2012-03-30

Från grått till vitt

30 cm snö har färgat vår by vit de senaste två dagarna. Bara några mil österut är det vår med rabarberknoppar på väg upp. Vi har vårt eget väder...

Nu får det gärna vara vitt ett tag till för våren ska normalt inte komma hit förrän om en månad men all den där hårsprayen jag, och många med mig, använde i början av 90-talet verkar ta ut sin rätt.

Gårdagen spenderades i nämnda vårväder och jag shoppade loss hos både ICA och Konsum. En lyx jag uppskattar när jag bor i en liten håla (skrivet med kärlek) där utbudet till vanlig matshopping är begränsat.

Tror att det blir en Samsung Galaxy SII som får ta mig in i 2012, ska bli spännande!

Önskar er en fin fredag!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!