2012-04-27

Jag tävlar...

Här är tips på tävlingar med fina vinster som jag, och säkert även ni, vill vinna!
Klicka på bilden och var med du också.

I bloggen Nära föräldrar vinner en person en bärsele från Pognae.

Jag har varit nyfiken på den ett tag och hoppas naturligtvis att Liten ska sitta i en i sommar!

Pognaes ergonomiska bärsele kan användas till din nyfödda bebis såväl som till din treåring. Med Pognae kan du bära ditt barn på magen, ryggen eller höften. Bärselen kan även användas vid amning.

POGNAES ergonomiska bärsele är oslagbar såväl vid resor och utflykter, som i stan eller hemma i köket. Den tar liten plats, väger bara 600 gram och är perfekt att ha under vagnen under barnets första år.
Den här raringen (vaggan alltså) kan man vinna hos Babydjungeln.se.
Jag tror att Liten skulle sova sötare än sötast i den.
Klicka på bilden för att komma till tävlingen, lycka till!
Jag tävlar om en valfri Skip Hop Duo Deluxe från DarlingExpress.
Tävla
här på DarlingExpress blogg du också!
Den röda väskan skulle vara superfin till Litens lika röda vagn!
Jag tävlar om ett presentkort värde 500:- från WhiteAway.se hos Creyla. Tävla här du också!
En stavmixer med visp vore toppen till sommarens gräddvispande och såsmixande i stugan vi brukar få låna!
- vs -

2 kommentarer:

  1. tips: vinn en somrig klocka! http://lindisen81.blogspot.se/2012/04/tavla-om-en-somrig-klocka.html

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen :) kram Diana

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!