2012-05-10

På tal om tänder

De två första små mjölktänderna som ska pynta det redan vackra leende Liten har har börjat synas. Nu går vi in i en ny fas och det är spännande. Vi får väl se om det kommer märkas på humöret när tänderna bryter igenom, än så länge märks inget annorlunda. Om man inte ska räkna med det i det närmaste konstanta ätande/snuttande nattetid.
Tugga tugga...
Det gäller i fortsättningen att Liten får lugn och ro när hon ammas för jag vill i det längsta minimera risken att bli biten...

Och vårvädret håller i sig, härligt!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du har varit med i en tävling inne hos mig, där jag lottade ut presentkort på skor. Jag har nu dragit en vinnare, kika in och se om det blev du :)
    Och vill du får du gärna vara med i min nästa tävling som kommer upp under helgen, där jag lottar ut valfritt smycke från Haze Design.
    Ha en fin helg!
    http://asahoffman.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Åh. Hon är ju bedårande!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!