2012-03-31

Tävla om ett par AXSO Barnvagnsskidor!

Snön är tillbaks, för gott den här gången!

Nej, det är förstås inte sant men när större delen av landet är vitt igen kan vi göra det bästa av det och då är ett par smarta skidor till barnvagnen en toppenidé.

Vilken tur att ni har chansen att vinna ett par här!

Lite annorlunda upplägg den här gången, ni ska berätta varför ni vill ha skidorna, så kort eller långt ni vill, det finns inga krav på fyndighet, rimkunskaper eller liknande, alla har lika stor chans att vinna.

Du som har Facebook lämnar ditt svar på AXSOs FBsida, ni andra svarar som en kommentar här tillsammans med er mailadress. 


För en extralott tipsar du om tävlingen i din blogg eller på din Facebooksida. Skriv att du gjort det tillsammans med din motivering.

Ni kan tävla fram till och med midnatt den 7/4-12.

Lycka till vänner!
________________________________________________________

- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste tävlingsfrågan besvaras.

- Endast ett bidrag per person/IP.

- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.



- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

15 kommentarer:

  1. Har syskonvagn och i mycket snö bir det jätte tungt kommer knappt fram då vore barnvagnsskidor en räddning.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. När det är mycket snö så är det helt omöjligt att ta sig fram med barnvagn och dessutom är de inte så supersnabba på att snöröja här på landet.

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/april/barnvagnsskidor-74.html

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  3. jag vill gärna vinna. vi är ute massor vinter tid. promenader i skogen via skoterspåren bla. i viner har vi tagit pulkan men den är ju inte så bekväm när bebis blir tröttis. vore spännande att pröva dessa skidor nästa vinter!!

    har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/april/barnvagnsskidor.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar. Då jag bor ute på landet så är det inte alltid så bra plogat så det är ofta svårt att ta sig fram med vagnen. Men med ett par barnvagnsskidor skulle det nog lösa mitt problem. Våran vagn skulle nog bli den coolaste och mest omtalade vagnen i byn.

    Mvh
    Malin
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag vinner gärna ett par barnvagnsskidor då jag ofta är ute och går på grusvägar och större stigar i skogen. Vore guld att kunna ta de vanliga promenadstråken även när det blivit lite mer snö, så jag slipper gå på den tungt trafikerade bilvägen där det knappt finns plats för gångare när två bilar möts vintertid.
    Mvh Karolina
    karolina56@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Emelie Eriksson2012-04-03 17:04

    Äntligen en uppfinning som underlättar de härliga vinterpromenderna i skogen! Så slipper man slita i vagnen och komma hem svettig som efter ett dubbelpass på gymmet!
    Skidan är väldigt välkommen hem till mig.
    MVH
    Emelie
    emelie.eriksson.2012@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Då vi bor i de nordligare delarna av landet, d.v.s. Umeå, så kan jag lova att jag många gånger önskat mig en sådan här supersmart uppfinning! Vi har fått låta vagnen "vila" flera gånger i vinter då vi inte har kunnat ta oss framåt med den och istället fått ta bilen. Lite synd då man vill att lillhjärtat ska få så mycket friskluft som möjligt. :)

    Självklart länkar vi till tävlingen från bloggen!
    Och sen..sen håller vi tummarna så himla hårt vi kan för att vintern 2012/2013 ska vi mer hälsosam (mer utevistelse med vagnen) än den föregående. :)

    Önskar dig en underbar dag! :)

    Vänliga hälsn.
    Marie

    SvaraRadera
  8. Här hittar ni mitt blogginlägg där jag länkat till denna tävling! :)

    SvaraRadera
  9. Såklart.. ;)

    http://marremedmera.se/2012/april/barnvagnsskidor.html#comment

    SvaraRadera
  10. Gillar på FB (Carola Lind) och har kommenterat där

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/barnvagnsskidor.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  11. vore en bra sak att ha till barnvagnspromenaderna med framtida barnbarn

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  12. Jag lämnar bidrag på FB och deras logg!

    SvaraRadera
  13. mr_hyde_cs@hotmail.com


    Glömde...

    SvaraRadera
  14. Skulle vilja vinna dessa, för när det snöar här uppe i umeå så kommer det mycke snö & dom plogar ej cykelbanorna på morgonen. Så gå i djupsnö med syskonvagnen till dagis är inte så kul

    Har lagt ut tävlingen på min blogg
    http://sahara1983.blogspot.se/2012/04/tavla-om-ett-par-axso-barnvagnsskidor.html

    saranorberg@hotmail.se

    SvaraRadera
  15. Har man bosatt sig i Norrland får man väl skylla sig själv eller...det kan man tycka men det är en oerhörd lycka att kunna röra sig i vår underbara natur, då går livet i dur. Tänk er de andra mammorna, vilken syn, när jag är den enda som tar mig fram med vagn i byn!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!