2012-04-22

Tävla om skön hudvård från i+m Naturkosmetik!

Tillsammans med i+m Naturkosmetik startar jag en tävling där två av er har chansen att vinna produkter ur deras nya hudvårdsserie Berlin! 

Berlin-serien erbjuder milda hudvårdsprodukter av högsta kvalitet, lämpliga för alla hudtyper och åldrar.

Produkterna innehåller en hög andel rättvisemärkt sheasmör och arganolja som har mycket bra återfettande egenskaper.

Det ekologiska sheasmöret kommer från ett rättvisemärkt projekt i Uganda och arganoljan produceras av ett kvinnokooperativ i Marocko.

i+m Naturkosmetiks hudvårdsprodukter är skapade med certifierade ekologiska ingredienser där råvarorna är helt obehandlade. Naturliga, rena ämnen har en vitaliserande verkan och tas långsamt men effektivt upp av huden.

Samtliga produkter från i+m Naturkosmetik är fria från syntetiska råvaror, färg- och doftämnen.
______________________________________________________

1:a pris - Berlin Shower Gel 250 ml & Berlin Body Lotion 250 ml, värde 335 kr.
2:a pris - Berlin Hand Cream 50 ml, värde 135 kr.
______________________________________________________

För att vara med ska du svara på frågan:
 
Vad följer med när du köper en Berlin Shower Gel/Body Lotion?
Ledtråd hittar du här!


Skriv svaret som en kommentar och ange även din mailadress. Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
_______________________________________________________

Extralotter
(Varje moment ger en extralott)

- Gilla i+m Naturkosmetik på Facebook.
(Skriv att du gjort det.)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)
_
_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 2/5-12.
Lycka till!
________________________________________________________

- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.

- Endast ett bidrag per person/IP.

- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.

 - Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

79 kommentarer:

  1. ekologiska blomfrön

    pia.hj@telia.com

    SvaraRadera
  2. En påse ekologiska blomfrön! Vilken fin sak att skicka med :-)
    Wihlborgskan at gmail.com

    SvaraRadera
  3. En påse med ekologiska blomfrön.

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med. Det följer med en påse ekologiska blomfrön.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  5. Är gärna med :-)
    En påse ekologiska blomfrön följer med vid köpet.
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hannah Larsson2012-04-22 14:41

    Svar: en påse med ekologiska blomfrön!

    extralott: har gillat i+m Naturkosmetik på Facebook (med samma namn som ovan).

    larssonhannah@live.se

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Svaret på frågan är: En påse med ekologiska blomfrön

    MVH
    Ida B
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och tävlar!
    Svaret på frågan är:Du får en påse med ekologiska blomfrön med på köpet

    e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Det följer med en påse med ekologiska blomfrön.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  12. en påse ekologiska blomfrön

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  13. Det följer med en påse med ekologiska blomfrön på köpet!

    Hoppas på vinst!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  14. Tjohoo! Det är en påse med ekologiska blomfrön som medföljer. Jag gillar redan I+Ms sida på FB och har delat med mig av er tävling på FB: http://www.facebook.com/profile.php?id=611341043 / Varma vårhälsningar från mig, Anna Sandström, anna.sandstrom01@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Svar: En påse med ekologiska blomfrön!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  16. 1. Svar

    2. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/april/2-maj-hudvardsprodukter-fran-im-naturkosme.html

    3. Gillar pá FB - Sofie Lindholm

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Klart jag vill va med i utlottningen :)
    Svar: en påse med ekologiska blomfrön
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Är gärna med och provar lyckan! det är alltid spännande med nya produkter.
    Det följer med en påse ekologiska blomfrön.
    Gillar på fb.

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  19. Hejsan! Man får en påse ekologiska blomfrön med på köpet. Trevligt tycker jag, och deltar med en lott.

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  20. Svar: Det följer med en påse med ekologiska blomfrön!

    Har gillat på fb.

    phebles_90[snabel-a]hotmail.com

    SvaraRadera
  21. En påse med ekologiska blomfrön.

    /Theresé
    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  22. en påse med ekologiska blomfrön!




    eemma_a@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. En påse med ekologiska blomfrön med på köpet!
    Jag har gillat på Facebook!

    marialindqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag är med :)
    Ekologiska blomfrön är svaret.
    Vilka goda egenskaper serien har!
    Fint att bli informerad om nyheter
    dessutom. Du har bra koll du! :)

    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag är med! :)
    En påse med ekologiska blomfrön!
    Gillar på facebook (Jessica Jonsson)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Man får en påse med ekologiska blomfrön. :)
    Låter underbart faktiskt. Vårigt och fint.

    Min mejl är ialla fall ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med, man får en påse med ekologiska blomfrön ;)


    sanjaivancevic@live.se

    SvaraRadera
  28. En påse med ekologiska blomsterfrön! Urgulligt!

    Har gillat på facebook (Amanda Hesselgard) och tipsat vidare här: http://www.hesselgard.se/?p=477

    Fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera
  29. Hej
    gillar din blogg och dina tävlingar så givetvis måste jag få vara med även nu
    rätt svar En påse med ekologiska blomfrön på köpet får man.
    gillat deras sida på fb spännande produkter
    Titti skarp

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. En påse ekologiska blomfrön!

    SvaraRadera
  31. Åh, vilken härlig tävling!
    Rätt svar: Du får en påse med ekologiska blomfrön på köpet. Ha det gott! Mvh
    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej!

    Svar: En påse med ekologiska blomfrön!

    /Johanna Gustavsson
    johanna@backbone.se

    SvaraRadera
  33. Hejsan!

    En påse med ekologiska blomfrön följer med på köpet! :)

    Susanne
    gotland@speedmail.se

    SvaraRadera
  34. 1 påse ekologisk blomfrön

    dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  35. En påse med ekologiska blomfrön följer med vid köpet.
    Jag har tipsat i min blogg:
    http://pernillalinden.blogg.se/tavlingar/2012/april/vinn-skon-hudvard-fran-im-naturkosmetik.html

    E-post: pernilla.linden17@hotmail.com

    /Pernilla :)

    SvaraRadera
  36. En påse ekologiska blomfrön!

    Min mailadress är petrarosered@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Tjenixen.

    Svaret på tävlingsfrågan är: En påse med ekologiska blomfrön.

    Ha det bäst!

    Mvh/ "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med och tävlar :) mitt svar är en påse med ekologiska blomfrön med på köpet.

    Kramar Emelie

    SvaraRadera
  39. Jag är med och tävlar:)
    Svaret på frågan är att man får en ekologisk fröpåse på köpet!

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Man får med en påse med ekologiska blomfrön om man köper Berlin Shower Gel/Body Lotion
    Gillat på FB (Sara Elisabeth Norberg)
    Så har jag länkat tävlingen på min blogg http://sahara1983.blogspot.se/2012/04/tavling_6194.html

    saranorberg@hotmail.se

    SvaraRadera
  41. Emelie Eriksson2012-04-25 11:07

    Jag är gärna med och tävlar!
    Det medföljer en påse med ekologiska blomfrön med på köpet!

    MVH
    Emelie
    emelie.eriksson.2012@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Svar: En påse med ekologiska frön
    Jag har gillat och tipsat på FB.https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002250888537
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  43. en påse med ekologiska blomfrön

    Gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/19115865/taevlar-hos-vitt-eller-svart-om-hudvaardsprodukter-fraan--im-naturkosmetik.htm#WriteComment

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. En påse med ekologiska blomfrön
    Lindiz84@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Man får med en påse med ekologiska blomfrön på köpet och jag gillar på fb som Emma Emser Eriksson :)

    Mvh Emma
    (kvillemmis@gmail.com)

    SvaraRadera
  46. En påse med ekologiska blomfrön.
    MVH
    Sofie,
    sofie.tedenstad@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Vid köp av Berlin Shower Gel eller Berlin Body Lotion följer en påse med ekologiska blomfrön med på köpet! Fröboll eller en så kallad Fröbomb.

    Jag har Gillat I+m Naturkosmetik på FB.

    Christina Bergström
    tilltin@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med och tävlar! Svar: en påse med ekologiska blomfrön med på köpet!

    Jag har även länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  49. En påse med ekologiska blomfrön.
    Jag har gillat på FB
    maud.nils@hotmail.se

    Maud Nilsson

    SvaraRadera
  50. En påse med ekologiska blomfrön.

    Hälsningar Kerstin

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. berggrensara@hotmail.com2012-04-27 15:00

    En påse med ekologiska blomfrön

    SvaraRadera
  52. Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2012/april/hudvard-25.html

    SvaraRadera
  53. En påse med ekologiska blomfrön följer med på köpet! sara1@webaid.nu

    SvaraRadera
  54. Jag är med!
    Svar: En påse med ekologiska blomfrön
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Hej, Vid köp av Berlin Shower Gel eller Berlin Body Lotion följer en påse med ekologiska blomfrön med på köpet! det skulle verkligen vara perfekt om ja vann denna tävling :) ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
  56. Man får en påse blomfrön. Vilken kul idé! Jag har gillat på fb och heter Lotta Claesson fd Wiberg där.

    SvaraRadera
  57. Jag är gärna med och tävlar.

    Svaret är: Man får en påse med ekologiska frön att plantera.

    Har gillat på facebook för en extra lott. (Hanna Fornhem)

    Och skrivit på bloggen för ytterligare en: http://hanna.fornhem.se/?p=10431

    Må gott!

    SvaraRadera
  58. Svar. En påse med ekologiska frön.
    Hoppas på tur!

    flickan_heter_bella@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. 1. jag är med och svaret på frågan är att: Vid köp av Berlin Shower Gel eller Berlin Body Lotion följer en påse med ekologiska blomfrön med på köpet

    2. gillar på fb (linda hallstensson)

    3. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/april/hudvard.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    ha en fortsatt fin söndag!!

    SvaraRadera
  60. Hej
    Jag villvara med o tävla vilket härligt pris. Man får med en påse ekologiska blomfrön.
    emmar23@hotmail.com
    Jag har delat tävlingen på min fb emma rudbeck
    Har gillat på fb
    Nu håller jag tummarna o hoppas på tur

    SvaraRadera
  61. det följer en påse med ekologiska blomfrön med på köpet!
    Gillat på fb@ ´Lindas Linnros
    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  62. Svar: en påse med ekologiska blomfrön

    Gillar på FB (carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/may/hudvardsprodukter-fran-im-naturkosmetik.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  63. EKOLOGISKA BLOMFRÖN...
    Jag har gillat på FB.
    annelie_ha@hotmail.com
    ANNELIE ANDERSSON

    SvaraRadera
  64. Jag är gärna med!
    Svar: En påse med ekologiska blomfrön

    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/05/2-maj-vinn-skon-hudvard-fran-im.html
    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  65. Är gärna med och tävlar
    Det följer med en påse med ekologiska blomfrön
    För extralott har jag gillat på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  66. jag är med! Svar: en påse med ekologiska blomfrön

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Hej igen!
    Jag vill gärna vara med och tävla om hudvård från i+m.

    Svar: En påse med ekologiska blomfrön följer med på köpet.
    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. en påse ekologiska blomfrön

    ia5malka@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. det följer med en påse ekologiska blomfrön (:
    håller tummarna ;D
    mail: sweetie_@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Du får med en påse ekologiska blomfröer!

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/5/?link=1335961412

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  71. När du köper Berlin Shower Gel eller Berlin Body Lotion följer en påse med ekologiska blomfrön med!
    Hälsningar från Mia
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Svar: en påse med ekologiska blomfrön

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  73. Svar: en påse med ekologiska blomfrön

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  74. Du får en påse med ekologiska blomfrön

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  75. Svar: Du får en påse med ekologiska blomfrön

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  76. Hej

    Svaret är Följer en påse med ekologiska blomfrön med på köpet

    Extra lotter: Har gillat i+m Naturkosmetik på Facebook

    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=396563903710311&id=100002946792730

    Mvh Maria

    SvaraRadera
  77. Ewa Målhammar2012-05-02 23:40

    Svar En påse ekologiska blomfrön

    Ewa Målhammar

    SvaraRadera
  78. Annika Svanström2012-05-02 23:40

    En påse ekologiska blomfrön

    --
    Annika Svanström

    SvaraRadera
  79. Hej!

    Har gillat i+m Naturkosmetik på Facebook.

    Svar: Vid köp av Berlin Shower Gel eller Berlin Body Lotion följer en påse med ekologiska blomfrön med på köpet!

    E-post: gustafsson_gurra(at)hotmail.com

    Mvh Mikael

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!