2012-04-18

Tävla om en egen Vändis!

Studio Frankness AB ger fyra av er chansen att vinna en härligt mjuk kompis, en alldeles egen Vändis!
VÄNDIS består av fyra vändbara figurer med två karaktärer var. Välj själv vem som gästar din historia!
1:a - 4:e pris en Vändis, värd 199 kr/st.

För att vara med ska du svara på frågan:
Vilken av de fyra Vändisarna vill du helst vinna?
Skriv svaret som en kommentar och ange även din mailadress.
_______________________________________________________

Extralotter
(Varje moment ger en extralott)


- Gilla Vändis på Facebook.
(Skriv att du gjort det.)


- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 26/4-12.
Följ mig på bloglovin' så du inte missar när vinnaren presenteras.
Lycka till!
________________________________________________________

- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.

- Endast ett bidrag per person/IP.

- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.


- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

90 kommentarer:

  1. 1.Jag är med.
    tycker om Gubbaninen.

    2.gillar dem på fb med namn Lili Ying.

    Hoppas.
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  2. Kattofanten var ju extra söt tycker jag :)
    Jag gillar på Facebook(Beatrice Tävlar).
    Länk:
    http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2012/april/vandis-26-april.html#

    KRAM
    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja vinna Spugglan

    e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Helt klart kattofanten! :D

    eksynyt (at) gmail.com (Undviker att skriva ut den som vanligt för att hålla spam på avstånd från andra skräpsidor som utnyttjar bloggar osv!)

    SvaraRadera
  5. Är gärna med. MIn lilla tjej ÄLSKAR alla gosedjur så en kattofant får gärna flytta hem till oss :)

    1, Så Kattofanten vill vi vinna alltså :)

    2, GIllat på facebook - Lina Johansson

    johanssonlina84@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Bälgen var ju ursöt :-)

    Wihlborgskan at gmail.com

    SvaraRadera
  7. Bälgen

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med, har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/april/vandis-264.html

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    Gillar spugglan

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  9. Jag vill vinna kattofanten till mosters lilla höna pöna.
    Jag håller tummarna.
    kramar
    /Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. jag är med :) Vill vinna gubbaninen :)

    Har gillat på facebook (Monia Sundgren)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag skulle gärna vilja vinna bälgen till min lille pojke, tycker att den var cool

    SvaraRadera
  12. Hoppas vinna kattofanten!

    SvaraRadera
  13. Åh skön tävling:)
    Jag har gillat på Facebook med namn Caroline Göransson.
    Om jag vinner så skulle jag hemskt gärna vilja ha den söta lilla bälgen och ge till min lillasyster:)
    jordgubbstopp@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Lilla Heli skulle älska att få gosa med "GUBBANINEN".

    Har gillat på FB.

    Mvh
    AS

    SvaraRadera
  15. Nathalie Eriksson2012-04-18 18:26

    Jag vill helst vinna Gubbaninen , super söt ! :D Gillar vändis på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Annely Nordlund2012-04-18 19:02

    ÅÅÅh vilka söta! <3 Skulle vilja vinna en till min lilla nyfödda kusin! :)

    Om jag vann skulle jag vilja ha spugglan, så himla gullig!! :D

    har gillat på facebook, och lagt till dig på bloglovin :D

    SvaraRadera
  17. Jag vill vinna kofanten till Wilma :)

    Kram

    SvaraRadera
  18. Hej!

    Jag vill vinna gubbaninen.

    MVH Magnus
    m_high79@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag skulle vilja vinna Spugglan :)

    Har gillat på fb (Katarina Andersson)

    atarinakall@hotmail.se

    SvaraRadera
  20. jag är med, vill vinna kattofanten :)
    gillat på fb!(emilia lindbom)

    SvaraRadera
  21. Är gärna med och tävlar.
    1. Vill vinna Bälgen
    2. Har gillat på facebook, liselotte andersson
    3. Har tipsat om tävlingen på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/04/vandis-264.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  22. Jag skulle väldigt gärna vinna kattofanten!! :)

    - har gillat på facebook under namnet "marvelicious.blogg.se"
    - har tipsat om tävlingen på samma facebook-sida

    SvaraRadera
  23. Jag är gärna med :-)
    Har jag turen att vinna vill jag ha Bälgen

    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/april/26-april-vinn-en-mysig-vandis.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  24. Jag vill vinna bälgen. Gillar facebooksidan - Caroline Andersson

    Håller tummarna! :)

    SvaraRadera
  25. Spugglan min dotter älskar en sång om en uggla =)

    Har gillat på facebook Elin Lind
    elinlind_@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. 1. Jag önskar vinna Bälgen

    2. Gillar pá FB - Sofie Lindholm

    3. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/april/26-apr-vandis.html

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Kattofanten gillar jag. Söööt!

    Ha det bra alla och lycka till :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  28. Bälgen skulle vara min favorit vid vinst!

    Gillar på FB (Kristiina Söderström)

    Ha en bra dag!
    Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  29. Om jag måste välj´ en,
    så vill jag gärna vinna Bälgen :-)

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Frida Håll2012-04-19 09:26

    Alla är väldigt fina men jag skulle vilja vinna Kattofanten :]

    Gillar eran facebook sida också! :)


    Frida Håll
    FridaHall1@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Gillat och skulle vilja vinna : Kattofanten :)), till min lilla prinsessa.
    Anette L

    SvaraRadera
  32. Vill gärna vinna Kattofanten till min son. Han gillar elefanter och ÄLSKAR katter. Hoppas på tur!
    Jenny Albinsson
    jenny.albinsson73@gmail.se

    SvaraRadera
  33. Skulle gärna vinna kattofanten till min söta fina sonson. Äntligen fick jag bli faster!! :-) Cilla larssontirri@yahoo.se

    SvaraRadera
  34. Min dotter vill ge kattofanten ett kärleksfullt hem :)

    shiralee@hotmail.se

    SvaraRadera
  35. Therese Engström2012-04-19 11:29

    Jag vill verkligen vinna Bälgen.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har gillat!!
      Jag vill gärna vinna kattofanen till mitt härliga lilla barnbarn!

      evalazio@passagen.se

      Radera
  36. jag vill vara med och tävla gillar alla missan109@live.com

    SvaraRadera
  37. Jag är med och tävlar. Min äldsta son vill gärna vinna bälgen och ge till lillebror som är lite sjuk; Istället för plåster mamma

    Gillar på facebook, Camilla Edlund

    Camilla.e.edlund@gmail.com

    SvaraRadera
  38. jag vill vinna bälgen :) så underbart söta och en riktigt rolig ide :)

    gillar på fb: johanna hellberg
    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/april/valfri-vandis.html#comment

    SvaraRadera
  39. 1. Jag gillar Bälgen
    2. Gillar på FB, Malin Hedlund

    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Kattofanten givetvis...den var ju sötast på alla sätt och vis!!
    Och det tycker säkert Linnea också!! :D

    gotland@speedmail.se

    SvaraRadera
  41. Hej!
    Jag vill gärna vinna den supersöta Kattofanten!
    MVH
    Emelie Eriksson
    emelie.eriksson.2012@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Hej!
    Jag vill gärna vinna den supersöta "Kattofanten"
    MVH
    Emelie
    emelie.eriksson.2012@gmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag är med och vill helst vinna Bälgen till Lowa. Hon är så klåfingrig :-)
    Gillar på fb; Andes Nson
    Länkning; http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/april/tavling-hos-vitt-eller-svart-om-en-vandis.html
    Nu håller vi tummarna, stora som små och hoppas vi vinner något som går att pilla på.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag är med. :)
    Skulle vilja vinna kattofanten, asgrym!
    Gillar dem på facebook (Emely Tuväng)
    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag är med :)

    1.Jag vill gärna vinna kaffofanten till min systers bebis hon har i magen som kommer i maj :)

    2.Gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    3.Har tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/18952607/taevlar-hos-vitt-eller-svart-om-en-vaendis.htm#WriteComment

    Nu hårt i mina tummar och hoppas på tur :)

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag skulle vilja vinna Spugglan till min bebis, har snöat in på ugglor både för min del och till hennes rum :)

    Gillar också på Facebook, Maria Berndtsson
    a.maria.berndtsson@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag är med, skulle vilja vinna Bälgen till min söta nyfödda kusin:)
    gillar på facebook med namnet Maja Borg

    hoppas på en vinst =)

    SvaraRadera
  48. Jag skulle gärna vinna Bälgen som är superläcker.

    dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  49. Kattofanten skulle jag villa vinna till min dotter som sitter glatt och pekar på den.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Bälgen skulle passa in i famnen på vår lilla tjej, allt vad mjukisdjur heter är hennes grej!

    frost_emelia@hotmail.com

    Gillat på Facebook

    SvaraRadera
  51. Åh, jag blev ju helt såld på dessa ljuvliga små filurer!!!
    Helt klart skulle vi vilja ha Kattofanten som vårt lilla "husdjur"! :)
    Har gillat på Facebook och följer dig redan på Bloglovin', såklart! :)

    Ha en jättefin kväll!

    Många hälsn.
    Marie
    marie.oberg@live.com

    SvaraRadera
  52. Jag är med, tycker om kattofanten
    malinmal@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Hej!
    Jag är med, gillar även på fb./ 2 lotter för mig alltså.
    Kattofanten vill jag gärna vinna!
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  54. 1. önskar vinna kattofanten

    2. gillar på fb (linda hallstensson)

    3. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/april/vandis.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en trevlig helg!!

    SvaraRadera
  55. åhh jag skulle jättegärna vilja vinna Kattofanten. den ser ut att vara så gräppvänlig för små händer :)

    jag gillar dem på fb ( alexandra axdal dahlberg)

    och jag har tipsat här http://axdal.se/troll/2012/04/20/26-april-vandis/

    Alexandra mamma till Tove och Lykke
    axdal@me.com

    SvaraRadera
  56. Hej hej klart att man är med och tävlar!

    Skulle vilja vinna spugglan! =)

    *håller tummarna*

    KRAM

    elin_pumaior86@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är med :)

    Hoppas på Bälgen! En självklar favorit!

    mvh Magnus

    soder76@spray.se

    SvaraRadera
  58. SPUGGLAN är ju supersöt! Har gillat på facebook (Amanda Hesselgard) och tipsat vidare här: http://www.hesselgard.se/?p=443

    Följer sedan tidigare på Bloglovin :)

    Ha en finfin helg!!

    Kram

    Amanda
    erikssonamanda85@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Spugglan vill jag vinna! Underbar!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  60. 1 Bälgen =) Så söt !!!

    2 Gillar på fb: Veronica Bredland Bråten

    3 Tipsat på fb: http://www.facebook.com/profile.php?id=602052236

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Spugglan är grym.
    Den vill jag vinna.
    asyncus@hotmail.com
    mvh Filip

    SvaraRadera
  62. Bälgen skulle jag vilja vinna!
    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/vandis.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  63. Jag vill delta för att vinna Kattofanten! :)

    Tack o trevlig helg!

    Med vänliga hälsningar

    Anna The

    SvaraRadera
  64. Till mitt barnbarn vill jag vinna Gubbaninen.
    Hälsning
    Leif


    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Vill vinna spugglan till min flickvän c:
    daaniel_96@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Vilka fina! Jag gillar Spugglan!

    kram

    tyra123@hotmail.se

    SvaraRadera
  67. 1. Jag skulle vilja vinna Bälgen.
    2. Har gillat på FB (Frida Thorsell)

    frida-88@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. 1. Jag skulle vilja vinna kattofanten, den hade så härliga färger, och jag älskar både katter och elefanter! Den var jätte söt och skulle vart super att ha en!

    Jag har både gillar och skrivit om tävlingen på min blogg!


    Min mail: moa_nea@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Jag är gärna med och tävlar om Bälgen.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/04/26-april-vinn-en-vandis.html
    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  70. jag gillar Bälgen
    har alltid önskat jag var bläckfisk med åtta armar
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  71. Nej men åhh så söta! Har jag aldrig sett förr!

    Jag gillar alla fyra men min favorit blir Kattofanten!
    Den vill jag vinna till lilla dottern =)

    Har gillat dom på fb - Ida Banck

    MVH
    Ida B
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  72. Jag skulle vilja vinna Bälgen till mina barnbarn Lina och Tilda.
    Jag har Gillat på FB som Christina Bergström
    tilltin@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Kattofanten!

    Ha en härlig dag :)

    SvaraRadera
  74. Jag väljer kattofanten som jag tänker ge bort till
    en liten söting :)
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Hej!
    Är gärna med och skulle välja den supersöta bälgen om jag vann! Härlig!

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  76. Vilka härliga vändisar. Jag är med och tävlar om en spuggla. Jag har gillat på facebook och tipsat i min blogg: http://phantazia.blogg.se/2012/april/tavlar-om-en-vandis.html#comment

    SvaraRadera
  77. Charlotte "Clotte"2012-04-23 23:17

    Kattofanten skulle jag vilja vinna till min systers pojk.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  78. Jag är med och tävlar! Bälgen hade jag velat vinna, den hade mycket man kunde ligga och tugga på som antagligen lillebror skulle göra om jag vann en sådan:)tipsar här:http://debban.bloggplatsen.se/2012/04/24/7797138-vandis-26-april/
    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  79. Linda Carlander2012-04-25 10:34

    kattofanten skulle jag vilja vinna..barnen på förskolan som jag arbetar på skulle älska den och den skulle få bli nattad många gånger av barn som glömt sitt gossedjur på vilan. Den skulle trivas bra hos dom =)

    Jag gillar på facebook och lagt upp en länk till tävlingen
    i namnet Linda Carlander

    Kram
    Linda carlander
    linda.carlander@bornet.net

    SvaraRadera
  80. Monika O-sson2012-04-25 21:02

    Till mitt minsta barnbarn Kevin skulle jag vilja vinna gubbaninen. Allihop är söta!
    Varm vårhälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  81. Jag skulle vilja vinna Spugglan. Passar perfekt när vi berättar spökhistorier som bara är pyttelite läskiga.

    karolina56@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Emil 5 år gillar bälgen bäst.i

    Gillar och delar på Facebook.

    Appelpenny(à) hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Kattofanten är min favorit, så den vill jag vinna.

    Gillar på facebook.

    nadiawalaf@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Hej!
    Jag är med och tar 3 lotter:

    1. Sonen och jag önskar oss Bälgen:)
    2. Gillat Vändis på Fb
    3. Delat på Fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=684720114

    Hälsningar hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  85. Gubbaninen är gullig som attan, den vill vi vinna!!

    Kramar från Marie

    SvaraRadera
  86. Jag är med! Kattofanten var ju för söt <3
    ninjapuffen@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. Spuggla haha namnet är grymt :-D

    Gillat på fejan :-D

    M.V.H
    Marcus Pettersson

    SvaraRadera
  88. Vill vinna kattofanten!!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!