2012-04-26

Fisk & sten!

Två stora tunga stenbumlingar har lyft från mina axlar idag och jag är så glad för det. Både min deklaration och samtliga underlag till vårt försäkringsbolag är numer över-lämnade till rätt instanser. Jag räknar kallt med att inte behöva hantera något av det på många dagar.

Vardagsglädje!

Om barnen inte är några större fans av fisk så får ni ett tips på en rätt som brukar funka hos de flesta barnen. Det är superenkelt, gott och relativt billigt.
Du behöver fryst fisk, hollandaisesås och potatis.

Koka potatis som vanligt, blanda såsen (eller gör den från scratch), salta och peppra fisken och lägg i den en ugnsform. 225 grader. När fisken är nästintill klar häller du över såsen och gratinerar tills den är färdig.

Servera gärna med haricots vertes eller ärtor. Idén kommer från min fina mamma, tack!
- vs -

1 kommentar:

  1. Synd att iden inte skulle funka på maken min. Barnen är inga problem, de älskar fisk, ja såm länge det inte är fisk med lika mycket ben som igelkotten har taggar. =)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!