2012-04-15

Söndagsfriden lägger sig...

Mörkret börjar så sakteliga lämna mig och jag ser med förhoppning fram emot nästa vecka. Det (enda) som är bra med svackor är att jag brukar må väldigt bra efteråt, kanske för att the only way is up.

Ni som är födda ungefär samtidigt som jag hör troligen "the only way is up" sjungas (i huvudet) med en guttural röst, heter det så när rösten hamnat långt ned i halsen?

Försök att inte fortsätta den här meningen: - Heja Sverige, friskt humör.

Missa inte att vara med i tävlingen om 6 spel från Kylskåpspoesi som ni hittar här, det är stor vinstchans och sista dagen att delta idag.
- vs -

1 kommentar:

  1. Haha, gud vad lustigt!
    Jag hörde precis låten i huvudet när jag läste ditt inlägg haha ;)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!