2012-04-25

Tröttheten tar över...

Det ska deklareras, sorteras, antecknas, organiseras, skrivas ut, åldersbestämmas, bäddas, tvätthängas, beräknas, mailas, tvättas, vikas, slängas, dammsugas, matlagas, packas, sovas, matas, duschas, smörjas, umgås, planeras, diskas, plockas, älskas, diskmaskintömmas, fotas, postas, diskmaskinspackasi, rakas, tävlas, läsas, golvtorkas, bakas, tandborstas, vinnas, promeneras, städas och naturligtvis ska det visas tacksamhet, glädje och så ska jag gärna vara snygg medan jag gör det.
Needless to say, I'm a bit tired.

Så jag prioriterar att vara tacksam och glad över att jag är så satans snygg!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Det gör du rätt i! ;-)

    SvaraRadera
  2. HEjsan, nej har ej kommit upp i utbetalningsvärdet ännu :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jo, de finns alltid något att vara tacksam och glad över.
    Ha De!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!