2012-05-06

Grattis till två vinnare!

Svaret på frågan visste ni allihop - vid köp av Berlin Shower Gel eller Berlin Body Lotion följer en påse med ekologiska blomfrön med på köpet.

Fröbollen utvecklar sig så småningom till en blomstrande överraskning och oavsett om det blir stockrosor, majs eller solrosor - alla frön är 100% ekologiska och bidrar till att skapa en grönare stad.

Urban Gardening är en gammal idé om att skapa grönare stadsmiljöer där naturen ges ett större utrymme i staden.

Fröna är mycket livskraftiga och kan även sås på trånga eller svåråtkomliga platser, därmed kan man förvandla vilken tråkig tom yta som helst till en blomstrande oas även mitt i trafikkaoset.

Med hjälp av i+m Naturkosmetiks fröboll kan alla förvandla de kvarvarande trista ytorna till spirande och inspirerande närmiljöer.

Stort grattis till:

1:a pris
Berlin Shower Gel 250 ml & Berlin Body Lotion 250 ml, värde 335 kr.

Hanna Fornhem - Hannas blogg

2:a pris
Berlin Hand Cream 50 ml, värde 135 kr.

Emma Rudbeck - utan blogg

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com senast 10/5 så kommer vinsterna med posten.

Just nu pågår en fototävling med temat "Urban gardening" på i+m's hemsida, missa inte det! Ni som inte hade turen att vinna den här gången hittar samtliga produkter från i+m Naturkosmetik här!

Stort tack till Kersti för de fina vinsterna och tack till alla deltagare!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna :) kram

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! Vilken fantstisk överraskning jag fick när jag var in och läste. Jag ser fram emot lite ny lyx ch roliga frön att så.

    Tack! Hoppat att min mail kom rätt igår?
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket (bättre sent än aldrig)
    för den fina handcremen
    emma

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!