2012-05-15

Pretty please, feed me!

Ni är ganska många som tittar in här varje dag och det är jag väldigt glad för. Nu hoppas jag att ni skulle vilja hjälpa mig genom att svara på en eller flera av de här frågorna som en kommentar så blir jag tacksam!
  • Vad tycker du om att läsa om?
  • Vilken typ av tävlingar föredrar du? Önskevinster?
  • Vad är bra med bloggen?
  • Vad är dåligt med bloggen?
  • Är det någon speciell produkt du vill att jag utvärderar?
  • Vad vill du att jag skriver om? Nya uppslag behövs alltid...

Det behöver inte vara några långa utläggningar eller så men minsta lilla feedback är uppskattat.

Tack raringar!
- vs -

5 kommentarer:

  1. - Jag tycker om att läsa dina produktrecensioner!

    - Jag gillar när du har barn-relaterade tävlingar.

    - Jag gillar din blandning med vardag, recensioner och tävlingar. Det bästa med att du recenserar är att du är ÄRLIG om vad du tycker om produkterna, och inte höjer dem till skyarna bara för att företaget gett dej nåt att recensera.

    - Kommer inte på nåt dåligt med din blogg.

    - Inte som jag kan komma på nu!

    - Hmm.. Får nog tänka på det! Jag gillar ju din blandning som du har nu :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar blandningen i din blogg. Både det personliga, tips och recensioner.
    Tycker att du är superbra på att hitta ex.vis hudvårdsprodukter som jag inte läst om någon annanstans. Och att du lottar ut dessa nyheter är ju extra bra :) Skriver mer sen! Dags att sova ;)

    SvaraRadera
  3. 1. Dina produktrecensioner är alltid kul att läsa.
    2. Skönhetsprodukter eller spel :)Tävlingarna är kanonbra och har fina vinster! Önskevinsten? Hm, kanske en stavmixer :) Det är nåt jag velat ha länge.
    3. Jag gillar också blandningen av alla inslag i din blogg. Det är det bästa...
    4. Inget är dåligt.
    5. Kommer inte på nån just nu tyvärr...
    6. Måste nog fundera lite på det.

    Ha en fin dag! Kram, Anneli

    SvaraRadera
  4. Gillar att du blandar tävlingar, recensioner och glimtar ur ditt liv.
    Finns inte mycket att önska :)

    När det gäller tävlingar så tycker jag att du har bra mix.

    Önskevinsten just nu vore en syskonvagn :-D Klurar på om vi ska skaffa det elöler ej, hade man vunnit en vore ju det löst!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. + Din vardag, recensioner, tävlingar, din ärlighet!
    Jag vill gärna se fler tävlingar som riktar sig till barn
    :-)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!