2012-05-13

Ny vinnare Snowberry!

Månadens vinnare har inte hört av sig i tid så därför utser jag en ny.

När en vinnare inte hört av sig skickar jag ett mail till denne, jag håller även koll på min skräppost ifall vinnarens adress hamnat där. När ni som vunnit skickar er adress får ni gärna lämna en kommentar här i bloggen samtidigt.

Denna extra prima solcremen är din!

Stort grattis till:

Åsa Ullström- utan blogg

Skicka din adress till vittellersvart@gmail.com senast 15/5 så kommer vinsten med posten.

Tack igen till fina Karin på Art Clinic och tack för att ni var så många som vill vara med i tävlingen!
- vs -

1 kommentar:

  1. Hej, här är jag, skickat mail, kram och tack så mycket , underbart!!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!