2012-04-16

Make Up Store, Montazami & tävling!

Ni har väl inte missat att Make Up Store upprepat sitt 2011 års samarbete med Maria Montazami - kvinna som inte lämnar någon oberörd.

Den här gången är det ett läppstift i två nyanser och en läppenna som matchar dem båda. När man köper alla tre får man en söt liten necessär på köpet.
Nyansen till vänster heter Maria Montazami och går i beige, eller nude som det heter numer.

Till höger ser ni nyansen Maria Montazami Pink som även den är nudeaktig fast med en ljusrosa ton.

Som alla andra produkter från Make Up Store så är förpackningarna sobra och snygga. Hylsorna har Marias autograf i guldfärgat tryck.

Läppstiften har en skön krämig konsistens och är lättapplicerat. Mina läppar känns återfuktade och färgen sitter bra.

Tyvärr är min hy alltför blek för att de här nyanserna ska passa mig. Mina redan nästintill opigmenterade läppar försvinner ännu mer och jag har svårt att låta bli att skratta när jag ser mig i spegeln. Där kan man snacka om naken...

Mina färger är i det närmaste Montazamis raka motsats så jag tror att läppstiften skulle fungera bättre om jag får till en fin solbränna till sommaren. Det ser jag fram emot att ta reda på.  
Kvinnan som känner sig naken utan sitt läppstift...
Vi kör en snabbtävling, vill du vinna necessären på bilden nedan?
(Enbart necessären, inte läppstiften.)


Skriv att du är med och din mailadress som en kommentar. Jag drar en vinnare om fyra dagar. Lycka till! Avslutad!
- vs -

109 kommentarer:

  1. JA!! Jag vill abslout vinna den :D

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Klart att jag vill vara med!! :)

    e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. jag är absolut med bästa tävlingen!
    mvh
    sandra
    zazza_zazzza@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är men! Hoppas verkligen jag vinner, brukar aldrig vinna nåt!

    Johanna (lilla_harderud@hotmail.com)

    SvaraRadera
  5. Såklart jag är med!
    Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  6. Jag är med! :)

    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag är med.

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  8. Yes! Det vill jag såklart! Mitt smink dräller runt alldeles för mycket och samlar bakterier.

    Min mejl: rosa_bubbelplast@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är me & tävlar Pluppelina@home.se

    SvaraRadera
  10. hej självklart vill jag vara med och vinna
    Titti skarp

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag är med

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag vill gärna vinna. :-)

    carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med:)

    hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med!

    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  15. jag är med!!!

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  17. <3 JAG VILL, JAG VILL, JAG VILL <3

    annelie_ha@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Tazzleshey! :)

    Är gärna med jag också.

    glasserian@spray.se

    Mvh Elle

    SvaraRadera
  19. Nathalie Eriksson2012-04-16 14:17

    Jag är med :D Älskar Maria Montazami :D Skulle bli super glad om jag vann :D miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag är med =0)

    saranorberg@hotmail.se

    SvaraRadera
  21. Jag är med, skulle vilja vinna denna till min underbara sambo
    andreas_lu@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. KANONTÄVLING på bloggen idag. Tar slut vid midnatt idag så hurry up :-D

    Länka gärna, ger en extra röst.

    Tävlingen hittar du här:
    http://bondmoran.nu/?p=4529

    Kram
    Bondmoran
    www.bondmoran.nu

    SvaraRadera
  23. Jag är med och tävlar :D

    SvaraRadera
  24. Jag är med och tävlar :D

    mariastenered@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Såklart jag är med och vill vinna :-)

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag är med! :)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Åh ja, klart jag vill vinna.
    jordgubbstopp@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Är gärna med :-)
    Wihlborgskan at gmail.com

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Åhhhh, vad jag vill vinna...Maria M är ju bara så härlig.
    Ha det så fint önskar Marie L-m
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. ÅH
    Jag vill absolut vara med i denna tävling!
    michaela_a@live.se

    SvaraRadera
  31. Vem vill missa en sån här underbar tävling.Självklart är jag med.

    dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  32. Jag är helt klart med!!!

    fridaelmgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  33. Självklart vill jag vinna detta åtrovärda pris :)

    Ha det bäst!

    Hälsningar: // mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Klart jag är med :)
    jeanette.weijnblad@hotmail.se

    SvaraRadera
  35. Klart jag vill vinna :)

    Kramar från mig

    emma_duberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. JAG VILL VINNA SOM BARA SATAN! XXXXXXXXXX
    antonkarlsson91@hotmail.se

    SvaraRadera
  37. Jag är med liksom
    bodil_nilsson87@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag är med liksom
    bodil_nilsson87@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Vilken fin tävling, självklart vill jag vara med.
    angelicadevik@yahoo.se

    KRAM

    SvaraRadera
  40. Jag är med!

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  41. Jag är med

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  42. Jag vill jättegärna vara med! Hon är ju helt underbar denna Montazami-kvinna! :)
    Jättesöt liten necessär! :)

    Ha en fortsatt fin vecka! :)

    / M.

    SvaraRadera
  43. Charlotte "Clotte"2012-04-16 23:44

    Jag är med och tävlar om den fina necessären.

    clotte@live.se
    Mvh
    Charlotte

    SvaraRadera
  44. ÅÅÅ... jag är vill också vara med och tävla!!!
    niinaj_@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag är med :)
    vanitas@live.se

    SvaraRadera
  46. Jag är med

    leah.herven@telia.com

    SvaraRadera
  47. Jag är med.

    ellyedlund@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Frida Håll2012-04-17 09:58

    Jag är med :) FridaHall1@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag är med!

    Carro68@live.se

    SvaraRadera
  50. Jag är med och vill jättegärna vinna :)

    SvaraRadera
  51. Ja, jag är också med!!!!!

    Christina Bergström
    tilltin@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. vill absolut vara med :)
    jonsson.kerstin@tele2.se

    SvaraRadera
  53. Jag vill vara med och tävla!
    diesel-pricken@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Monika O-sson2012-04-17 13:16

    Jag deltar gärna. Läppstiftet fick jag i födelsedagspresent av dottern, de skulle vara snyggt i necessären.
    Varm vårhälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  55. jag är med!
    irene_e@spray.se

    SvaraRadera
  56. Mors-dags-present! :)

    /Gabriel

    fotboll@billshemsida.se

    SvaraRadera
  57. Jag vill såklart också vara med!

    Håller tummarna!

    Hälsningar
    Amanda
    erikssonamanda85@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Hej!
    Jag är också gärna med!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  59. jag är med hade varit värsta snyggga att ha i sommar när jag åker till spanien. Mina läppar är små så jag passar inte i blodröda läppar som alla andra har=)

    info@bittes.nu

    SvaraRadera
  60. Jag vill vara med!
    Mikis75@live.se

    SvaraRadera
  61. Klart man är med! :)

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Klart man är med! :D

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Jag är helt klart med! :D
    pernilla.linden17@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag vill verkligen vinna! :)
    emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Jag vill vara med!
    kakilur@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Jag är med :-) Min flickvän gillar Montazami och använder "not nude" läppstiftet. Maria är helt klart den skönaste kvinnan i serien.

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Absolut!
    Min necessär är tomt efter det att min 2-åring fick tag på den så nya läppstift vore mycket välkommet. Jättesnygga nyanser.

    ia5malka@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Jag också!

    Kerstin
    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. jag är med !
    malin@shapegbg.se

    SvaraRadera
  70. Jag är med och tävlar!

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Hej. Jag är gärna med och tävlar. Bleka läppar är det som gäller i sommar! Min email är: sannawesteson@hotmail.com

    Sköt om dig
    Sanna

    SvaraRadera
  72. Jag är med!
    Email: sannawesteson@hotmail.com

    Nu håller vi tummarna :)
    Sanna

    SvaraRadera
  73. Jag är med

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  74. Jag är med

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  75. Jag är jättegärna med!
    Åh vad jag har velat ha dessa läppstiften skall jag säga dig, jag älskar nudefärger! Åh håller tummarna för mig själv nu haha!
    Elaaned@gmail.com

    SvaraRadera
  76. Den är så läcker! Jag är med :)
    kramar
    /Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Hoppas att jag vinner!

    alectav@spray.se

    SvaraRadera
  78. Riktigt snygg ju! Har precis skrotat min som det var snobben på (Y)
    Jag är med!
    Denice.94@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Håller så många tummar som min kropp tillåter!

    fraidenm@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Jag är med!:)

    fil-lan-99@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Johanna
    Jag är självklart med i tävlingen:)
    johanna.isabella@hotmail.se

    SvaraRadera
  82. jag är med. kelly.94@live.se

    SvaraRadera
  83. Jag vill absolut vara med och försöka vinna den =)

    Kandoo11@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Jag är med

    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  85. Självklart är jag med :)
    jagelena@hotmail.com

    SvaraRadera
  86. Nä, jag vill inte vinna den. Men jag vet en kvinna som gärna vill...
    Min fru ;-)

    mr_hyde_cs@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Jag är gärna med <3

    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  88. Therese Engström2012-04-19 12:44

    Jag är helt klart med i tävlingen!

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  89. Jag skulle gilla detta, så givetvis tar jag en lott!
    Använder läppstift varje dag på sommaren!

    Hälsningar Susanne
    gotland@speedmail.se

    SvaraRadera
  90. Jag vill jättegärna vinna
    emmar23@hotmail.com
    hoppas på tur emma

    SvaraRadera
  91. Jag är gärna med och tävlar.
    boo_bruden@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. Jag vill jätte gärna vinna detta åt min fru.

    Korntotto@hotmail.com

    mvh Tommy

    SvaraRadera
  93. Såklart jag är med! Hoppas på tur!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  94. Jag är med!

    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  95. Jag är med såklart!
    mvh
    Mimi_S@live.se

    SvaraRadera
  96. Åh jag vill vara med! Jag ska snart på möhippa och den där hade varit kalas att stoppa lite grejjer i till bruden :)

    lindaviktoria@gmail.com

    SvaraRadera
  97. Åh jag vill vara med :)! jag ska anordna en möhippa snart och behöver en liten fin väska att ha lite grejjor i till den blivande bruden :)

    lindaviktoria@gmail.com

    SvaraRadera
  98. Jättesnygg! Självklart är jag med :) juliaberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. Jag vill vara med!!!!!


    ynnaf@live.se

    SvaraRadera
  100. Jag hoppas på tur!


    ikna@live.se

    SvaraRadera
  101. Jag vill jättegärna vinna!:)



    nad@live.se

    SvaraRadera
  102. Jag är jätte gärna med om man fortfarande kan det:P
    ozzygrodan@hotmail.com

    SvaraRadera
  103. Nice, jag är med! :D

    toveeriksonlind@gmail.com

    SvaraRadera
  104. Jag är med!
    carina-68@telia.com

    SvaraRadera
  105. Jag är med
    pippiemma@telia.com

    SvaraRadera
  106. Åh vill ha!!!! Jag är med

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!