2012-04-05

Vinn 1 av 6 sällskapsspel från Kylskåpspoesi!

 Härliga Kylskåpspoesi AB ger hela sex av er chansen att vinna ett av deras nya sällskapspel!
Vem i rummet?
Vem i rummet kissar i duschen och vem i rummet skulle överleva kortast tid på en öde ö? Vem har den bästa radio-rösten, vem kikar i andra människors badrumsskåp och vem behöver längst tid för att bygga ihop en bokhylla från IKEA?

Vem i rummet…? är ett galet underhållande, utmanande och medryckande sällskapsspel där vi avslöjar vilken bild vi har av varandra och vad vi egentligen tycker och tror om andra. Ett spel om hur vi uppfattas i våra vänners ögon!

Spelet innehåller mer än 300 galna, pinsamma och personliga frågor som alla inleds med frasen Vem i rummet..?

Inte ens nära!
Hur många hårstrån finns det i ett ögonbryn, hur många procent av amerikanerna kan placera ut Sverige på en världskarta och hur många hål är det i en innebandyboll?

I ”Inte ens nära!” tar vi den gamla klassikern ”gissa antalet ärtor i en glasburk” till en ny nivå som vi kryddat med helt galna, vrickade och knäppa frågor! Ett utmanande och verkligt underhållande spel med över 300 hysteriskt knasiga och bisarra frågor om sånt man inte kan veta utan bara kan gissa sig fram till!

Det perfekta spelet för alla som älskar meningslöst och onödigt vetande blandat med massor av humor och knasiga fakta!
 _____________________________________________________

För att vara med ska du berätta vilket av de två spelen du helst vill vinna och varför!

Skriv svaret som en kommentar och ange även din blogg- eller mailadress. 


Extralotter
(Varje moment ger en extralott)
- Gilla Kylskåpspoesi på Facebook.
(Skriv att du gjort det.)


- Tipsa om tävlingen i din blogg.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)
_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 15/4.

Följ gärna mig på bloglovin' så du inte missar när vinnaren presenteras.
Lycka till!
_______________________________________________________

- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.

- Endast ett bidrag per person/IP.

- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.

- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com så lägger jag in kommentarerna efterhand.
 - vs -

71 kommentarer:

  1. "Vem i rummet" skulle jag gärna vilja vinna för att jag endast har två sällskapsspel och det vore kul med något annat efter alla år med de där andra två! :) Skulle lätt liva upp stämningen när man umgås med goda vänner.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna vilja ha spelet "Inte ens nära", skulle spela den med min sambo - han tror att han är världens smartaste person! Men nej...

    // Ida F (i_flygare@live.se)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja vinna "inte ens nära" just för att jag är helt tokig i onödig fakta av alla de slag! Jag skulle älska att spela ett sådant spel där jag samtidigt får lära mig sjukt onödiga saker :)

    har gillat på facebook (Monia Sundgren)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är med och skulle vilja vinna Inte ens nära
    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/vem-i-rummet-eller-inte-ens-nara.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag önskar mig "inte ens nära"!
    Min sambo och jag gillar "att veta". Och frågesport tycker vi är jätteroligt! Kul med ett spel där ingen av oss vet svaren i förväg:)

    Gillar Kylskåpspoesi på Fb sedan länge med namn Hilde Jensen

    Kram från
    hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Vem i rummet
    vore ett roligt spel att ta fram på våra fester

    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja vinna "Vem i Rummet" perfekt spel för att lära känna sina vänner ännu bättre. Jag och mina vänner spelar ofta spel och "Vem i rummet" skulle vara det perfekta spelet.

    Jag gillar redan på facebook - Elina Backeby

    Har bloggat här: http://marklar.blogg.se/tavling/2012/april/tavlar-om-ett-spel-fran-kylskapspoesi.html#comment

    SvaraRadera
  8. glömde mejlen, justscream_@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med. Skulle vilja vinna Vem i rummet? Det verkar vara en riktig stämningshöjare oavsett typen av tillställning.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  10. Är med. Vill gärna vinna "Inte ens nära" DÅ kan man vissa att alla inte är så smarta som DOM verkar tro.

    GLAD PÅSK ALLA!


    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  11. jag är jätte gärna med..

    skulle vilja vinna inte ens nära. då det verkar vara ett riktigt roligt spel.

    jag har redan gillat på facebook (veronica hedlund)

    jag har länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-sallskapsspel/

    kram veronica
    glad påsk

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. Gillar på Facebook!
    Jag skulle vilja vinna inte ens nära då det skulle vara det perfekta spelet att spela med min kompis som är en riktig "jag vet allt"!Tror det skulle locka till många glada skratt och småpikar.
    Annchristin
    kasamark@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag vill vinna spelet "Vem i rummet"! Jag älskar sällskapsspel, och jag tycker detta spel låter som en bra "icebreaker" på vilken tillställning som helst, ett bra sätt att lära känna varandra, helt enkelt! :)

    mimmi.o2@spray.se

    SvaraRadera
  14. Inte ens nära vill jag vinna.

    Länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/april/sallskapsspel-154.html

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  15. jag vill vinna spelet kommer att spela med mina kompisar
    glad påsk önskar annsofi

    SvaraRadera
  16. Inte ens nära..... låter som ett spel där allmänbildningen kan fara och flyga! Här gäller nog bara sunt förnuft och en jättedos med tur!!!
    Håller tummarna för att jag får vinna detta!!!

    SvaraRadera
  17. Jag tar tre lotter.
    1. Jag skulle vilja vinna spelet "vem i rummet". Efter att först varit gravid och sen ammat har det inte blivit dricka på ett tag och jag måste säga att jag saknar att dricka vin och spela sällskapsspel med mina vänner. Gå på krogen däremot, saknar jag inte alls! Hade varit kul å ha ett nytt spel till samlingen!

    2. Har gillat på facebook, Erika Näslund

    3. Har tipsat om tävlingen här: http://erikanaslund.blogg.se/tavlingar/2012/april/jag-tavlar-om-ett-spel-fran-kylskapspoesi-hos.html

    e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag vill tävla om Vem i rummet, därför att det hade varit perfekt underhållning när kompisarna kommer på besök =D

    Emelie457@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Skulle vilja vinna spelet inte ens nära. Älskar onödigt vetande. Snart är det sommar då brukar vi sitta ute och spela spel med släkt och vänner på varma sommarkvällar vore kul med ett nytt spel då.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. jag är med och önskar vinna "inte ens nära" eftersom min familj älskar nånna spel. vi spelar över huvud taget väldigt mycket sällskapsspel när vi träffas.

    gillar på fb (linda hallstensson)

    har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/april/sallskapsspel.html#comment

    GLAD PÅSK!!

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  21. Gillar på Fb (Paola Allegrini)

    Skulle vilja vinna "Vem i rummet", eftersom jag vill veta ALLT om alla :)

    SvaraRadera
  22. Har jag turen att vinna vill jag ha "inte ens nära", det vore det ultimata spelet för vår familj :-)
    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/april/15-april-vinn-spel.html

    SvaraRadera
  23. Skulle vilja vinna vem är i rummet för jag skulle vinna :D

    gillade på fb (Emilia Lindbom)

    SvaraRadera
  24. Jag hade velat vinna VEM I RUMMET för jag vill veta konstiga saker om andra som man annars kanske inte vågar säga Hehe

    jennyholm87@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej. Jag vill gärna vinna "vem i rummet"
    Vore en väldigt kul grej när man sammlar sina vänner. Sällan vi sammlas allihopa tyvärr så det skulle verkligen höjja stämningen :)

    Har gillat på facebook med mitt namn Maria Bredin och även skrivit i min blogg här
    http://mariachen.blogg.se/2012/april/tavling-sallskapsspel.html

    SvaraRadera
  26. 1. Jag skulle vilja vinna "Vem i rummet"! Det vore så galet kul att få reda på vad ens sambo och nära vänner EGENTLIGEN tror sig veta om mig haha! Spelet skulle bli en given succé på våra spelkvällar :)
    2. Gillar redan på facebook.

    Mail: vanitas@live.se

    Ha en riktigt skön påsk!

    SvaraRadera
  27. Vi är en härlig skara riktigt dryga besserwissers i vår familj så vad kunde väl vara roligare och framför allt, mer intressant, än att spela detta skojiga spel vid namn "Inte ens nära"? ;)

    Det skulle bli tidernas mest komiska (eller argaste) afton! ;D

    Hoppas och håller tummarna för att jag får överraska gänget med ett nytt spel! :)

    GLAD PÅSK!! ❤

    SvaraRadera
  28. Inte ens nära
    skulle vara kul att sätta vissa personer i släkten på plats

    mats.herven@home.se

    SvaraRadera
  29. Gillar pá FB - Sofie Lindholm

    Skulle vilja vinna "Inte ens nära" eftersom vi i familjen alltid är helgalna och hysteriska när vi spelar sällskapsspel. Skulle passa oss perfekt

    Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/april/15-apr-sallsakpsspel-fran-kylskapspoesi.html

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag skulle vilja vinna "Vem i rummet". Känns som att det kan bjuda på många skratt med goda vänner ute på altanen i sommar

    SvaraRadera
  31. Åsa Karlsson2012-04-07 14:44

    Jag skulle vilja vinna "vem i rummet"!
    För det första så älskar jag formatet, ingen spelplan som måste packas upp, utan det är bara sätta igång att spela. Dessutom är spelet lätt att ta med sig! Jag tror det spelet är väldigt roligt och kommer nog bringa fram många "jaha!" och "Nämen!" =)
    Har även gillat kylskåpspoesi på Facebook.
    Min mailadress är caspelihna@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med och tävlar om "Vem i rummet?" - vore riktigt kul att spela på en tjejträff.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/04/15-april-vinn-1-av-6-sallskapsspel-fran.html
    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  33. Jag är med och tävlar! :)
    Jag skulle vilja vinna ”Inte ens nära!”
    Jag älskar att spela och det är alltid roligt att sitta och spela ett roligt spel när man har gäster hemma! Gärna spel där det kan bli livliga disskussioner! Detta spelet är dessutom litet och smidigt och bra att ha med sig när man ska iväg i sommar!

    Jag gillar på facebook- debora persson

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  34. "Inte ens nära" låter kul.
    Är vetgirig och lär mig gärna fler nya,tokiga fakta att skryta med på personalfesten :)

    SvaraRadera
  35. inte ens nära

    ett nytt spel till våra spelkvällar vore toppen

    SvaraRadera
  36. Jag skulle vilja vara med i tävlingen och skulle vilja vinna "inte ens nära" låter ju jättekul!
    MVH
    michaela_a(at)live.se

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med. Väljer i så fall Inte ens nära. Med kompisgänget blir det mycket spel. Har avverkat klassikerna som det borde man ju veta, med andra ord, helt hysteriskt osv. Dags att ladda upp med nytt spel inför sommarens grillkvällar. Detta spel kommer man kunna spela om och om igen, för vem kommer ihåg alla procentsatser, siffror, namn...?

    Gillat kylskåpspoesi på fb också (caroline lausmaa)
    crazy_cowsick(a)hotmail.com
    http://busgolden.se

    SvaraRadera
  38. Jag är med! Vill vinna Inte ens nära. Det skulle vara perfekt till tjejkvällar! :)
    Gillar även på facebook (Jessica Jonsson)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. jag skulle vilja vinna "vem i rummet", låter jättekul :D

    länk: http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2012/april/15-april-sallskapspel.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Vem i rummet skulle jag gärna få vilja vinna nu när jag snart får min lägenhet så vill jag ju självklart bjuda mina gäster på underhållning dom ska ju inte få sitta och ha tråkigt eller.

    jag passar gärna på och tar lite extra lotter

    Gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    Har tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/18656083/taevlar-hos-vitt-eller-svart-om-saelskapsspel.htm#WriteComment

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är med!
    Jag skulle vilja vinna ''Vem i rummet'' för att jag har inga sällskapsspel och det vore roligt att ha för att kunna samla ett gäng kompisar att spela med och/eller familjen. Ofta vet man inte vad man ska göra med kompisarna och då är ett sånt här spel perfekt! Min familj brukar heller inte ha många stunder tillsammans utan alla sitter mest för sig själva så det här spelet vore bra för att knyta oss samman.

    Har även gillat dem på FB (Nina Andersson)

    SvaraRadera
  42. Hej!

    Jag skulle vilja vinna "inte ens nära"

    Det skulle jag vilja vinna för jag själv älskar onödig fakta och så även min bror. Hade varit ett perfekt spel att ta fram när vi ses tillsammans med våra respektive. Många skratt kan jag tro!

    MVH
    Ida B
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  43. Vem i runmmet
    vore ett toppenspel till vårens fester

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  44. inte ens nära

    ett spel för att sätta de som kan allt på plats

    bengtgunnarhj@telia.com

    SvaraRadera
  45. Vem i rummet?
    Gillat!
    Bloggat! http://thima2.blogspot.com/2012/04/tavling.html

    SvaraRadera
  46. Jag skulle vilja vinna Vem i rummet för det verkar riktigt roligt och jag tror att spelet skulle ge mig och mina vänner många timmars skratt :)
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag skulle gärna vilja vinna spelet "vem i rummet" då jag tycker det verkar som ett otroligt roligt spel som man både kan använda vid små och stora fester med familj och vänner. Detta spelet känns även som en bra "isbrytare" när nya människor ska träffas och lära känna varandra. :)

    Min mail : Sanna.p@hotmail.co.uk

    SvaraRadera
  48. Jag skulle vilja vinna spelet "vem i rummet".

    Har gillat på facebook.

    Mail: Carro68@live.se

    SvaraRadera
  49. Nathalie Eriksson2012-04-10 16:21

    Jag skulle vilja vinna "vem i rummet" :D tycker det verkar super kul ! Kul att spela med släkten och vänner :D . Gillar redan Kylskåpspoesi på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. HEJ! Jag vill vinna "Vem i rummet?"
    Mest eftersom det får alla att prata, men också för att jag vill veta vad människorna i min omgivning tror om mig ;)
    KRAM Julia

    julia-v-dif@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Inte ens nära vill jag helst vinna, för jag älskar att stoltsera med värdelöst vetande.

    Hälsningar Kerstin
    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Jag är med :-D Jag vill vinna vem i rummet!! Tycker det verkar superkul!!

    Jag gillar dem redan på Facebook.

    Jag har bloggat om tävlingen här:
    http://xn--bstatipsen-q5a.bondmoran.nu/?p=564

    Kram
    Bondmoran Charlotte
    www.bondmoran.nu
    bondmorans@hotmail.se

    SvaraRadera
  53. Vem i rummet
    ett spel till våra sommarfest

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  54. Hej!

    Jag skulle vilja vinna spelet "Inte ens nära!" Jag älskar att lära mig en massa onödig men underhållande fakta =)

    Mvh /Monica Näslund

    SvaraRadera
  55. Hej!

    Jag skulle vilja vinna spelet Vem i rummet? Skulle passa så bra på min 30 års fest som lite icebreaker.

    Kramar

    SvaraRadera
  56. Vem i rummet

    ett spel till vårens fester

    robinjo@sverige.nu

    SvaraRadera
  57. Frida Håll2012-04-12 11:36

    Jag skulle vilja vinna "Vem i rummet". Jag & min sambo är helt enkelt riktiga torskar på att bjuda hem vänner & familj på middag på helgerna och sedan dricka lite vin och spela massa roliga konstiga sällskapsspel, och detta är ett av de som vi velat prova på men som inte blivit av! Det skulle vara guld att få vinna det :)


    FridaHall1@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag skulle vilja vinna "vem i rummet". Skulle vara superkul och testa ihop med bästa vänner och se hur alla skulle försvara sig ;) Jag gillar även kylskåpspoesi på facebook!

    carro_689@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. vem i rummet vore perfekta spelet till klassåterträffen i sommar.
    info@bittes.nu

    SvaraRadera
  60. inte ens nära
    för att kunna sätta min man på plats för han vinner alla andra spel vi spelar

    lac69@home.se

    SvaraRadera
  61. Hej!
    Är gärna med och tävlar för jag älskar spel,men har alldeles för få.
    Inte ens nära skulle jag välja för det verkar kunna bli hysteriskt roliga spelkvällar med det! Gillar onödigt vetande!
    Gillar på fb redan!
    Nu hoppas jag på tur!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  62. Vill veta vem man verkligen vill ha kvar i rummet...utan ursäkter o förbehåll har vi här det perfekta verktyget för att lämna festen tidigt eller stanna kvar oförskämt länge.....Vem i rummet...?

    Susanne/ staffsus@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Vill definitivt vinna Vem i rummet. Jag och mina vänner har inga hämningar alls, vi kan berätta allt om oss själva. Detta spel hade lett till MÅNGA skratt. Jag hoppas att jag får detta spel i min besittning =)

    Hälsningar/ Christine
    peterssonchristine@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag skulle vilja vinna "Inte ens nära". Detta eftersom jag älskar onödigt vetande. Dessutom är det galet allmänbildande =)

    Ha det fint
    Kim

    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Hej!

    Jag vill vara med! Jag har gillat på FB (Annika Nilsson) och även delat och tipsat om tävlingen på FB! https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002805081536

    Jag vill vinna Inte ens nära! Jag ska flytta till en ny stad, där jag inte känner någon. Har jag ett kul spel så kan jag ju lära känna nya vänner genom att bjuda in folk i trappuppgången till en spelkväll! Skulle vara ett kul och avslappnat sätt att lära känna nya!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Hejsan!

    Jag vill vinna "Vem i rummet?" för att spela det på personalfesten vi ska ha på mitt nya arbete. Tror att det bryter isen och låter oss lära känna varandra på ett kul sätt!

    Kram KrJe

    SvaraRadera
  67. Jag skulle gärna vilja vinna "Vem i rummet..." då ett så pinsamt spel är riktigt roligt med vännerna! :D

    Har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/4/?link=1334505308

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag vill inte ha vem i rummet för då blir det världskrig på syskonträffarna...eller vill jag?! jo =)
    tova
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. jag skulle vilja vinna Vem i rummet :D det verkar vara helt underbart kul!:D Vinner jag kommer jag spela detta med hela familjen och andra personer gud va kul det skulle vara!


    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  70. Hej!
    Jag skulle vilja vinna Vem i rummet?
    Skulle vara perfekt att komma i stämning med på kommande
    30 -årsfest!
    Håller tummar och tår!
    Kram Anna
    tindrasoliv@gmail.com

    SvaraRadera
  71. Hej!

    Skulle vilja vinna "Inte ens nära".

    Gemenskapen som blir när man spelar sällskapsspel är oslagbar. Att efter en lång dag på jobbet kunna samla ihop sina vänner eller varför inte familjen och bara njuta av ett parti och varandras sällskap. Fantastiskt!

    Ha det bäst!
    /Jenny

    jinnan_@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!