2012-05-17

Grattis till tre vinnare!

Tre tuber BrilliantSmile Whitening Boost Toothpaste ska få nya ägare. Jag är imponerad av den och kommer med all säkerhet fortsätta använda tandkrämen vid behov.

Vinsterna är en varsin tub a 20 ml som räcker till en veckas användning, det rekommenderas att man använder den i två veckor men jag har sett resultat redan efter första gången så ni vet.
Grattis till:

Anette - utan blogg
"Absolut!! Från gula till vita tänder??!!"

"Jag vill vara med! :D"

Leif - utan blogg
"Jag är med!"

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com senast 25/5 så kommer tuben med posten.

Stort tack till BrilliantSmile för vinsterna och tack till alla fina bloggläsare som ville vara med i tävlingen!
- vs - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!