2012-05-03

Paranoid Android...

Då har jag tagit steget från knapptelefon till en touchandroid. 

Jag beställde min Samsung Galaxy S2 hos Cyberphoto fredag eftermiddag och måndagen därpå var den här. Det gillar jag. Fraktfritt och två nummer av tidningen DigitalFoto på köpet, och en MilkyWay, en så enkel gest till minimal kostnad men oj vad jag gillar det.
Än så länge är jag väldigt glad för mitt byte, skärmen är kristallklar och lagom tryckkänslig, kameran är kanonbra och datorlikheten gör att användandet inte är så oöverstigligt svårt som jag förväntat mig. Jag är inte på något vis tekniskt inkompetent men jag är otålig och vill kunna allt nu nu nu och det kan försvåra hanterandet något.

Tar lite musik på det.
- vs -

2 kommentarer:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!