2012-05-18

Idag är en dag...

Norléns nedslag, ur tidningen Amelia.
Förvirringen är total. Är det fredag, lördag eller söndag idag?

Vi har haft finbesök av barnens farmor och farfar i några dagar och det har varit mysigt. Vi har festat loss på jordgubbar och goda middagar.

Liten är så täppt, snuvig men feberfri. Lika glad och underbar som vanligt men det märks att hon tycker att det är jobbigt. Lider med min lilla prinsessa.

Det snöar här och jag är ruskigt less på vädret, min förkylning gör det inte bättre men jag känner ändå förhoppning inför sommaren.

Bara det faktum att vi inom fyra veckor kommer befinna oss långt söderut gör att den värsta bitterheten släpper. Vill ju inte sitta här och gnälla som en surtant...
- vs -

2 kommentarer:

  1. Man måste få gnälla också.
    Men fyra veckor går ju faktiskt ganska snabbt.

    Hoppas snön har gjort sitt hos er nu!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snöar?? Ohfyyy! Och här sitter en annan och klagar på sol och "bara" 15 grader varmt :)

    Och du, tack snälla för dina gratulationer. Det värmde ♥

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!