2012-04-21

Vad små skruttar ska äta

Jag hörde talas om den här videon från Livsmedelsverket när den kom för några veckor sedan men det var först idag jag tog mig tid att se den.

Det är jag glad över. Den var endast informativ, inga pekpinnar och för min del var det skönt att få bekräftat att jag redan hade koll på det mesta.

Trots att Liten är mitt tredje barn så finns osäkerheten där, hur var det nu?

Nu vet jag det jag behövde veta så jag rekommenderar att ni tar 6.07 minuter på er och ser den.
- vs -

3 kommentarer:

  1. Vill bara tala om att jag gillar min tevinst :-)
    Nu väntar jag "bara" på att bli pigg och snygg ;)
    Hoppas du mår hyfsat!
    Kram Caroline

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!