2012-05-14

Vinn 1 av 3 hudvårdskit från Laban & Labolina!

Nu har tre av er chansen att vinna ett kit bestående av fem ruggigt barnsliga hud- och hårvårdsprodukter från Hardfords nya serie Laban & Labolina!
Serien består av åtta olika produkter för både kropp och hår där samtliga är mycket milda och anpassade för barnens känsliga hud, fria från parabener och färgämnen.
__________________________________________________________

1:a - 3:e pris Laban & Labolina Schampo, Balsamspray, Badskum, Handtvål och Hand- & ansiktstvål.

För att vara med ska du svara på frågan:

Vilken färg har locket på Laban & Labolina Duschtvål?
Ledtråd hittar du här.

Skriv svaret som en kommentar och ange även din mailadress, kommentarerna syns först efter tävlingens slut.
_______________________________________________________

Extralotter
(Varje moment ger en extralott)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 24/5-12.
Följ mig på bloglovin' så du inte missar när vinnaren presenteras.
Lycka till!
________________________________________________________

- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.

- Endast ett bidrag per person/IP.

- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

88 kommentarer:

  1. Svar: LILA :-) Jag tipsar om tävlingen på fb (vet inte hur man fixar direktlänk till et inlägg på fb, men heter Stina Gu där).

    Kram Stina
    fladdor@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med och tävla! :)
    Svaret på frågan är LILA!

    emely_tuvang@hotmail.com

    Ha det bra! :)

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar! :)
    Svaret är: Lila

    //e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Svar: Lila.

    Tipsar på bloggen: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

    E-post: carolina.ahsberg@telia.com

    SvaraRadera
  5. Hejsan
    Tävlingsdags igen och är jättegärna med :-)
    Svar: Locket på duschtvålen är lila.

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med !!
    Svaret är lila, och för en extra chans länkar jag på fb - Michaela Johannesson

    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  7. Svar: Lila.

    Tipsat på facebook - https://www.facebook.com/profile.php?id=742543060

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Är gärna med och tävlar.
    Svaret är lila
    För extralott har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/05/hud-och-harvardsprodukter-245.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  9. Är gärna med :) Svaret är lila.
    // Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Den är ju lila!!
    Håller tummarna för bästa Laban!!

    SvaraRadera
  11. Jag är gärna med :-)
    Svar: Lila

    Min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/24-maj-vinn-hudvardskit.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  12. Jag är med! Svar: Lila :)

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Lila.
    Hoppas hoppas på tur!!

    SvaraRadera
  14. lila

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  15. locket är lila. :-) Mvh Cecilia larssontirri@yahoo.se

    SvaraRadera
  16. Locket är lila

    ewa.malhammar@spray.se

    SvaraRadera
  17. Lila.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Rätt svar är lila

    hanna_hoglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Svaret är LILA.
    Annica Jansson, Söderråvägen 26, 824 40 Hudiksvall.

    SvaraRadera
  20. Frida Thorsell2012-05-15 15:18

    Svar: lila

    frida-88@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. locket är lila!

    plamboecke@hotmail.com

    Kram!

    SvaraRadera
  22. Lila
    Gunilla.by@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Klart jag vill va med i utlottningen :)
    1. Svar: Lila
    2. Tipsar och Länkar på fb Pernilla Wamsjö
    3. Följer dig på Bloglovin. Blev nr 2 att Gilla

    SvaraRadera
  24. Locket är lila! :D

    ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  25. LILA! Supersöta! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  26. Svar: lila
    malinmal@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Emelie Nenonen2012-05-15 21:38

    Svar: Lila
    emelienenonen@hotmail.com

    Åh, vill vinna de här produkterna till min lillebror som är helt galen i Laban!

    SvaraRadera
  28. Lila så klart! Tar en lott och hoppas på spöklik tur :-)

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är med :-) Laban & Labolina gillas av mina små spöken Lukas & Lowa.
    Svar; Färgen är lila.

    Extralott; tipsar här http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/may/tavla-om-1-av-3-hudvardskit-fran-laban-labo.html

    Nu håller vi tummarna, stora som små.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. lila, hoppas på turen till mina barn! sophhjarta@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Duschtvålen har lila färg på locket.
    eva_mrad@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är med och tävlar! :)
    Svaret på frågan är LILA.
    Vi köpte en av deras schampoflaskor för ett tag sedan till sonen och gud vad den luktade gott! Det var som om man ville ha den själv när man duschade! :)

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Svar: Lila

    magdalenarundgren@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Jag är gärna med!
    Svar: Lila
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/05/24-maj-vinn-1-av-3-hudvardskit-fran.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  35. Är jättegärna med och tävlar :-)
    Duschtvålen har ett lila lock :-)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Svar: Lila

    Kristiina Söderström
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  37. Lila!

    Magnus
    soder76@spray.se

    SvaraRadera
  38. Svar: Lila

    Hoppas jag vinner nu när barnen och jag flyttar till nytt boende. Fint till badrummet!

    vh
    Mamma Monika
    6048gustafsson@telia.com

    SvaraRadera
  39. lila

    louice@me.com

    SvaraRadera
  40. lila
    eskiya@live.se

    SvaraRadera
  41. det är lila!
    liizen@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Lila är locket, bra färg :)

    Mvh//

    Helena

    mrs_karlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Monika O-sson2012-05-16 21:40

    Jag deltar gärna. Paketet skulle jag vilja ge till mina barnbarn.
    Med Laban och Labolina blir det säkert mycket roligare att tvätta sig.
    Svar, Färgen på locket är lila.
    Varm hälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  44. Lila! Jag är som vuxen barnsligt förtjust i produkterna. Jag gillar produkterna pga att de är fria från parabener och färgämnen, samt prisvänliga.
    jenny-janne@hotmail.com
    FB Jenny-Anne Johansson (Helsingborg)

    SvaraRadera
  45. Nathalie Eriksson2012-05-17 15:19

    Svar : Lila . miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Hejsan!
    Jag är gärna med & tävlar.
    Svaret på frågan är : Lila.

    Jag har även länkat i min blogg för en extra lott: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/24-maj-vinn-1-av-3-hudvardskit-fran-laban.html

    Mvh//Anna Vid

    SvaraRadera
  47. lila
    obee@live.se

    SvaraRadera
  48. Den är härligt lila!

    SvaraRadera
  49. Locket på Laban & Labolina duschtvål är lila.
    /Mia Lövgren
    lowa_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Hej!
    Vilken härlig tävling! Skulle bli en perfekt present till min lilla systerdotter eller bra för moster att ha i badrumsskåpet när hon är barnvakt....
    Jag delade ditt tävlingsinlägg på min fb-sida.
    ( Camilla Sandmark)
    Svaret på frågan är: Lila.

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  51. Ann-Katrin J2012-05-18 12:22

    Lila

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  52. Svar: lila

    Daniel1978@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Hej.

    rätt svar är lila

    Kristin Karlsson
    kristin.karlsson@sca.com=

    SvaraRadera
  54. Lila
    neospappa@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. alexandra haraldsson2012-05-18 20:53

    Locket på Laban och Labolinas duschtvål är lila! :)




    alexandraharaldsson@hotmail.se

    SvaraRadera
  56. Johan wrångelin2012-05-18 22:23

    Lila

    Daggen@live.se

    SvaraRadera
  57. Hej
    Jag är med locket på duschtvålen är lila
    emmar23@hotmail.com
    Jag har tipsat om tävlingen på min fb https://www.facebook.com/emma.rudbeck
    Följer dig på bloglovin
    Hoppas på tur

    SvaraRadera
  58. Jag är med. Svar: Lila!
    Hudvårdskittet vill jag vinna till mosters lilla höna pöna och lille grodan.
    kramar

    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Mia Emilsdotter2012-05-19 20:43

    Hej! Jga är gärna med & tävlar! Locket är lila på Laban & Labolina Duschtvål.Har även tipsat om tävlingen på min fb sida (maria emilsdotter)& här kommer länk: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003838009786&sk=wall

    Håller tummarna åt dottern som storgillar laban.

    Hälsningar Mia
    scorpion_m4@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Locket har Lila färg.
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Lila!!

    Hoppas jag har turen att vinna detta till Filippa, för Parabener o sådant vill vi ju slippa.

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  62. jag är absolut med :) skulle bli en perfekt present till mina älskade gudbarn :) så fina förpackningar...

    svaret på frågan är: lila

    länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/may/laban-labolina-set.html#comment

    SvaraRadera
  63. "Typ lila" som ungarna skulle säga!

    Kerstin

    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Tävlar och delar på fb. :)

    LILA är färgen på locket :)

    SvaraRadera
  65. Svar: Lila

    Extralotter:
    Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/may/24-maj-laban-och-labolina-hudvardskit.html

    Följer redan pá bloglovin

    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  66. svar: Lila

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/may/labanlabolina-kit.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  67. Charlotte "Clotte"2012-05-21 23:28

    Jag är med. Färgen på locket är lila.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  68. Locket på duschtvålen är lila!

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/5/?link=1337699813

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  69. Rätt svar är LILA!

    MVH
    Emelie
    emelie.eriksson@gmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag är gärna med och tävlar!

    Svar: Locket är lila.

    Tipsar på min blogg: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/may/vinn-1-av-3-hudvardskit-fran-laban-labolina.html

    Mail: isse1@mail.com

    SvaraRadera
  71. Hej!

    Locket på duschtvålen är lila!

    Vänliga hälsningar Elinore G

    SvaraRadera
  72. Svar LILA
    Delar tävlingen på facebook
    Anette Eriksson
    manettan@gmail.com

    SvaraRadera
  73. Svaret är lila. Har inte vetat att det fanns fler produkter än laban & labolina handtvål och den är en storfavorit hos oss:) Hoppas på att ha tur för att vinna och prova på de andra produkterna oxå:)

    MVH, Anki

    smultronbruden1@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Hej!

    Svar: Lila!

    Jag har tipsat om tävlingen på FB (Annika Nilsson) https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002805081536

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Svar: lila

    thuglife_42@hotmail.com
    Aisha Johansson Molin

    SvaraRadera
  76. Vilken färg har locket på Laban & Labolina Duschtvål?
    SVAR: Lila!

    ________________________________________________

    Extralotter

    - Tipsat om tävlingen i min blogg: http://aggehh.blogg.se/tavlingstips/2012/may/laban-labolina-245.html

    Mail: agne322@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Hej jag är gärna med och tävlar. Locket är Lila.
    mvh/ michaela_a@live.se

    SvaraRadera
  78. Svar: Lila

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  79. Det är lila!!

    MVh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  80. Svar: Lila

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  81. Locket är: Lila

    Mvh Birgit Mattsson

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  82. Locket är blått.

    gestur71@live.se

    SvaraRadera
  83. elisabethfundin@telia.com2012-05-24 09:46

    locket är lila.

    SvaraRadera
  84. Anna Mclaren2012-05-24 15:15

    Jag är gärna med och tävlar. Svaret är lila.

    mclarenkaili @ gmail.com

    SvaraRadera
  85. Anna Mclaren2012-05-24 15:16

    Har även delat här: https://www.facebook.com/mclarenkaili/posts/232362896879342

    SvaraRadera
  86. Jag svarar: Lila.
    Rena och fina mina barnbarn vill bliva.

    gertruddurtreg@live.se

    SvaraRadera
  87. Svaret är inte helt överraskande lila.

    mr_hyde_cs@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!