2012-03-29

Tävlingar just nu!

Jag tycker att det är enormt roligt att ha tävlingar här i bloggen, jag ser det som en ära att så många företag vill delge oss fina vinster och det är superkul att så många av läsarna vill vara med. Tack!

Om ni inte deltagit tidigare så ta chansen i följande tävlingar:

Vinn en pastakastrull från OBH Nordica Supreme Steel - avslutas idag, 29/3.

Vinn ett presentkort hos Lajbansson - avslutas 31/3.

Vinn en lyxig ansikskräm från Snowberry - avslutas 1/4.

Vinn goda teer från Tea forté - avslutas 6/4.

Vinn en kökskniv från Vikingsun - avslutas 8/4.

Jag vill att det ska vara enkelt och roligt att tävla så det krävs (oftast) inte att man har en egen blogg, ett Facebook-konto eller rimkunskaper.


Då jag oftats använder en slumpgenerator kan samma personer vinna flera gånger så fortsätt gärna delta även om ni haft turen att vinna tidigare.

Lycka till!

- vs -

3 kommentarer:

  1. Gillar dina tävlingar :) Inte en massa krångel eller prestationsångest inför motiveringar.
    Superbra!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare :-)

    SvaraRadera
  3. sv: vi har provat ersättning 2 dagar nu, första dagen skrek hon lika mycket som vanligt, men inatt hade hon en hyfsat bra natt.. Om det beror på ersättningen eller inte vet jag ej.. Vi måste nog testa ett tag till och se hur nätterna framöver blir :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!