2012-04-11

Vinn 1 av 4 burkar SteamCream!

Grattis alla läsare! Nu har fyra av er chansen att vinna ett eget exemplar av allroundkrämen STEAMCREAM som äntligen kommit till Sverige.
STEAMCREAM är en unik kräm som redan tagit Storbritannien, Japan, Australien och USA med storm.
Den unika tillverkningsprocessen, där endast naturliga ingredienser sammanfogas med hjälp av ånga, ger STEAMCREAM en omedelbar mjukgörande känsla som samtidigt återfuktar på djupet och får huden att kännas fräsch.
STEAMCREAM rosas världen runt för dess fantastiska känsla men också för den miljövänliga förpackningen i tuff design som endast finns i limiterad upplaga och ständigt uppdateras med nya motiv.
1:a - 4:e pris en burk STEAMCREAM, värd ca 175 kr/st.
_______________________________________________________

För att vara med behöver du bara nämna
en av STEAMCREAMs många naturliga ingredienser?
Ledtråd hittar du här!


Skriv svaret som en kommentar och ange även din mailadress. Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
_______________________________________________________

Extralotter
(Varje moment ger en extralott)


- Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)


- Följ mig eller gilla inlägget på bloglovin'.
(Skriv vilket nummer du fick.)
________________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 23/4-12.
Lycka till!
________________________________________________________

- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.

- Endast ett bidrag per person/IP.

- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.



- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

89 kommentarer:

  1. jag är med. den innehåller bla jojobaolja.

    har länkat i bloggen för extra chans: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/april/steamcream.html#comment

    mail: litenmentuff@live.com

    SvaraRadera
  2. Svar: Kokossmör.

    Jag följer sedan länge på Bloglovin' och blev den första att gilla inlägget där. :-)

    carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  3. jag är jätte gärna med..

    en produkt i är havre

    jag har länkat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-1-av-4-burkar-steamcream/

    följer dig redan på bloglovin och gillat inlägget som nr 2

    kram veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tar en lott. En av de naturliga ingredienserna är havre.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  5. lavendelolja

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  6. Havre är en ingrediens.

    Följer dig på Bloglovin och gillar inlägget (blev nummer 3)

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej
    Denna tävling vill jag vara med i låter ju jättebra!
    Den innehåller bla apelsinblomma
    Jag gillade inehållet på bloglovin som nr 4. (följare sedan en tid tillbaka)
    mvh
    michaela_a@live.se

    SvaraRadera
  8. Åh, jag vill vara med !!

    Lotionen inuti den vackra burken innehåller en mängd naturliga råvaror. Såsom havre, apelsinblomma, kokossmör, mandelolja, glycerin, lavendelolja och jojobaolja. Sedan tillsätts en välkomponerad blandning av eteriska oljor såsom apelsin, neroli, kamomill, ros samt några hemliga ingredienser som tillsammans ger Steamcream dess upplyftande och läkande doft.

    SvaraRadera
  9. Apelsinblomma :)

    Följer dej redan på BL, gillat inlägget nr 5.

    Ha en fin dag.

    johanssonlina84@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Är gärna med och tävlar!
    1. En naturlig ingredients är Havre
    2. Följer dig redan via bloglovin, blev nr 6 att gilla inlägget
    3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/04/steamcream-234.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  11. * Den innehåller bland annat kokossmör.

    Tar en extra lott:
    * Jag blev nummer 7 att gilla inlägget. (följer redan på bloglovin')

    e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. 1.Jag är gärna med.
    svar:kokossmör

    2.redan följ dig på bloglovin,gillat inlägget som nr8.

    Hoppas.
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  13. Apelsinblomma är en av ingredienserna :)

    Här är direktlänken till mig:
    http://www.facebook.com/qattla

    Och jag gillar dig såklart på bloglovin' som "gillare" nr 201. :)

    Min mejladress: rosa_bubbelplast@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Självklart vill jag vara med och tävla om denna underbara kräm.

    Svar: havre, apelsinblomma, kokossmör, mandelolja, glycerin, lavendelolja och jojobaolja

    Kram Emma

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Vill vinna denna till min sambo :)

    Svar: havre.

    MVH Magnus
    m_high79@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. trevligt med tävlingar och självklart vill jag vara med
    jojobaolja är en av ingridienserna
    hoppas så på tur är så nyfiken på dessa
    mvh Titti skarp


    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Svar: Mandelolja.
    Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  18. Svar Mandelolja

    Annika

    Dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  19. svar
    I Steamcream ingår bl a havre och kokossmör

    --
    Annika Sv

    SvaraRadera
  20. Svar: I Steamcream ingår bl a havre och kokossmör

    Ewa Målhammar

    SvaraRadera
  21. Svar: Mandelolja

    leionstra@hotmail.com

    Anette........

    SvaraRadera
  22. Hejsan!
    Jag vill jättegärna vara med i din tävling om Steamcream.
    Svar: Apelsinblomma är en av fler naturliga ingredienser.

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Frida Håll2012-04-11 17:11

    Havre, apelsinblomma, kokossmör, mandelolja, glycerin, lavendelolja och jojobaolja. Apelsin, neroli, kamomill, ros.


    Frida Håll
    Kalvdansvägen 43C
    81138 Sandviken

    FridaHall1@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Havre! Naturligare kan det inte bli :-)
    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  25. jag är med! Det innehåller bland annat mandelolja :)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Hejsan! Jag vill absolut vara med och tävla om den cremen. En av ingredienserna är jojobaolja.

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  27. Jag nämner fler för att vara på den säkra sidan:
    Havre, apelsinblomma, kokossmör, mandelolja.
    Vore underbart att få skämma bort min torra hy inför vårens obarmhärtiga solljus ;)

    SvaraRadera
  28. Svaret på frågan är: en av indgriendserna är kokossmör

    Tipsat om tävlingen på min blogg inläget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/18735185/taevlar-hos-vitt-eller-svart-om-en-steamcreme.htm#WriteComment

    Följer dig på bloglovin sedan förut så har gillat inlägget där vart gillare nummer 10

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Hej
    Jag vill vara med o tävla
    1 mandelolja emmar23@hotmail.com
    2 Följer dig på bloglovin o har gillat inlägget som nr 11
    tipsar om tävlingen på min fb emma rudbeck
    hoppas hoppas hoppas på tur

    SvaraRadera
  30. Är gärna med!

    Svar: Kokossmör

    Följer dig redan på bloglovin
    Gillar inlägget som nr. 12
    Mitt inlägg: http://tips.devote.se/blogs/18737570/streamcreme.htm#WriteComment

    bellusss@live.se

    SvaraRadera
  31. kokossmör t ex finns det i krämen :-)!

    Jag följer din blogg sedan tidigare och gillade detta inlägg på Bloglovin' som nr 13 (kanske ett turnummer ;-)).

    SvaraRadera
  32. Hej och tack för chansen! :D

    En av dem naturliga ingredienserna i StemCream är apelsinblomma!

    (larssonhannah@live.se)

    extralott: har gillat inlägget på bloglovin (nr 13) - följer redan där

    extralott: har tipsat om tävlingen i min blogg:

    http://snuppas.blogspot.se/2012/04/tavling-creamsteam.html

    Håller tummar och tår!

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med :-)
    En ingrediens är Havre

    Har länkat i min blogg http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/april/23-april-vinn-steamcream.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  34. En av ingredienserna är jojobaolja :)
    Följer redan dig på bloglovin.

    Hoppas!
    Cassandra

    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  35. jag är med

    detta innehåller
    havre, apelsinblomma, kokossmör, mandelolja, glycerin, lavendelolja och jojobaolja

    jag tipsar självklart på bloggen
    http://flinkan69.bloggplatsen.se/
    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  36. Havre

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Havre!

    Hoppas på vinst!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  38. Jag är med.
    Svar: Jojobaolja

    Mail: Carro68@live.se

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med och tävlar och en ingrediens är apelsinblomma, det lät ju härligt! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Är gärna med!
    Enav ingredienserna är lavendelolja.

    Camilla kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  41. Jag vill vara med!

    Där är bland annat mandelolja i steamcream!

    // Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag är gärna med och tävlar!

    Den innehåller massor av fina ämnen, bland annat JOJOBAOLJA (en av mina favoriter!)

    Jag tänker tipsa om tävlingen på min facebooksida. Gör inlägget offentligt, så du borde kunna se det (Hanna Fornhem)

    Må gott!

    SvaraRadera
  43. Svar: Apelsinblomma

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  44. Svar: Havre

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/steamcream.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  45. Svar: kokossmör
    Mail: emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Hej!

    En av ingredienserna är Havre!

    Följer dig redan via bloglovin!

    MVH
    Ida B
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  47. Nathalie Eriksson2012-04-12 22:01

    Glycerin . miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Hej!
    En av deras ingredienser i krämen är kokossmör!
    Min mailadress är: sanna33lerum@hotmail.se

    SvaraRadera
  49. Apelsinblomma ingår i krämen.

    Maria (marishkasenator.gmail.com)

    SvaraRadera
  50. Margareta W2012-04-12 23:37

    STEAMCREAM innehåller bland annat havre.

    Hälsningar Margareta W S

    SvaraRadera
  51. Sven Söderling2012-04-12 23:38

    lavendelolja

    sven.soderling.comhem.se

    SvaraRadera
  52. Jag är med!
    Svar: Havre
    J_e_n_n_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Havre

    lac69@home.se

    SvaraRadera
  54. Kokossmör!!

    Mvh
    tessan_1976@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Tjoho, jag är med och tävlar! Har skickat mejl!/Jenny

    SvaraRadera
  56. 1. Svar: Ett av de naturliga ingredienserna är apelsinblomma

    2. Följer dig redan pá bloglovin och blev nr 15 att gilla inlägget <3

    3. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/april/23-apr-steamcream.html

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  57. Havre

    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  58. Jag är med, en naturlig ingrediens är havre :)

    sanjaivancevic@live.se

    SvaraRadera
  59. Anna Berglund-Lundkvist2012-04-14 15:14

    Svaret är tex havre

    Följer dig redan=)

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  60. Jag är så gärna med!
    En av ingredienserna är mandelolja.
    Följer bloggen och har gillat inlägget som nr. 16.

    SvaraRadera
  61. En av ingredienserna är mandelolja.
    Hoppas jag kan vinna detta fina pris till min torra och nariga hud!

    Hälsningar/ Christine

    peterssonchristine@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Jag är gärna med!
    Svar: Kokossmör
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/04/23-april-vinn-1-av-4-burkar-steamcream.html
    Har gillat inlägget på BL.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  63. den innehåller bla. lavendelolja och en massa andra naturliga produkter :)

    tipsat om tävlingen här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/april/allround-kram.html#comment
    följer dej sen innan på bloglovin.

    SvaraRadera
  64. Eva Mårtensson2012-04-15 20:19

    Mitt svar blir mandelolja

    evalazio@passagen.se

    SvaraRadera
  65. apelsinblomma lät intressant :)
    Jag är med!

    SvaraRadera
  66. Havre

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  67. apelsinblomma!

    mariastenered@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Svar: lavendelolja

    ia5malka@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Mandelolja!

    Hälsningar Kerstin

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. En av de många ingredienserna är Lavendelolja. Lavendelolja är lugnande och doftar underbart!

    Hoppas på vinst :-)
    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  71. havre

    turtlemoon@live.se

    SvaraRadera
  72. Hej :)
    En av ingredienserna är jojobaolja som är toppen för torr hud!

    linadviktoria@gmail.com

    SvaraRadera
  73. Hejsan! En av ingridienserna är mandelolja och jag har tipsat om tävlingen här http://annatanna.blogg.se/2012/april/tavla.html

    Min mejladress: Violaanna@live.se

    Håller verkligen tummarna, detta såg superspännande ut!
    Mvh Anna Hägglund

    SvaraRadera
  74. Härlig vinst! :)
    En av ingredienserna är apelsinblomma
    Extralott: Är följare, gillat inlägget som nr. 17
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. HAVRE

    annelie_ha@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. havre

    pia.hj@telia.com

    SvaraRadera
  77. Havre

    jennyax@home.se

    SvaraRadera
  78. Apelsinblomma
    h_sjolin@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Svar 7st + eteriska oljor

    Mvh Ella

    eleponor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  80. Svar 8 (om man räknar med eteriska oljor som i sig är flera) svårt att veta hur ni räknar!

    MVh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  81. 7st

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  82. 8st

    mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  83. jag är med! :D Apelsinblomma är en av deras ingredienser ;)

    SvaraRadera
  84. Steamcream innehåller bl.a. mandelolja.
    Min mailadress är hedvig@inkorgen.nu

    Kram Hedvig

    SvaraRadera
  85. Svar:Havre

    Gillade inlägget på Bloglovin som nummer 18

    SvaraRadera
  86. Lavendelolja, bland annat!
    Hoppas på turen!
    mj.sh@swipnet.se

    SvaraRadera
  87. Mandelolja!

    majaolivia@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Klart jag är med :)
    *Svar: mandelolja
    *Tipsar om tävlingen på FB Pernilla Wamsjö
    *Gillar på bloglovin nr:19

    SvaraRadera
  89. Apelsinblomma! Så vackert :)

    kiaw@bredband2.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!