2012-03-27

Smartaste mobilen?

Jag har bestämt mig för att ta steget in i den moderna världen av mobiltelefoner och skaffa mig en smartphone. När jag har testat makens har jag haft rätt svårt för att vänja mig vid touchscreen eftersom jag gillar att känna vad jag gör. Alltså old fashioned knappar.

Nu är det tyvärr ganska osmidigt att surfa på min lilla mobil och det är en av de främsta anledningarna till att jag vill byta upp mig.

Jag är inte sugen på en iPhone, dels för att den är svindyr men också för att jag inte gillar prylar som är låsta till sig själva.

Vad rekommenderar ni?

Nokias senaste med Windows?
HTC?
Motorola?
En Xperia kanske?

Det är en djungel jag inte ids ta mig igenom och vill att någon ska tala om för mig vilken som är den bästa, smidigaste och gärna mest prisvärda mobilen för en något motsträvig kvinna...



- vs -

3 kommentarer:

  1. Jag har en Nokia Lumia 800 (en windows phone). Jag är jättenöjd med den men det finns tyvärr inte så mycket appar att välja på till den ännu men jag antar att det kommer.
    Maken köpte en Samsung Galaxy Note i helgen. Den är en blandning mellan mobil och surfplatta och han är jättenöjd med den.
    Håller med om att det är en djungel. Lycka till!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har en eller snarare 2 iphone och gillar dom jättemycket.kram Diana

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!