2012-03-26

Besökstiden är slut

Det är jättetrevligt att ha gäster här hemma och det är också skönt att återgå till vardagen igen. Imorgon kommer jag och Liten vara helt ensamma under dagen och det ser jag fram emot. Bara slappa, gosa och dricka kaffe. Ska försöka slänga in lite sömn och en promenad också.

För tillfället är jag klar med all tvätt medan maken återigen spenderat timmar i källaren med rensning. Det är numer torrt i vårt förråd så nu måste vi få tag i hyllor, kartonger, barnvakt och energi för att reda ut det sista. Vill så gärna skicka in allt underlag till försäkringsbolaget och känna att vår del är avklarad, orkar liksom inte ha det hängande över oss längre.
"Noréns nedslag" klippt ur tidningen amelia.

Imorgon har jag för övrigt beställt solsken eftersom vi tröttnat totalt på regnstormslasket, får se hur långt min makt räcker...







- vs -

1 kommentar:

  1. "Noréns nedslag" har verkligen udd! :-)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!