2012-05-19

Vinn 1 av 10 härliga handkrämer från Donna Chang!

Fina butikenger hela
tio av er har chansen att vinna en lyxig handkräm från naturliga Donna Chang.
Läs gärna det jag tidigare skrivit om produkterna här och här.
___________________________________________________

1:a - 10:e pris Donna Chang Handkräm, värde 150-155 kr/st.
Fem vinner doften Magnolia och fem vinner Vanilj.
____________________________________________________

För att vara med ska du svara på frågan:

Hur många olika handkrämer finns i Donna Changs sortiment?
Ange även den doft du helst vinner - Magnolia eller Vanilj.
Ledtråd hittar du här.

Skriv svaret som en kommentar och ange även din mailadress, kommentarerna syns först efter tävlingens slut.
____________________________________________________

Extralotter
(Varje moment ger en extralott)
- Gilla Donna Chang på Facebook.
(Skriv att du gjort det.)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick.)
_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 6/6-12.
Lycka till!
________________________________________________________

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

110 kommentarer:

  1. jag är med!
    Svar: 4

    Har gillat på facebook med namnet Monia Sundgren

    Följer dig redan på bl, blev den första att gilla inlägget :)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Är gärna med och tävlar, svaret är 4 st och skulle jag ha turen att vinna vill jag gärna ha doften vanilj.
    För extralotter:
    Gillar på facebook, liselotte andersson
    Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/05/handkram-66.html
    Följer dig redan via bloglovin, blev den tredje att gilla inlägget.
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill vara med och tävla. :)
    Svaret på frågan är: 4
    Skulle helst vilja vinna vanilj!
    Har gillat dem på facebook och gillat inlägget på bloglovin! :D

    SvaraRadera
  4. Är gärna med och tävlar! Handkrämen finns i 4 dofter. Om jag skulle vinna skulle jag gärna vilja ha vanilj! Följer dig på Bloglovin och gillar inlägget (blev nr. 6)

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Det finns 4 st.
    Svårt att välja men vanilj får det bli om jag har tur :-)

    SvaraRadera
  6. Det finns 4 olika handkrämer.
    Jag vill gärna vinna magnolia om jag har tur.
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  7. Svaret är 4 och Magnolia är den jag helst vill vinna.
    Jag gillar på Facebook(Beatrice Tävlar)
    Följer dig redan på bloglovin så jag gillar inlägget som nummer 7 :)

    KRAM
    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. 4 st. Bland dessa underbara handkrämer väljer jag Magnolia om jag skulle ha turen att vinna. Gillar o delar på fb under mitt namn Jenny-Anne Johansson (Helsingborg) . Följer bloggen.

    SvaraRadera
  9. 4 st
    Magnolia
    pia.hj@telia.com

    SvaraRadera
  10. Svar: 4 st
    Jag vill helst vinna magnolian.

    SvaraRadera
  11. Är gärna med och tävlar
    De finns i fyra olika sorter :-) Skulle gärna vilja vinna en i Magnolia :-)
    Gillar som nr 7 på bloglovin
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. 1. Vill vara med och tävla om en handkräm med doft av vanilj.

    Svar: 4 st.

    2. Gillar Donna Chang på fb (Emma Norrman)

    3. Följer redan din blogg på bloglovin och har gillat inlägget som nr 8.

    /Emma
    nutsandbananas@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej!jag följer nr 204 o länkar på min blogg www.anglarums.blogspot.com krämen finns i 4 olika dofter.mvh Jessica

    SvaraRadera
  14. Svar: Det finns 5 st.
    Om turen är på min sida, väljer jag VANILJ ;-)

    Bye / Nellie

    SvaraRadera
  15. Det finns fyra olika handcremer i Donna Changs sortiment; Ros, magnolia. vanilj och jasmin. Jag skulle helst vilja ha magnolia om jag hade turen att vinna, men vanilj skulle också gå bra.

    Jag har gillat Donna Chang på FB och gillat ditt inlägg på Bloglovin'.

    Jag har länkat i högermarginalen på min blogg: http://nummernio.blogspot.se/

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Glömde skriva att jag helst vill ha Magnolia om jag vinner <kram

    SvaraRadera
  17. Svar: Det finns 4 st.
    Om turen är på min sida, väljer jag VANILJ :)

    Bye / Nellie

    SvaraRadera
  18. Hejsan!

    Mitt svar är fyra.

    Hoppas hoppas på en vinstlott,
    skulle vara kul att få testa Magnoliahandkrämen.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med!
    1. Svar: Fyra stycken
    2. FB: C Care Regn
    3. Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/05/6-juni-vinn-1-av-10-harliga-handkramer.html
    4. Följer på BL och har gillat inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  20. Hej!
    Jag är med i din utlottning. Det finns 4 olika handkrämer.
    Jag gillar även Donna Chang på fb.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  21. Svar: Det finns fyra stycken!

    Jag skulle vilja vinna en i doften vanilj, finns nog ingen godare doft! :)

    e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. jag är absolut med... är så beroende av handkrämer. det finns 4 st olika handkrämer - vanilj, magnolia, ros och jasmin. spelar ingen roll alls vilken jag vinner för båda verkar lukta lika gott :)

    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/may/handkram.html#comment
    följer dej på bloglovin: nr. 205
    gillar på fb: johanna hellberg

    SvaraRadera
  23. Hejsan!

    Det finns fyra handkrämer hos Donna Chang. Om jag har turen att vinna så önskar jag den med Magnoliadoft.
    Ha en riktigt trevlig sommar!

    marianne eriksson
    marianne.e2@spray.se

    SvaraRadera
  24. Hej
    Jag vill jättegärna vara med och tävla. Det finns 4 olika handkrämer och om jag vinner vill jag helst ha vanilj.
    Gillat Donna Chang på fb emma rudbeck
    Tipsat om tävlingen på min fb https://www.facebook.com/emma.rudbeck
    Följer dig på bloglovin o har gillat inlägget som nr 10.
    Nu hoppas jag på tur emmar23@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och tävlar :)
    Svaret är 4 st, och jag vinner gärna med doften vanilj. Gillar på facebook men namn Emelie Berntsson.

    Kram

    SvaraRadera
  26. Vilken underbar tävling!
    Det finns 4 st olika handkrämer. Jag önskar vinna doften Magnolia. Ha det gott!
    mvh emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Hej
    Jag är gärna med :)

    Svar: Donna Chang har 4 olika handkrämer i sortimentet.
    Skulle jag ha turen att vinna, vill jag helst ha Vanilj
    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Nathalie Eriksson2012-05-20 18:25

    Svar : 4 . Gillar på fb (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. 4 stycken.

    Vill vinna Magnolia-varianten.

    Kerstun

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag är med, och svaret på frågan är fyra :)

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  31. Hej!
    Det finns 4 stycken handkrämer i sortimentet.

    Skulle jag vinna så vill jag helst ha magnolia!

    SvaraRadera
  32. Det finns fyra olika handkrämer.
    Vinner jag önskar jag mig Magnolia.

    mvh
    Joel
    joeleri@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. 4 st
    magnolia
    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  34. 4 st olika.

    Vann jag skulle jag vilja ha med doft av magnolia.
    Skulle gärna vilja testa en ny hudlotion. Har torra händer och badar mycket då jag jobbar som babysiminstruktör.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Sven Söderling2012-05-21 11:17

    4 stycken

    Vanilj

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  36. Ewa Målhammar2012-05-21 11:18

    Svar: Den finns i 4 dofter
    Jag önska Magnolia

    Ewa Målhammar

    SvaraRadera
  37. SVAR: 4.
    Jag vill ha doften Magnolia.

    Maria (marishkasenator(at)gmail.com)

    SvaraRadera
  38. 4 varianter! Jag älskar Magnolia, så det får det bli!

    Gillar på facebook (Amanda Hesselgard) och följer dig sedan länge på bloglovin! Gillade som nummer 11!

    Håller tummarna!

    KRAM

    SvaraRadera
  39. Delar och tävlar för fullt.
    4 st handkrämer hittade jag.

    Hoppas och håller tummarna på vinst.

    Min mail är: soooffie@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Johanna Gustafsson2012-05-21 13:55

    Hej!

    Det finns 4 stycken.

    Och jag håller tummarna för att vinna vanilj!

    /Johanna G
    johanna@happyfejs.se

    SvaraRadera
  41. Svar: Det finns 4 stycken handkrämer.

    Om jag vinner så vill jag ha magnolia och jag har även gillat på facebook och gillat detta inlägg.

    Min mailadress: jaagheterelin@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Det finns fyra olika sorters handkrämer.
    Om jag hade chansen att vinna hade jag valt vanilj. Jag älskar vaniljdoft. Det är verkligen en favorit.

    Hälsningar/ Christine

    Min mailadress:
    peterssonchristine@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. 4 stycken

    Annika Karlsson
    dukie63@hotmail.se

    SvaraRadera
  44. Svar: 4
    Vinner hels magnolia

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/may/handkram-fran-donna-chang.html

    SvaraRadera
  45. Rätt svar: 4
    Vinner jag vill jag ha doften vanilj


    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  46. Handkrämen finns i fyra dofter.
    Extralott-Är följare, gillat inlägget som den 12:e
    Vill vinna magnolia :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Det finns 4 olika dofter på handkrämen.
    Jag vill helst vinna Vanilj.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  48. Svar: 4 st
    Magnolia!

    Ha en fin kväll :)

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  49. Det finns 4 stycken handkrämer. Om jag har turen att vinna önskar jag nog vanilj i första hand ;-)!
    Jag gillar på Facebook (Anette Kristoffersson)
    Jag följer dig på Bloglovin' sedan tidigare.
    Gillar inlägget som nr 15.

    Kram från Anette

    SvaraRadera
  50. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla!
    Det finns 4 handkrämer i sortimentet.
    Om jag vinner vill jag ha Magnolia.

    MVH
    Emelie
    emelie.eriksson@gmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag är gärna med och tävlar!

    Det finns 4 olika handkrämer.
    Jag skulle helst vinna en handkräm med vaniljdoft.

    * Gillar på FB (Liljegren)
    * Tipsar på min blogg: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/may/vinn-handkram-fran-donna-chang.html
    * Följer dig på BL som nr 206

    Mail: isse1@mail.com

    SvaraRadera
  52. Det finns 4 olika handkrämer i Donna Changs sortiment.

    jennythunborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Svar: 4 st

    Har jag turen att vinna vill jag ha vanilj.

    Min blgoglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/6-juni-vinn-handkram.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  54. Det finns fyra stycken handkrämer i donna changs sortiment.

    Om jag vinner skulle jag vilja ha Magnolia ;)

    SvaraRadera
  55. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  56. Gillat Donna Chang + delat ditt inlägg på FB som Paola Al
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003722685679, och jag är gillare nummer 208 på Bloglovin.

    Om jag har turen att vinna vill jag ha magnolia :)

    SvaraRadera
  57. Det finns 4 olika handkrämer i sortimentet och om jag vann så skulle jag helst vilja ha vanilj :) Följer på bloglovin som nr 207. Gillar donna chang på facebook.

    Hoppas på tur!! :)
    alexandraharaldsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  58. Svar på frågan: Det finns fyra handkrämer i Donna Changs sortiment.
    Om jag vinner så vill jag helst ha Vanilj!


    /Elinore G

    SvaraRadera
  59. Jag är gärna med i utlottningen :)
    1. Svar: Det finns 4 olika handkrämer, Ros, Magnolia, Vanilj och Jasmin.
    skulle välja vanilj om turen föll på mig
    2. Gillar Donna Chang på FB Pernilla Wamsjö
    3. Tipsar och länkar till tävlingen på fb
    4. Följer dig på bloglovin :)

    SvaraRadera
  60. Åh perfekt jag som har så uttorkade händer!

    För att vara med ska du svara på frågan:

    Hur många olika handkrämer finns i Donna Changs sortiment?
    SVAR: Fyra stycken

    Jag skulle kunna tänka mig vilken doft som helst :) Spelar ingen roll!
    ____________________________________________________

    Extralotter

    - Gillar Donna Chang på Facebook med namnet Agnes Åsberg


    - Tipsat om tävlingen på bloggen: http://aggehh.blogg.se/tavlingstips/2012/may/vinn-handkram-66.html

    - Följer dig på bloglovin som nummer 211

    Mail: agne322@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Svar:4

    Vill vinna magnoliacremen.

    Carin

    carinbjurstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. 1. Svar: 4st. Jasmin, Magnolia, Vanilj och ros
    Önskar vinna vanilj

    2. Gillar pá FB - Sofie Lindholm

    3. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/may/6-juni-donna-chang-produkter.html

    4. Följer redan pá bloglovin och blev nr 16 att gilla inlägget

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  63. Monika O-sson2012-05-24 10:36

    De verkar vara härliga handkrämer.
    Jag deltar. Svar, 4 st.
    Önskar vinna, Vanilj.
    Varm hälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  64. Är med :D Finns 4 st handkrämer och jag vill gärna vinna Vanilj^^
    mmeeli.blog@gmail.com
    Gillar på facebook
    Följer på bloglovin (nummer 214)

    SvaraRadera
  65. Jag är med. Det finns fyra handkrämer i Donna Changs sortiment.
    Om jag vinner blir jag glad för Magnolia.

    gertruddurtreg@live.se

    SvaraRadera
  66. Annika Svanström2012-05-24 23:38

    Den finns i 4 dofter
    Magnolia, tack

    --
    Annika Svanström

    SvaraRadera
  67. Svar: 4 st
    Jag vill helst vinna vanilj
    Har gillat på fb
    Gillar inlägget som nr 17

    --> 3 lotter

    SvaraRadera
  68. Charlotte "Clotte"2012-05-25 17:56

    Jag är med. Svar:De finns fyra.
    Mina händer vill gärna bevara mjuka, sköna och rara.
    Doft jag vill vinna: Vanilj.

    clotte@live.se

    SvaraRadera
  69. Jag är gärna med i tävlingen, vinsten låter jätte god att lukta på. Jag har gillat donna Chang på face book och jag är följare nr 214 i din blogloving och jag var 18:e personen att gilla tävling inlägget.

    anette meg carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  70. Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag önska mig Vanilj.

    anette meg carlsson

    SvaraRadera
  71. Hej!
    Handkrämen finns i 4 goda dofter!
    Har jag turen att vinna, så är nog vanilj en favorit.
    Gillar redan Donna Chang på fb (Marie L-m)
    Följer dig nu på bloglovin nr 215, tror jag..

    SvaraRadera
  72. Anna Berglund-Lundkvist2012-05-26 10:29

    Gillar på fb - Anna Berglund-Lundkvist
    Svaret är 4 st och jag vill helst vinna Magnolia

    Följer dig på bloglovin

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  73. jag är med, det finns 4 stycken, jag skulle vilja vinna den i vanilj doft.
    För extra chans: gillar deras fb@ Lindas Linnros
    följer dig även på bloglovin :)

    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  74. Jag är med!
    Det finns 4 handkrämer, och jag vill helst ha vanilj om jag vinner :)
    min mail: jes.jon@hotmail.com
    Har gillat på facebook (Jessica Jonsson)
    Gillar inlägget på bloglovin som nr 19! :)

    SvaraRadera
  75. Det finns fyra stycken olika handkrämer och om jag vinner skulle jag gärna vilja ha magnolia.
    Jag gillar även på facebook och blev nr 20 att gilla inlägget :)

    Min mail är jk.couture(a)live.se

    SvaraRadera
  76. Jag vill gärna vinna en härlig handkräm i doften vanilj. Det finns fyra handkrämer i Donna Changs sortiment.
    kramar
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Det finns fyra stycken. Mina händer är torra som russin så detta pris hade varit väl till användning!
    Tack för en bra blogg!

    Hälsningar/
    peterssonchristine@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Svar: 4

    Vanilj!

    ia5malka@hotmail.com

    SvaraRadera
  79. Hej! Det finns fyra olika handkrämer!

    Jag gillar på FB och vinner helst vanilj!

    SvaraRadera
  80. Handkrämerna finns i fyra dofter; Ros, Magnolia, Vanilj och Jasmin.
    1. Följer på bloglovin som nummer 219 (hajjdi@live.se)
    2. Gillar redan på facebook med namn: Heidi Lundgren

    Så två extralotter :)
    //Heidi : Hajjdi@live.se

    SvaraRadera
  81. Svar: 4 sorter. Jag vill gärna vinna Magnolia
    Gillar Donna Chang och inlägget.
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  82. 4 är svaret på frågan

    gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    jag vill helst vinna vanilj

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. 4 stycken
    Jag vill helst vinna dofter Mangolia.
    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
  84. Hej! Handkrämerna finns i fyra ljuvliga dofter. Jag vill helst vinna magnolia, men vanilj går också bra. :)

    Jag har gillat Donna Chang på Facebook och min e-postadress är petrarosered@gmail.com.

    SvaraRadera
  85. 4 stycken väljer vanilj det luktar då vaniljglass av mina händer hoppas nu på turen. min epost annak.osterstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  86. Handkrämen finns i 4 olika dofter.
    Önskar magnolia.
    idaragnarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  87. 4 ST SORTER.

    GILLAR PÅ FB!

    ...jag älskar vanilj

    annelie_ha@hotmail.com

    SvaraRadera
  88. Det finns 4st handkrämer. jenny_gustafsson87@hotmail.com

    SvaraRadera
  89. Donna Chang handkräm finns det fyra olika av i sortimentet!
    Helst skulle jag vilja vinna vanilj!
    (snorkfraken@hotmail.com)

    SvaraRadera
  90. hej
    det finns 4 stycken olika handkrämer
    älskar magnolia så den hoppas jag att just jag vinner om jag verkligen har turen att vinna
    Titti

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. Hej

    Jag vill tävla!

    Svar: 4 st
    Jag väljer magnolia!

    Jag har även gillat på FB (Annika Nilsson)

    Jag har även tipsat om tävlingen på FB https://www.facebook.com/groups/232367546860496/277175979046319/?notif_t=group_comment_reply#!/profile.php?id=100002805081536

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  92. 4 ljuvliga blosterdofter av Donna Chang
    att skapa sådanna kräver allt sin talang
    Själv skulle jag önska Magnolia få vinna
    så också jag kan bli en väldoftande kvinna
    Gillat på FB och delat till alla vänner
    och också till alla som jag inte känner
    Hoppas dock själv vinna får jag bekänna
    men länken till mitt upprop på FB är denna

    https://www.facebook.com/tabycentrum/posts/396669390368139#!/kicki.kronburg/posts/477998342214235

    kram
    Kicki kronborg
    bunnyn.hemma@gmail.com

    SvaraRadera
  93. Jag har delat tävlingen på min face book-anette länk: https://www.facebook.com/anette.m.carlsson
    Jag har gillat Donna Chang på face book och jag är följare nr 299 på blogloving.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  94. Jag glömde att skriva att det finns fyra olika handkrämer, ros,jasmine, Magnolia och vanilj. Om jag har turen att vinna så önskar jag mig vanilj.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  95. Jag skrev fel jag är följare nr 219

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  96. Svar: 4 stycken

    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  97. Jag är med och tävlar!
    Svaret på frågan är: 4 stycken. Om jag vinner önskar jag Magnolia. Det luktar ju underbart!

    jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/06/06/8039436-donna-chang-6-juni/

    jag gillar på fb, debora persson




    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  98. 4 st, håller tummarna för en handkräm som doftar magnolia!
    /maria_pahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  99. svar:4st

    Om jag vinner skulle jag helst vilja ha doften vanilj
    MVH/
    Annelie

    annelie.martenssons@spray.se

    SvaraRadera
  100. Sandra M Pettersson2012-06-06 14:07

    Det finns fyra st.
    Jag har gillat på FB:Sandra M pettersson
    Jag har tipsat på min logg på FB: http://www.facebook.com/sandra.m.pettersson.7

    Jag skulle välja vanilj om jag vann

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. 4 st olika handkrämer finns i Donna Changs sortiment. Jag hoppas vinna
    Magnoliankrämen

    petra_backstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  102. Svar: 4 olika.
    Om jag vinner så vill jag helst ha vanilj! <3

    Extralott: Gillar dem på FB (Carolina Åhsberg)

    carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  103. Svar: 4 olika sorter.

    Väljer vanilj om jag vinner!
    Mvh Christa

    SvaraRadera
  104. 2 lotter

    Svar: 4st Handkrämer

    Gillar på FB: Eleonor Hållbus Dahlin

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    Vill vinna Magnolia

    SvaraRadera
  105. Svar: 4st

    Vill vinna Magnolia

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  106. Vill gärna ha Magnolia kräm

    Svaret är 4st sorter

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  107. SvR: 4ST

    Magnolia (vill jag vinna)

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  108. 1.Svar: 4 st!
    2.Magnolia

    joakim

    SvaraRadera
  109. svar 4 sorters handcreme, jag gillar donna chang på facebook!! sophhjarta@hotmail.com

    SvaraRadera
  110. Hej ! 4 st olika handkrämer finns det.
    Magnolia skulle vara härligt att få smörja händerna med.
    mvh. annie

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!