2012-05-27

Sova äta sova när?

Häromdagen bestämde jag mig för att kolla hur ofta Liten egentligen äter under natten. Varje gång hon ville äta/snutta så tittade jag på klockan och det visade sig att det går drygt en timme mellan gångerna. Det blir inte mycket sammanhållen sömn då.
Det kan ju vara en förklaring till varför jag har så uselt minne, tappar ord och, faktiskt, har svårt att somna trots tröttheten.

Tror att vi måste göra något åt nattamningen under sommaren, innan mamman i familjen somnar vid fel tillfälle.

Barnen firade nämnda moder idag med finaste rosorna och bland det bästa jag vet - choklad. Mina raringar vet vad jag gillar.
Hoppas ni haft en fin mors dag för oavsett vad vi har idag har alla någon gång haft en och förhoppningen är att vi vill fira henne.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!