    kramar
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. 1) Jag gillar Det borde man ju veta.
    2) Har dig redan på BL.
    3) http://evamar.blogg.se/2012/february/spel-28-feb.html

    SvaraRadera
  75. Jag är gärna med och skulle vilja vinna Vuxenpoäng eller Det borde man ju veta

    tipsat om tävlingen här

    http://tavlingochgratis.blogspot.com/2012/02/spel-282.html

    indadinda@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Jag är med och tävlar! Vill vinna Det borde man ju veta.

    Kristina Bach
    kristin352@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Jag är solklart med och tävlar önskar mig spelet tjejmiddag på mitt bord och många glada skratt ifrån mina vänner

    2 har länkat på min blogg http://flinkan69.bloggplatsen.se/

    3 är följare på BL gillare 25 av inlägget

    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  78. Jag är med och vill gärna vinna "Det borde man ju veta"! Älskar frågespel! :D

    sandrinen_@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Gillat på FB!

    Vill vinna vuxenpoäng! anna.tieu.910@gmail.com

    SvaraRadera
  80. Hej!

    Jag är gärna med!

    Vuxenpoäng verkar kul! Det skulle jag vilja vinna om jag har turen!

    Jonas_sist89@hotmail.com

    Med vänliga hälsningar
    Jonas Skog

    SvaraRadera
  81. ja är med å hade valt: Det borde man ju veta


    mvh
    ida

    korny_@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. 1. Jag är gärna med. Jag skulle vilja vinna spelet Tjejmiddag. 2. Har gillat på facebook(Tina Zach) 3. Har tipsat: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2012/2/vinn-ett-spel-282.html Zakarias11@live.com

    SvaraRadera
  83. hej, jag skulle verkligen verkligen vilja vinna tjej middag spelet.. skulle vara jätte kul att ha på en tjej kväll om jag nu har turen att vinna! kram :)

    jossanelmesioo@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Jag är jättegärna med och tävlar!

    1. Helballa 80-talet verkar riktigt kul, det skulle jag vilja vinna om jag har turen på min sida :)

    Mail: asa.talu@live.se

    SvaraRadera
  85. Hej!
    Är gärna med!
    Gillar kylskåspoesi på fb.
    Följer dig på bloglovin redan,men gillade inlägget!
    Vinner jag,så vill jag gärna ha Det borde man ju veta...

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  86. Jag vill helst vinna "Det borde man ju veta"
    nathalie.mark@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Jag vill vinna: Det borde man ju veta. Vore skoj att spela med familjen :-)

    Följer redan på bloglovin men gillade sidan!

    SvaraRadera
  88. Jag är med :)

    Vinner jag skulle jag vilja ha Det borde man ju veta.

    Ha en bra dag!

    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  89. Hej!

    Jag skulle gärna vilja vinna "Helballa 80-talet" - för då krossar jag allt motstånd. :-)

    Jag gillar på facebook, såklart!

    SvaraRadera
  90. Helballa 80-talet, då var jag helball!
    kennertnilsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. Jag är gärna med! :D Jag skulle helst vilja vinna "Det borde man ju veta"...

    Har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/2/?link=1330377406

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  92. HEj!

    Skulle vilja vinna "Det borde man ju veta" låter as roligt!

    Gillar på Facebook med "Patrik Pson Nilsson"

    Mvh Patrik Nilsson patriknilsson1985@hotmail.com

    SvaraRadera
  93. Hej! Jag skulle vilja ha spelet ''De borde man ju veta'' för att jag går i 7an o jag e typ jätte osmart :S

    Jag har gillat på facebook och lagt upp i min blogg: http://itisme.devote.se/blogs/17432972/bloggtaevling.htm#WriteComment

    SvaraRadera
  94. Hej jag är gärna med och tävlar! :)

    - Jag skulle vilja vinna, spelet om 90 talet!
    - Gillar på fb, Helene Wiklund
    - Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/february/spel-282.html
    - Gillar inlägget på bl som nummer 27!

    helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  95. Om jag vinner så skulle jag vilja vinna spelet ''ascoola 90-talet''.

    Jag har gillat kylskåpspoesi på facebook. (kelly svensson)
    Och börjat följa dig på bloglovin.

    Min mejladress är : kelly.94@live.se

    SvaraRadera
  96. Ojoj! Detta hade jag missat totalt..
    Jag vill gärna vara med och skulle helst vilja vinna Helballa 80-talet!!

    -Jag gillar kylskåpspoesi på fb. (Malin Sundqvist)

    - Jag har bloggat: http://esmeraldaofbuckland.blogspot.com/2012/02/tavling_28.html

    - Följer dig gör jag redan och blev nr 28 att gilla inlägget :)

    Min mail är malinsundqvist@hotmail.se

    SvaraRadera
  97. Helballa 80-talet hoppas jag vinna med en lott

    SvaraRadera
  98. Skulle vilja vinna " det borde man ju veta"
    jag gillar dig redan på bloglovin:D

    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  99. Jag skulle vilja vinna: Det borde man ju veta

    jenny_gustafsson87@hotmail.com

    SvaraRadera
  100. jag skulle vilja vinna Vuxenpoäng

    sannam45@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. Viola Olofsson2012-02-28 15:45

    Jag hoppas och vill vinna Helballa 80-talet. Det vill jag spela med mina barn. Hajk var sommarens höjdpunkt.

    SvaraRadera
  102. Jag är med och tävlar!
    3 lotter!

    1. Jag vill vinna "... det borde man ju veta!"
    2. Jag gillar på facebook- debora persson
    3. följer dig på bloglovin ochgillar inlägget och gillar som nummer 29.

    SvaraRadera
  103. 1. Helballa 80-talet!
    2. Är följare, går inte att gilla inlägget

    SvaraRadera
  104. Jag vill vara med!
    Jag vill vinna: Det borde man ju veta!
    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  105. Det borde man ju veta skulle jag vilja vinna. martina_holst@hotmail.com

    SvaraRadera
  106. Hej!
    Det borde man ju veta vill jag vinna
    då blir jag en lycklig kvinna
    och kommer inte ha tid att uselt rimma
    ska istället hjärnan trimma!

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  107. Gertrud gertruddurtreg@live.se2012-02-28 23:43

    Måste man rimma?
    Ascoola 90-talet
    Jag har inte fel - jag skulle gilla detta spel.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!