2012-05-03

BrilliantSmile x 2!

Jag har under några veckors tid testat tandkrämen BrilliantSmile Whitening+ Toothpaste som jag tidigare skrivit om.
Tandcremerna från BrilliantSmile innehåller aktiva ingredienser som effektivt löser upp ytliga missfärgningar, har ingen skadlig slipverkan, innehåller en hög fluorhalt som motverkar karies, innehåller kaliumnitrat som motverkar ilningar, innehåller zinkcitrat för ett friskare tandkött och fräschare andedräkt, innehåller poloxamer som skyddar mot nya beläggningar.
Tandkrämen har en supergod mintig smak med perfekt styrka och nog känner jag mig ren efter användning. Däremot märker jag ingen nyansskillnad på mina tänder och då blir det tyvärr bara en väldigt dyr, men god, tandkräm.

I förra veckan kom dock en nyhet med posten, BrilliantSmile Whitening Boost, och nu är jag imponerad!

De har utvecklat en intensivkur och redan efter första användningen ser jag skillnad, mina tänder är ljusare. Lycka!
BrilliantSmile Whitening Boost Toothpaste är en intensivkur för snabb borttagning av ytliga missfärgningar och beläggningar. Den har ej någon skadlig slipverkan. Whitening Boost löser upp ytliga missfärgningar med hjälp av aktiva ingredienser.
Den här tandkrämen är också väldigt god och jag känner mig riktigt ren efter tandborstningen, nästintill tandtrådsren. De första dagarna ömmade det lite i tänderna, samma ömhet har jag upplevt då jag testat Opalscence tandblekning hos tandläkaren så det lär ju finnas liknande ingredienser i den här boostern.

Meningen är att man ska använda boostern i två veckors tid och och sedan underhålla med den den vanliga tandkrämen.

Med tanke på hur snabbt jag ser resultat så är jag redan supernöjd och rekommenderar den varmt!

Finns att köpa här!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!