2012-04-03

Invasion och vinnare!

Det gäller att hålla efter annars försvinner
både stora och små ting under snön...
De svenska fjällen invaderas av påskfirande turister. Allt och alla pudras av stora vita flingor och den senaste veckan har varje morgon mötts av ett flera decimeter tjockt täcke nysnö. Det är tur att påsken är tidig i år så att den skidsemestrande massan har något att åka på.

Jag håller mig undan folkmassan tillsammans med Liten.

Prinsessan som alltid vaknar med ett leende, "pratar" glatt och ständigt tuggar på sina fingrar. Jag kan omöjligen få ett bättre sällskap, lycka!
______________________

Dags att presentera två tävlingsvinnare!

Stort grattis till:

Esmeralda - Esmeralda of Buckland

Du vinner den härligt lyxiga ansiktskrämen Cellular Regeneration Night Cream från Nya Zeeländska Snowberry!

Skicka din postadres till vittellersvart@gmail.com senast 9/4 så kommer den med posten.

Tusen tack till fina Karin på Art Clinic för den fina vinsten. Inom kort kommer april månads Snowberry-tävling upp, missa inte den.
__________________________

Grattis även till:

Helena Lindgren - Supergirlpower

Du vinner ett presentkort på leksaker värt 200 kr hos Lajbansson! Invänta ett mail med instruktioner.

Tack till Lajbansson-Johan!

Jätteskoj att så många vill vara med i tävlingarna, det gläder mig!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Åh :) vilken glad överaskning. Har varit jätte trött idag men detta gjorde mig verkligen pigg :) Tusen tack för den fina vinsten :).

    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis till dom!
    Gillar verkligen dina tävlingar, du har sån bra variation på vinster :)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis till er!! :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!