2012-04-01

Bakom mitt pannben

...bultar det. Skulle vilja ligga stilla i ett svalt rum och blunda men det är inte alltid jag får som jag vill, bara nästan... Istället kör jag tvättmaskinen på högvarv (bokstavligen), städar köket, plockar undan ren tvätt som väntat på att garderobplats i över en vecka och så har jag laddat Nordic Cookern. Är så nyfiken på resultatet! Jag har tagit några bilder och återkommer med dem och lite text om min slow cooking-premiär.

Liten är underbar, hon har börjat stoppa allt hon får tag på i munnen och om hon inte får tag på något så åker fingrarna in. Hon har bra kotroll på händerna och det är roligt att se hur hon utforskar dem.

Det blir en lugn innedag, snön yr och har byggt vallar här utanför så att vi knappt får upp dörren. Kanske läge att baka lite fler kanelbullar, om en vecka är det besökstid igen. Det är även påsk snart, varför känns det som att jag helt missat det?

Hoppas ni har en fin söndag, med eller utan sol!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!