2012-04-20

Vinn lyxig solcreme från Snowberry!

Tillsammans med Art Clinic startar jag nu april månads tävling. Den här gången består vinsten av Snowberrys nya solcreme Everyday SPF15 värd 295 kronor!

I Snowberrys solskyddsprodukter används zinkoxid och galangarot-extrakt som det primära och aktiva solskyddet. Kombinationen zinkoxid och galangarot gör tillsammans med flera naturliga växtbaserade mjukgörare såsom kaffebönolja, sheasmör och hallonfröolja mer för din hud.

Dessa ingredienser bidrar inte bara till produktens härliga känsla utan även till att aktivt minska torrhet, strävhet och fina linjer. Krämen är en mycket säker solskyddsprodukt som även passar barn.

_______________________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

"Snowberry har fler peptider, fler antioxidanter och fler --- än någon annan hudvårdsserie". Vilket ord saknas?

Ledtråd hittar ni här!
Skriv svaret tillsammans med din mailadress som en kommentar. Kommentarerna blir synliga först efter tävlingens avslut.

Extralotter
(Varje moment ger en extralott)

- Tipsa om tävlingen i din blogg.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)
(skriv att du gjort det) 
_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 1/5.
Lycka till!
________________________________________________________

- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.

- Endast ett bidrag per person/IP.

- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.


- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com så lägger jag in kommentarerna efterhand.
- vs -

73 kommentarer:

  1. Superfrukter! Det är mitt svar!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  2. Superfrukter är ordet som saknas.

    * Jag tar en extra lott, har tipsat här: http://erikanaslund.blogg.se/tavlingar/2012/april/jag-tavlar-om-lyxig-solcreme-fran-snowberry.html

    e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för chansen! Skulle verkligen behöva en sån bra solskyddskräm till mitt torra ansikte (:

    Svar: "superfrukter"

    extralott: har gillat Art Clinic på FB (med samma namn som ovan)

    extralott: har länkat/tipsat om tävlingen i min blogg

    http://snuppas.blogspot.se/2012/04/tavling-solcreme.html

    Håller tummarna! :D

    (larssonhannah@live.se)

    SvaraRadera
  4. Superfrukter

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Superfrukter är ordet som saknas :)

    SvaraRadera
  6. Superfrukter är ordet som saknas :)

    SvaraRadera
  7. Superfrukter! :-)
    Gillar art clinic på facebook.

    ..måste man skriva sin mailadress i kommentaren? Rädd för spam.. Funkar det om man skriver utan @?

    Wihlborgskan at gmail.com

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med. Svaret är Superfrukter.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Svaret är: Superfrukter

    Ha en bra helg!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Självklart vill jag vinna solkräm. Svar: Superfrukter

    MVH Magnus
    m_high79@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. pauline_agren@hotmail.com2012-04-20 20:23

    Svar: Superfrukter!

    SvaraRadera
  12. Superfrukter är ordet som saknas!

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hejsan
    Jag vill gärna vara med

    Svar: Superfrukter är ordet som saknas.

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag Är med :)
    Svaret är superfrukter
    Gillat på facebook caroline göransson
    jordgubbstopp@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hejsan!

    Superfrukter. Trevlg helg./Kram

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  16. Superfrukter.

    Vore skoj att få prova på detta med en massa "superfrukter" :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  17. Superfrukter

    Bodil79@home.se

    SvaraRadera
  18. Hej
    Jag vill vara med och tävla och svaret är superfrukter - emmar23@hotmail.com
    Jag har tipsat om tävlingen på min fb - emma rudbeck
    Jag har gillat Atr Clinic på fb
    så nu hoppass jag på tur

    SvaraRadera
  19. Superfrukter!!!

    Soliga hälsningar Susanne
    gotland@speedmail.se

    SvaraRadera
  20. "Snowberry har fler peptider, fler antioxidanter och fler superfrukter än någon annan hudvårdsserie".

    Delar på facebook :-)

    SvaraRadera
  21. Fler Superfrukter!
    Mvh
    Elle

    tillelle@yahoo.se

    SvaraRadera
  22. Superfrukter

    ewa.malhammar@spray.se

    SvaraRadera
  23. Svar: Superfrukter är ordet som fattas

    mailadress: lot2@spray.se

    SvaraRadera
  24. Superfrukter!
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Svar: Superfrukter
    sarasunk@spray.se

    SvaraRadera
  26. Emelie Nenonen2012-04-21 21:41

    Svar: Superfrukter
    Mail: emelienenonen@hotmail.com

    Har även gillat på Facebook (Emelie Nenonen).

    Kram :)

    SvaraRadera
  27. ...superfrukter
    har gillat på facebook

    mvh
    carina

    cirana57@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Superfrukter er svaret!

    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Super frukter

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Superfrukter

    pia.hj@telia.com

    SvaraRadera
  31. svar superfrukter! sophhjarta@hotmail.com, har gillat!

    SvaraRadera
  32. Superfrukter

    jennyax@home.se

    SvaraRadera
  33. Vilken härlig tävling!!
    Superfrukter! Ha det gott mvh
    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Superfrukter
    e-mail: hedvig@inkorgen.nu

    SvaraRadera
  35. Hej!

    Svaret är superfrukter!

    MVH
    Ida B
    idapida@banck.se

    SvaraRadera
  36. Superfrukter

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  37. Svar: ... superfrukter!

    Kram!

    SvaraRadera
  38. 1. Svar: Superfrukter

    2. Länkar här:
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/april/1-maj-solcreme-fran-art-clinic.html

    3. Gillar pá FB - Sofie Lindholm

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Klart jag är med :)
    * Svar: Superfrukter
    * Gillar redan på FB Pernilla Wamsjö
    nillwa@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Hej!
    Det ska vara Fler Superfrukter.
    Gillar även på fb.2 lotter alltså.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  41. Svar: Superfrukter.

    Emmie_1986_@hotmail.com

    Har tipsat här:
    http://empolie.blogg.se/tavlingar/2012/april/hoppas.html#comment

    SvaraRadera
  42. Jag är med! :)
    Ordet som saknas är superfrukter.
    Har gillat på facebook (Jessica Jonsson)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Tjenixen!

    Rätt svar på frågan är: Superfrukter

    Ha det bäst :)

    Mvh/ "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Superfrukter
    Har gillat på FB

    SvaraRadera
  45. Fler "superfrukter".

    madein_paint@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Johanna Gustavsson2012-04-24 15:32

    Svar: Superfrukter!

    Nu håller min pigmentbefriade hud tummarna!

    /Johanna Gustavsson
    johanna@backbone.se

    SvaraRadera
  47. Superfrukter är rätt svar!
    Min mailadress: diesel-pricken@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag är med och tävlar:)
    Svaret på frågan är: "Superfrukter"

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Superfrukter!!

    Jag gillar på facebook (Amanda Hesselgard)

    Vilken lyx till sommaren - håller tummarna!

    SvaraRadera
  50. Superfrukter är svaret!
    Jag har gillat art clinic på facebook!
    lindaviktoria@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Svaret på frågan är :Fler Superfrukter

    Har tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/19114543/taevlar-hos-vitt-eller-svart-om-en-solcreme-fraan-snowberry.htm#WriteComment

    gillar på facebook sedan förut det gör jag under namnet Helena Lindgren

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Svar: Superfrukter

    Jag har Gillat Art Clinic på Facebook

    Christina Bergström
    tilltin@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Svar: Superfrukter.

    Jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  54. Superfrukter

    Hälsningar Kerstin

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. berggrensara@hotmail.com2012-04-27 15:00

    Superfrukter

    SvaraRadera
  56. Svar. Super frukter


    flickan_heter_bella@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Jag är gärna med!
    Svar: Superfrukter

    FB: C Care Regn

    har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/04/1-maj-vinn-lyxig-solcreme-fran.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  58. Svar: Superfrukter
    Jag gillar Art Clinic på FB

    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Svar: superfrukter

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/may/snowberry-solcreme-everyday-spf15.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  60. SUPERFRUKTER <3

    Annelie Andersson
    annelie_ha@hotmail.com

    Jag har även gillat art clinic,

    Efter gårdagens solbränn-chock är det här precis vad jag behöver :-D

    SvaraRadera
  61. Svar: Serium

    Jag gillar Art Clinic på face book.

    nettan.klar@gmail.com
    anette carlsson

    SvaraRadera
  62. Svar: Superfrukter

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  63. Superfrukter....

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  64. Svar: Superfrukter

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  65. Svar: Superfrukter

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  66. Svar: Superfrukter

    min mail: helene84@live.se

    Hoppas på tur! :D

    SvaraRadera
  67. Ordet som söks är "superfrukter" :)

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/5/?link=1335893995

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  68. Fler Superfrukter
    än någon annan hudvårdsserie är rätt svar!
    MVH
    michaela_a@live.se

    SvaraRadera
  69. superfrukter

    maria.lindberg@harnosand.org

    SvaraRadera
  70. Är gärna med, svaret är Superfrukter
    För extra chans gillar jag på facebook, liselotte andersson
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  71. Superfrukter!

    dras med pigmentfläckar efter graviditet så solskyddskräm är ett måste - har inte hittat någon som är riktigt bra

    ia5malka@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Hej!

    Har gillat Art Clinic på Facebook

    Svar: ordet som saknas är Superfrukter

    E-post: gustafsson_gurra(at)hotmail.com

    Mvh Mikael

    SvaraRadera
  73. SVAR: ...fler superfrukter...

    Maria (marishkasenator(at)gmail.com)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!