2012-04-23

Tävlingar!

Missa inte de pågående tävlingarna med följande toppenvinster:
__________________________________________________


Vinn en av fyra ekologiska cremer från Steamcream - avslutas idag 23/4.

Vinn en av fyra söta kompisar från Vändis - avslutas 26/4.

Vinn en lyxig solcreme från Snowberry - avslutas 1/5.

Vinn härliga produkter från i+m Naturkosmetik - avslutas 2/5.

__________________________________________________

En sak jag hade hoppats slippa skriva är följande:

Några deltagare, absolut inte alla, tävlar med flera namn från samma IP-adress. Det står tydligt i tävlingsreglerna under varje tävling att det inte är tillåtet

Tyvärr har en del av dessa redan hunnit vinna i min blogg men kommer inte göra det igen då jag nu håller koll. Det är trist, stjäl massor av tid och gör att jag tappar lite av lusten att ha tävlingar. Ni vet vilka ni är, snälla lägg ner fuskandet.

Till er andra fina läsare, stort lycka till i tävlingarna!
- vs -

2 kommentarer:

  1. TRist md fuskare, det har jag inte ens tänkt på bäst att kolla upp...kramis Diana

    SvaraRadera
  2. Hoppas fusket försvinner,så tråkigt när en del ska förstöra..
    Fortsätt med dina fina tävlingar och utlottningar,snälla :-)
    Kram.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!