2012-05-18

Tävla med Nature's Beauty!

Nystartade butiken Nature's Beauty sponsrar med två fina hudvårdsprodukter ni nu har chansen att vinna. Butiken säljer enbart produkter som ekologiskt certifierade och rättvisemärkta.

Akamuti African Black Soap tillverkas på traditionellt vis i ett kvinnokooperativ i Togo och består av ekologiskt odlat sheasmör och viltskördad kokosnötsolja. Tvålen innehåller inga kemikalier, konserveringsmedel, färgtillsatser eller parfym.

Black Soap har en mild doft och ett krämigt lödder som gör din hud återfuktad, mjuk och len.

Tvålen kan även användas som hår-schampo, är utmärkt som ansikts-rengöring och lindrar hudirrationer och akne.

En person vinner en tvål.


The Green Grocery Body & Bath Oil är en helt ekologisk solros-, kokos- och sesamolja med inslag av svartpeppar, kanel och patchouli.

Oljan har passar väldigt bra för värkande och trötta muskler. Den doftar av afrikanska kryddor och fungerar lika bra i badet som direkt på kroppen. Oljan är även utmärkt på psoriasis, eksem och lindrar akne och hemorrojder.

Den feta ytan skyddar mot väder och vind, bevarar fukt samt lugnar hudirritationer och småskador.

En person vinner en olja.





_______________________________________________________

För att vara med ska lämna en kommentar där du anger priset på den av de två produkterna ovan du vill vinna!
(Klicka på bilderna för prisuppgifter.)
_______________________________________________________

Extralott
(Varje moment ger en extralott.)

(Skriv att du gjort det.)

Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)________________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 29/5-12.
Lycka till!
________________________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste tävlingsuppgiften besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.

- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

39 kommentarer:

  1. The Green Grocery Body & Bath Oil
    159:-

    bodil79@home.se

    SvaraRadera
  2. Bad o kroppsoljan kostar 159 kr. Hoppas på tur o att jag vinner den till min torra hud.
    Jag har gillat på fb - emma rudbeck
    Har tipsat om tävlingen på min fb sida https://www.facebook.com/emma.rudbeck
    Så nu hoppas jag på tur emmar23@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Svar: 159 kronor. Jag vill så gärna vinna oljan!

    Jag tar även en extra lott, har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  4. Jag är med och vill vinna:
    The Green Grocery Body & Bath Oil

    ninjapuffen@hotmail.com
    Kram!

    SvaraRadera
  5. jag vill vinna oljan och den kostar 159 kr :)
    Jag har gillat på facebook med namnet Monia Sundgren

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag är gärna med och har gillat på FB :)

    SvaraRadera
  7. Hejsan! Jag blev nyfiken på Acamuti-tvålen. Den kostar 69 kronor.
    Ha en trevlig sommar!

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  8. Är gärna med och tävlar. Vill gärna vinna The Green Grocery Body & Bath Oil som kostar 159:-
    För extralotter:
    Gillar på facebook, liselotte andersson
    och
    länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/05/natures-beauty-295.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  9. Skulle verkligen behöva The Green Grocery Body & Bath Oil för min hud. Den kostar 159 kronor. Kan tänka mig att den är välgörande och doftar underbart!! "Grädden på moset" är att den är ekologisk.

    SvaraRadera
  10. Den härliga oljan kostar 159kr
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  11. Priset på oljan:The Green Grocery Body & Bath Oil är 159 kr .Den vill jag gärna vinna! Har funderat på att köpa den flera gånger men har inte blivit av..... hoppas att jag har tur att få prova denna underbara olja...som kanske hjälper mitt eksem.

    Jag har gillat och delat på facebook..

    KRAM sanna

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar om oljan som kostar 159 kr.
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/05/29-maj-vinn-produkter-fran-natures.html
    FB: C Care Regn

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  13. The Green Grocery Body & Bath Oil är en produkt som väckte min nyfikenhet då jag har en krävande hud pga medicinska orsaker. Jag är med o tävlar. Gillar o har delat med mig om tävlingen på fb.

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med och tävlar, svaret är 69 kr :)
    Kram

    SvaraRadera
  15. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med i tävlingen :)

    Svar;
    The Green Grocery Body & Bath Oil kostar 159:-

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. The Green Grocery Body & Bath Oil kostar 159 kr ch den vill jag gärna vinna!

    Kerstin

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Ewa Målhammar2012-05-21 11:19

    Svar Body & Bath Oil. den kostar 159 kr

    Ewa Målhammar

    SvaraRadera
  18. Sven Söderling2012-05-21 11:20

    Vill gärna prova tvålen för 69kr om jag vinner.
    Deltar endast med en lott

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  19. Johanna Gustavsson2012-05-21 13:53

    The Green Grocery Body & Bath Oil kostar 159:-!

    /Johanna G
    johanna@happyfejs.se

    SvaraRadera
  20. 159 kronor kostar den kryddiga oljan som jag vill vinna :-) Tar en lott och hoppas på tur.

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  21. svar: Tvålen som jag vill vinna kostar 69:-

    Gillar på FB (carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/may/hudvardsprodukter-fran-natures-beauty.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  22. Jag är med och vill vinna oljan :) Den kostar 159:-
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag vill gärna vinna Oljan som kostar 159:-

    SvaraRadera
  24. Jag är gärna med och tävlar!

    Jag skulle helst vinna The Green Grocery Body & Bath Oil som kostar 159 kr.

    * Gillar på FB (Liljegren)
    * Tipsar på min blogg: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/may/tavla-med-natures-beauty.html

    SvaraRadera
  25. Jag hoppas på att vinna badoljan och den kostar 159:-

    MVH, Anki

    smultronbruden1@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  27. Vill vinna oljan som kostar 159 kr.

    Kerstin

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Marika Holm2012-05-23 20:57

    Oljan kostar 159 kr

    mika13@spray.se

    SvaraRadera
  29. Agnes - gravid v 402012-05-23 19:13
    Pris för oljan: 159:-
    ________________________________________________

    Extralott

    - Gillar Nature's Beauty på Facebook med namnet Agnes Åsberg

    - Tipsat om tävlingen: http://aggehh.blogg.se/tavlingstips/2012/may/tavla-om-en-tval-eller-olja-295.html

    Mail: agne322@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Annika Svanström2012-05-24 23:39

    Svar: Body & Bath Oil. Den kostar 159 kr
    --
    Annika Svanström

    SvaraRadera
  31. Jag gillar och delar tävlingen på min face book. anette meg carlsson
    Priset är 69 kr.
    Jag är följare nr 214 och var tredje personen att gilla tävlings inlägget.
    Gillat Nature`s Beauty på deras face book.

    anette meg carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Produkten kostar 159 kr
    Jag gillar Nature's Beauty på FB
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag vill gärna vinna den härliga oljan (som kostar 159 kr)

    SvaraRadera
  34. 69kr
    Gillar på facebook under mitt namn Heidi Lundgren.
    Hajjdi@live.se
    //Heidi

    SvaraRadera
  35. Fin sida!
    Jag har tyvärr ärvt min fars mycket torra hud och tänkte därför att badoljan (kr 159,00) lät mycket frestande att prova. Jag älskar att bada, men huden torkar så lätt ut.
    Mvh/ Jennie

    (hallquists@spray.se)

    SvaraRadera
  36. Hej!

    Jag skulle lika gärna vilja vinna Ekologisk Bad och Kropps Olja 100ml för 159 kr som Fairtrade afrikansk tvål 130g för 69 kr!

    För extralotter:

    Jag har gillat på FB.

    Jag har tipsat om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002805081536

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Tvålen för 69kr låter spännande. Tror du den kan få bukt på min rocasea innan mitt bröllop? Man kan ju hoppas att jag får chans att testa det! =)

    Hälsningar Christine

    peterssonchristine@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Är gärna med och tävlar. Vill gärna vinna The Green Grocery Body & Bath Oil som kostar 159:-

    Gillar på FB: Eleonor Hållbus Dahlin

    MVh Ella

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!