2012-03-23

Vinn goda Skin-smart teer från Tea Forté

Tillsammans med ScandChoco startar jag en tävling där ni kan vinna goda Skin-Smart teer från Tea Forté!
Läs gärna min recension av teerna här!
Tea Forté’s nya Skin-Smart Collection är antioxidantförstärkta teer som minutiöst blandats för att arbeta med kroppens kemi för att skydda och ta hand om huden inifrån. Dessa ekologiska teer ger en avgiftande effekt genom rikligt växtbaserade antioxidanter, ett kraftfullt verktyg för hudens återhämtning och kampen mot synliga tecken på hudens åldrande. Med en integrerad strategi för skönhet, främjar dessa läckra teer till att bevara ett mer lystert utseende och hjälper till att både hålla dig och känna dig vacker.
______________________________________________________

1-2:a pris Två rör Skin-Smart Löste, valfria smaker.

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Till hur många koppar räcker ett rör med löste?
Skriv även vilka två smaker du vill vinna, se bilden.
(Ledtråd hittar ni här!)

Skriv svaret som en kommentar, ange även din mailadress. 
(Kommentarerna blir synliga först efter tävlingens avslut.)


Extralotter
(Varje moment ger en extralott)


- Tipsa om tävlingen i din blogg.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)
(skriv att du gjort det) 
_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 6/4.
Lycka till!
________________________________________________________

- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.

- Endast ett bidrag per person/IP.

- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.


- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com så lägger jag in kommentarerna efterhand.
- vs -

88 kommentarer:

  1. Är gärna med
    Ett rör räcker till ca 50 koppar
    Skulle vilja vinna honungs och äppel teerna :-)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. 1) Varje rör räcker till ca 50 koppar te.
    Jag hoppas på att vinna Swiss Apple & Lychee Coconut!

    2) Har tipsat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/march/scandchoco.html

    3) Jag gillar ScandChoco på Facebook.

    SvaraRadera
  3. 1.Jag är med.
    svar:Varje rör räcker till ca 50 koppar te.
    skulle välja smaker Lychee Coconut och Cherry Marzipan

    2.gillat ScandChoco på Facebook med namn Lili Ying.

    Hoppas.
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  4. Räcker till ca 50 koppar tee
    cucuber mint & Honey yuzu

    Linnros@live.com

    jag följer dig på bloglovin

    SvaraRadera
  5. Hej. Jag är gärna med och tävlar. Ett rör räcker till ca 50 koppar. Om jag har tur vill jag gärna ha swiss apple
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  6. Svar; Till ca 50 koppar!

    lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. 1. Svar: Varje rör räcker till c:a 50 koppar
    Önskar vinna Swiss apple och Honey yuzu

    2. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/march/6-apr-teer-fran-scanchoco.html

    3. Gillar pá FB - Sofie Lindholm

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är med=) Ett rör räcker till ca 50 koppar. Vid ev vinst vill jag ha Cherry marzipan och Swiss Apple.
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej :) Ca 50 koppar :) Cucumber mint och swiss apple skulle jag vilja vinna. Te är det bästa som finns :)

    Jag tipsar här http://jessamys.blogspot.se/p/tavlingar.html

    mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej jag vill vara med o tävla
    Varje rör räcker till 50 koppar om jag vinner slulle jag vilja ha cherry mazipan och lychee coconut
    emmar23@hotmail.com
    jag har gillat på fb emma rudbeck
    hoppas på tur

    SvaraRadera
  11. ca50 koppar
    Honey Yuzu och Cucumber Mint
    lac69@home.se

    SvaraRadera
  12. jag är med! Svar: räcker till 50 koppar te :)

    Om jag vinner vill jag ha cucumber mint och honey yuzu :)

    SvaraRadera
  13. Jag har aldrig lärt mig att dricka kaffe och är i stället en teoman :) Därför skulle jag så gärna vinna.

    Svaret är 50 koppar.

    Kram

    SvaraRadera
  14. En liten lott till mig;) Lychee Coconut och Cherry Marzipan verkar vara mina smaker.
    Ett rör räcker till cirka 50 koppar.
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. det räcker till ca 50 koppar te :)

    Jag gillar också på fb.

    Min mail är: MalinSundqvist@hotmail.se

    SvaraRadera
  16. Glömde såklart skriva att jag önskar vinna Skin Smart-teerna finns i fem smaker.

    Swiss Apple och Cucumber Mint

    SvaraRadera
  17. Klart jag vill va med :)
    nillwa@hotmail.com
    1.Svar: 50 koppar
    2.Gillar på FB Pernilla Wamsjö
    3.Tipsar även på FB

    SvaraRadera
  18. Oj...! Glömde ju nämna de Två teerna jag valt.
    1. 15172 Cucumber Mint (grönt te)
    2. 15174 Lychee Coconut (vitt te)

    SvaraRadera
  19. ca 50 st
    Lychee Coconut och Cherry Marzipan

    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  20. Gillat. 50 koppar. Honey yuzy, smakar nog himmelt.

    SvaraRadera
  21. Ett rör räcker till 50 koppar.
    Mina favoriter är mint och äpple.

    SvaraRadera
  22. gillar sidan på facebook, lagt ut den på facbook ock min blogg, te ger 50 koppar.. hoppas jag vinner älskar te om jag vinner skulle jag vilja ha honey yuzu jag är en te älskare :) jenny jansson http://bissybus.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med och tävlar med en lott. Mitt svar är att ett rör räcker till 50 koppar te. Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha Cucumber Mint och lychee coconut.

    emma.albinsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Såklart att jag måste ta chansen att få prova dessa härliga sorter då jag är en riktig tetunna! (kan man säga så..? :)
    Te är det ända jag dricker från morgon till kväll!
    Ett rör räcker till ca 50 koppar.
    Gillar ScandChoco på fb.
    Skulle jag ha en sån tur så väljer jag Swiss Apple och Cherry Marzipan!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  25. Vilken störtskön tävling! Älskar ju te och nyttigheter...

    svar: Ett rör räcker till 50 koppar te

    Om JAG vinner så önskar jag mig nog lychee coconut och cucumber mint!

    Har gillat på facebook!

    Håller tummarna att jag får vinna detta pris..;)

    sanna33lerum@hotmail.se

    SvaraRadera
  26. 50 koppar the per rör är bra. Skulle jättegärna prova dessa två spännande smaker OM jag vann.
    15173 Honey Yuzu (grönt te)
    15174 Lychee Coconut (vitt te)

    Ha det gott alla och lycka till.

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  27. Svar: Ca 50

    Skulle vilja vinna
    Cherry Marzipan
    Honey Yuzu


    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/march/te.html

    Gillar på FB (Carola Lind)

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  28. Svar: cirka 50 koppar. Jag skulle vilja vinna cucumber mint och honey yuzu. Låter väldigt spännande!

    SvaraRadera
  29. Svar: 50 koppar

    Jag skulle vilja vinna Lychee Coconut och Honey Yuzu. Verkar fantastiskt goda!

    Har gillat ScandChoco AB på fb

    Mejl: phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Ett rör räcker till 50 koppar!
    lindaviktoria@gmail.com

    SvaraRadera
  31. ca 50 koppar

    Swiss apple och Cherry marzipan

    dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  32. svaret på frågan är varje rör räcker till cirka 50 koppar

    tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/18215395/taevlar-hos-vitt-eller-svart-om-teer.htm#WriteComment

    Gillar på facbook under namnet Helena Lindgren

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Svar: Varje rör räcker till ca 50 koppa

    Om jag skulle ha turen att vinna: Coconut och apple föll mig i smaken :)

    Jag gillar ScandChoco på Facebook!

    Belindaf@live.se

    SvaraRadera
  34. Svar: Ca 50 koppar. Honung och kokos


    Amanda Bach
    amanda.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Rätt svar är: 50 koppar

    Vinner jag vill jag gärna ha smakerna swiss apple och honey yuzu. Eftersom jag ej har någon blogg kan jag ej tipsa. Men hoppas på vinst då jag fyllar 50 år i år och kanske kanske en överraskning kommer.

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  36. Svar: Ett rör räcker till ca 50 koppar!

    Jag skulle vilja vinna Cucumber Mint.

    Jag har ju varken blogg eller facebook:( men vill så gärna ha en chans att vara med och tävla ändå!

    Mvh,

    Lili (lili.johansson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  37. Ett rör räcker till ca 50 koppar te.
    Vinner jag så skulle jag vilja ha Swiss Apple och Lychee Coconut :)

    Anna
    agranberg@live.se

    SvaraRadera
  38. jag är gärna med..

    svar på frågan är ca 50 koppar.
    jag skulle vilja vinna swiss appel och honey

    jag har länkaty i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-goda-skin…fran-tea-forte/

    har gillat på facebook (veronica hedlund)

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  39. Ett rör räcker till ca 50 koppar te!

    Vinner jag önskar jag smakerna: Lychee Coconut och Cherry Marzipan. Jag tar en extralott genom att gilla ScandChoco på Facebook :)

    // Kim F
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. 1. Ett rör räcker till cirka 50 koppar.
    2. Om jag vinner vill jag ha smakerna Honey Yuzu och Lychee Coconut.

    Jag har gillat ScandChoco på Facebook (Sandra Therése Billing) och även skrivit på min blogg (http://mynameissandylou.blogg.se/2012/march/entry-159044941.html#comment) att jag är med och tävlar.

    Min mailadress: sandrabilling@ymail.com

    Hoppas hoppas hoppas!!

    SvaraRadera
  41. Till ca 50 koppar.

    Jag skulle jättegärna vilja testa din solklara favorit Cherry Marzipan och Swiss Apple.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  42. Jag blev gillare 133 på FB.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  43. jag skulle vilja vinna swiss apple och lychee coconut.
    Svar: 50 koppar
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Svar. ca 50 koppar.

    Svårt att välja, har tre jag tvekar emellan men det blir:
    * Cherry Marzipan
    * Lychee Coconut

    Hälsningar Kerstin
    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Ca 50 koppar får man ut av ett terör!
    Håller tummarna för tur i tävlingen!
    = )

    SvaraRadera
  46. Jag är gärna med!
    Svar: 50 koppar
    Vinner jag önskar jag:
    Honey Yuzu
    Cherry Marzipan

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/03/6-april-vinn-goda-skin-smart-teer-fran.html

    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  47. Ett rör räcker till ca 50 koppar te :) tyckte att 15172 Cucumber Mint lät superspännande! länkar till tävlingen på min blogg www.annatanna.blogg.se

    Mvh Anna Hägglund
    violaanna@live.se

    SvaraRadera
  48. ca 50 st
    Swiss Apple & Cucumber Mint

    SvaraRadera
  49. Svar: 50

    Vinner gärna Swiss Apple och Lychee Coconut

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  50. Emelie Nenonen2012-03-26 19:33

    Svar: ca 50 koppar
    Jag skulle vilja vinna swiss apple och lychee coconut :)

    mail: emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. 50 koppar.

    Vinner jag skulle jag vilja testa Swiss apple och Honey yuzu.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. ett rör räcker till ca 50 st koppar
    jag skulle vilja vinna cherry marzipan och swiss apple.

    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/march/tee.html#comment
    och gillar på fb: johanna hellberg

    SvaraRadera
  53. Det räcker till ca 50 koppar!

    Grym tävling, jag dricker ju flera koppar om dagen (galen engelsman) så ett detox-te vore ju allt annat än fel :)

    SvaraRadera
  54. Varje rör räcker till ca 50 koppar te.
    Smakerna jag väljer är Cherry Marzipan och Swiss Apple.

    Hälsningar,
    Maria P.

    SvaraRadera
  55. Ett ror racker till 50 koppar.

    Gillar pa Facebook.

    Vill ha Swiss Apple och Lychee Coconut.

    helloshh@yahoo.se

    SvaraRadera
  56. Till ca 50 koppar te. Om jag har turen att vinna önskar jag: Swiss apple och honey yuzu.

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  57. Ett rör räcker till ca 50 koppar, inte illa!

    Blir jag den lyckliga vill jag vinna:
    15173 Honey Yuzu (grönt te)
    15175 Cherry Marzipan (grönt te)


    Hoppas!

    MVH
    Ida B
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  58. Å så får jag se om jag har lite tur här eller inte. Varje rör räcker till 50 koppar och jag har gillat Skin Smart Collection. Om jag vann så önskar jag mig de gröna teerna Cucumber Mint och Honey Yuzu.

    nettan.klar@gmail.com

    anette carlsson

    SvaraRadera
  59. Glömde skriva att jag är följare nr 195.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  60. Ett rör räcker till 50koppar.
    Om jag vinner skulle jag vilja testa swiss apple och cucumber mint.
    jag har gillat på Facebook

    ankisah@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. 1.Ett rör räcker till ca 50 koppar

    Extralott 1: http://larsenvinner.blogspot.se/2012/03/avslutas-64.html

    Extralott 2: Gillar på Facebook; Desirée Larsen

    Har en tävling på min blogg om ett par svinsöta lädertofflor; http://desiree1988.blogspot.se/2012/03/tavling-tofflor-fran-svinsot.html

    Desirée Larsen
    dezzii@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Jag är med & tävlar =)

    Svar: 50 rör
    Smakerna; Cherry & Apple

    // Ida (i_flygare@live.se)

    SvaraRadera
  63. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar :-)

    Svar: Teröret räcker till ca 50 koppar.

    Skulle jag ha tur att vinna, så vill jag jättegärna smaka på Swiss apple och Honey yuzu.

    SvaraRadera
  64. ... oj jag glömde min mailadress

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. ca 50 st
    Cucumber Mint
    Cherry Marzipan

    SvaraRadera
  66. Varje rör räcker till ca 50 koppar te.

    Jag tycker att Swiss apple och Honey yuzu är teer precis i min smak :-)!

    SvaraRadera
  67. Är gärna med och tävlar, svaret är 50 koppar, vinner jag vill jag testa honey och lychee
    För extralotter
    1. Har länkat http://liselottess.blogspot.se/2012/04/te-64.html
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  68. Jag är med. Om jag vinner skulle jag ge teet till min älskling. Hon behöver behålla och känna sig vacker :-)
    Svar; ca 50 koppar

    extralott; http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/april/tavla-om-skin-smart-teer-fran-tea-forte.html

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Ett rör räcker till 50 koppar!
    Jag skulle vilja vinna äpple och gurka/mint.

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/4/?link=1333565492

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  70. Emma Kronborg2012-04-04 21:59

    Hej!

    Detta gillar jag:

    Svar: cirka 50 st.

    Swiss Apple
    Cucumber Mint

    Med vänlig hälsning

    Emma

    SvaraRadera
  71. Nathalie Eriksson2012-04-05 02:34

    Svar : ca50 koppar . Jag skulle vilja vinna lychee coconut & cherry marzipan :) Gillar SchandChoco på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Svar: Ca 50 koppar te.

    Jag skulle gärna vinna smakerna swiss apple och honey yuzu.

    /karolina56@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/april/te-64.html

    SvaraRadera
  74. Jag är med och tävlar.

    Ett rör te räcker till cirka 50 koppar. De smaker jag vill vinna är nog: 15172 Cucumber Mint (grönt te) och 15175 Cherry Marzipan (grönt te).

    Jag har tipsat om tävlingen här: http://phantazia.blogg.se/2012/april/jag-tavlar-om-te-6-april.html#comment

    Har även gillat på facebook (Celine Naminah)

    SvaraRadera
  75. Hej!

    Jag vill vara med och tävla!
    Svar: ca 50 koppar
    Jag vill helst vinna: Swiss apple och Cucumber mint.

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

    Jag har delat och tipsat om tävlingen på FB https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002805081536

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. jag är med. älskar te!

    önskar vinna Lychee Coconut & Swiss Apple
    svaret är att Varje rör räcker till ca 50 koppar te.

    har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/april/te-1.html#comment

    gillar på fb (linda hallstensson)

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  77. jag är med! älskar te!:D
    svar: 50 !
    mail: dimandilir@hotmail.se
    ha en fin dag. kram

    SvaraRadera
  78. Hej hej klart att man är med och tävlar!

    Skulle vilja vinna Lychee Coconut och Cherry Marzipan

    Varje rör räcker till ca 50 koppar te.

    Har Gillat ScandChocopå Facebook (elin jonsson).

    *håller tummarna*

    elin_pumaior86@hotmail.com

    KRAM

    SvaraRadera
  79. Så fina rör med te! jag är gärna med och tävlar. Om jag vinner vill jag ha Honey Yuzo och Cherry Marzipan

    Ett rör räcker till 50 koppar.

    Jag har gillat på facebook (Hanna Fornhem)

    Jag har bloggat här: http://hanna.fornhem.se/?p=10244

    Må gott!

    SvaraRadera
  80. Den här tävlingen är ju helt underbar - jag och min man verkligen ÄLSKAR te och skulle otroligt gärna avnjuta en kopp av detta nån kväll efter att vår superaktiva lilla son somnat! ;)

    Svaret på frågan är att ett te-rör räcker till ca. 50 koppar. :)

    De smaker jag jättegärna skulle prova är:
    15582 Orchid Vanilla
    eller
    15510 Bombay Chai

    Håller våra tummar för att vi vinner och passar på att önska dig en alldeles underbar påsk! :)

    Kramar / Marie
    (marie.oberg@live.com)

    SvaraRadera
  81. P.S. Glömde skriva att jag även gillat ScandChoco på Facebook! :)

    / Marie

    SvaraRadera
  82. Hej!

    Svaret på frågan är: Ett rör räcker till ca 50 koppar te.

    Jonas_sist89@hotmail.com

    Med vänliga hälsningar
    Jonas

    SvaraRadera
  83. Svaret är : ca 50 koppar!
    Gillar på FB :)
    djelebean@gmail.com
    Teer jag vill vinna: Honey Yuzu och Cherry Marzipan

    SvaraRadera
  84. Rätt svar är; räcker till ca 50 koppar te.

    Jag skulle vilja vinna Cocos och Marsipan, väldigt mumsigt lät de :)

    Har tipsat i min blogg: http://itsyouandme.blogg.se/tavlingar/2012/april/tavlar-hos-vittellersvart.html


    Min mail: emelie_eriksson_89@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Ett rör räcker till ca 50 koppar och jag vill vinna cherry marzipan och Lychee Coconut

    jennyholm87@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Ett rör te räcker till 50 koppar.

    Cucumber mint
    Swiss apple

    Sari_91_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Hej!

    Det räcker till ca 50 st.
    Jag skulle vilja vinna smakerna Lychee Coconut & Cherry Marzipan, efter att ha läst din recension föll jag för dom :)

    Vänliga hälsningar

    Carolina

    SvaraRadera
  88. Haha, ojsan! Skrev ju in helt fel smaker här ovan i min tävlingskommentar såg jag! ;D Jag skulle oerhört gärna vilja prova Swiss Apple och Lychee Coconut! :) Hoppas du har/får en underbar påsk! :)

    / Marie

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!