2012-04-17

Grattis till 6 vinnare!

Dags att gratulera sex fina läsare till härliga spelkvällar framöver!

Ett rykande färskt exemplar av spelet Vem i rummet skickas till följande tre:

Elina - Marklar
"Jag skulle vilja vinna "Vem i Rummet" perfekt spel för att lära känna sina vänner ännu bättre. Jag och mina vänner spelar ofta spel och "Vem i rummet" skulle vara det perfekta spelet."

KrJe - utan blogg
"Jag vill vinna "Vem i rummet?" för att spela det på personalfesten vi ska ha på mitt nya arbete. Tror att det bryter isen och låter oss lära känna varandra på ett kul sätt!"

Anneli - Vanitas
"Jag skulle vilja vinna "Vem i rummet"! Det vore så galet kul att få reda på vad ens sambo och nära vänner EGENTLIGEN tror sig veta om mig haha! Spelet skulle bli en given succé på våra spelkvällar :)"
Och vinnarna av Inte ens nära heter:

Annica - utan blogg
"Skulle vilja vinna spelet inte ens nära. Älskar onödigt vetande. Snart är det sommar då brukar vi sitta ute och spela spel med släkt och vänner på varma sommarkvällar vore kul med ett nytt spel då."

Annchristin - utan blogg
"Jag skulle vilja vinna inte ens nära då det skulle vara det perfekta spelet att spela med min kompis som är en riktig "jag vet allt"!Tror det skulle locka till många glada skratt och småpikar."

Marie - Marre m.m
"Vi är en härlig skara riktigt dryga besserwissers i vår familj så vad kunde väl vara roligare och framför allt, mer intressant, än att spela detta skojiga spel vid namn "Inte ens nära"? ;) Det skulle bli tidernas mest komiska (eller argaste) afton! ;D"
___________________________________________________

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com senast 20/4 så kommer spelen med posten.

Ni som inte hade tur den här gången, missa inte chansen att vinna ett av 30 (!) spel hos Kylskåpspoesi på Facebook.

Tusen tack till Anna hos Kylskåpspoesi för alla vinster!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Nämen gud så kul! :D Nu vart jag väldigt glad! Tack så mycket! Har redan mejlat dig :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Du gjorde just min dag!
    Tusen tack :)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna! Hoppas på bättre lycka nästa gång :)

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!