2012-03-30

Vileda® städpanel - Micro & Sponge!

Nu har jag testat Viledas Micro & Sponge, en svampduk i mikrofiber.

Jag har använt svampduken som en bättre disktrasa på de flesta ytorna i köket och är mycket nöjd med resultaten. Duken suger snabbt upp både snabbt och mycket vätska och mikrofibrerytan tar bort både fläckar och mer svår smuts. Jag fick till och med bort mjöl och degrester som brukar kräva en diskborste eller grövre svamp. Den är enkel att skölja ur och plantorkar snabbt i diskstället. 
Vileda Micro & Sponge är en effektiv och greppvänlig allduk i mikrofiber som är perfekt i hela hemmet.
Mikrofiberduken tar enkelt bort fingeravtryck på rostfria ytor i köket som kyl, fläktkåpa, etc. utan större ansträngning och utan rengöringsmedel. Också utmärkt att dammtorka med eller använda i badrummet.
Micro & Sponge har en kärna av svamp vilken gör att uppsugningsförmågan är ännu bättre.

Viledas Style Universal hushållshandske är en all-round handske som fungerar bra till alla uppgifter. Den är något tunnare och därför utmärkt till sysslor som kräver fingertoppskänsla!

Hushållshandskarna har en mjuk insida och bra passform, tjockleken är precis lagom så att jag känner att händerna är skyddade och samtidigt har ett bra och nära grepp.

Båda produkterna rekommenderas helt klart!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!