2012-05-07

Vinn BrilliantSmile Whitening Boost!

Tävlingsdags! Vill ni testa intensivkuren från BrilliantSmile som jag skrev om här?
1:a - 3:e pris BrilliantSmile Whitening Boost Toothpaste, 20 ml, värde 98 kr/st. En tub räcker till ca en veckas användning.

Som vanligt kan alla vara med och det enda du behöver göra är lämna en kommentar tillsammans med din mailadress. 
_______________________________________________________

Extralott

Tipsa om tävlingen i din blogg eller på din Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)
_
_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 14/5-12.
Lycka till!
________________________________________________________

- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste tävlingsuppgiften besvaras och blogg- eller mailadress anges.

- Endast ett bidrag per person och IP-adress.

- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.

- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.

- Vinster skickas endast inom Sverige.


- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

73 kommentarer:

  1. Jag är med och tävlar!

    onlymeemma@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med!! :)

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna! Det är jag värd efter att jag slutat röka :)

    har tipsat här: http://moniatavlar.blogg.se/2012/may/tavling-brilliant-smile-145.html

    SvaraRadera
  4. Klart att man vill vara med och tävla!
    Linda J lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  5. Vill självklart vara med :-)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Är jättegärna med och tävlar om en tub.
    För en extralott har jag länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/05/brilliant-smile-145.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med :)
    Mina tänder behöver bli snyggare.
    kramar
    /Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar! :)

    e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är med :D

    kelly.94@live.se

    SvaraRadera
  10. Jag är med :)


    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  11. JAG ÄR MED!

    annelie_ha@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. jag är med och tävlar!
    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Absolut!! Från gula till vita tänder??!!

    Anette :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle inte vara helt fel att fixa till mina gråa framtänder (efter en rotfyllning)

      olof.forslund@hotmail.com

      Radera
  14. Jag tar mig gärna en lott :)

    smile4me_86@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag vill vara med! :D

    ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  16. Jag vill jättegärna vara med och testa detta!
    johan-y@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag är med!!

    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Ja! ja!

    sofiehallgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Monika O-sson2012-05-08 19:40

    Jag deltar.
    Här är en kaffeälskare som har missfärgningar som jag vill bli av med.
    Varm hälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  20. Jag är med!

    lot2@spray.se

    SvaraRadera
  21. jag är med! dressyrare@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Hej!
    Jag är med i utlottningen, tar 1 lott.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  23. Jag är med!

    generalleif@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hejsan
    Jag vill jättegärna vara med :-)

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Hej!
    Jag är gärna med och tar en lott,tack!

    Camilla
    kubbov30@gavlenet.se

    SvaraRadera
  26. mina tänder behöver detta

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  27. Jag medverkar i tävlingen!

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  28. Jag är med!

    Ha en bra dag :)

    SvaraRadera
  29. Jag är med! :)

    Sallyy.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Filippa Larsson2012-05-09 16:39

    Jag är gärna med! Min mail: Filippzii@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  31. Är också med! Vilken underbar tävling :) malin_bovington@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med :)

    rm88@live.se

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med :)

    rm88@live.se

    SvaraRadera
  34. Sandra Pettersson2012-05-09 20:56

    Jag är gärna med!

    sandralarsson73(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Emelie Nenonen2012-05-09 22:25

    Jag är med! :)
    emelienenonen@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag e gärna med. Tänderna mina vill gärna bli fina.
    :)
    kramar
    Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Hej!
    Jag är gärna med =)

    Mvh
    tessan_1976@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med och tävlar!
    Bloggar om tävlingen: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/may/vinn-brilliantsmile-whitening-boost.html

    Min mailadress är: isse1@mail.com

    SvaraRadera
  39. Jag är med! =)

    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  40. jag vill gärna vara med och tävla och hoppas på tur
    ska in o sövas ned för att fixa en tand så efter detta kan man glänsa förhoppningsvis med en vinst från BRILLIANT SMILE
    titti

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. jag är gärna med i utlottningen

    cirana57@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag är med :)

    amanda123_321@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag vill vara med!

    För en extralott så har jag även tipsat på facebook: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002805081536

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. 1) Jag vill mer än gärna vara med! Min mail: cutest(snabela)hotmail.it

    2) Har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/may/brilliantsmile.html

    SvaraRadera
  45. Jag är med :-)

    Extralott; Jag tipsar här http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/may/tavla-om-en-brilliantsmile-whitening-boost-to.html

    Nu hoppas jag på tur att få ett snyggare leende och kanske en löneförhöjning från chefen.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag vill vara med! :)

    kajsa.schrewelius@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag är gärna med <3

    Sofie Lindholm
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag vill ha ett vitare leende!! :)

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  49. Jag är gärna med!
    Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/05/14-maj-vinn-brilliantsmile-whitening.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  50. Jag är med :) juliaberg @ hotmail.com!

    SvaraRadera
  51. Medverkar!

    westberg.j@hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Jag vill gärna vara med och tävla. Min mail är emma.persson1988@hotmail.com. Ha det fint!

    SvaraRadera
  53. Jag är gärna med och tävlar
    Anette Eriksson
    manettan@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Vill oxå vara med!
    Kerstin
    kerran62@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag är med!

    Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  56. Jag vill tävla!

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  57. JAg är gärna med!!

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  58. Jag e me!!

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  59. Hejsan! Jag är gärna med och tävlar!!! Jag har tipsat om tävlingen här http://annatanna.blogg.se/2012/may/tavling.html

    SvaraRadera
  60. absolut med :)

    zazza_zazzza@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Jag är gärna med och tävlar! Jag tar även en extra lott. Har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar"

    SvaraRadera
  62. Jag är med :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Jag är med!

    Länken hittar ni här:
    http://beccamedliten.wordpress.com/2012/05/14/heja-mig/

    enfeeble@passagen.se

    SvaraRadera
  64. Jag vil vara med!

    nad@live.se

    SvaraRadera
  65. Deltar med glädje bara jag vinner!!!!


    ynnaf@live.se

    SvaraRadera
  66. Jag är med skulle verkligen behöva en bra tandkräm. Kram. Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. I'm in!

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. * Klart jag vill va med :)
    nillwa@hotmail.com
    * Tipsar länkar på FB Pernilla Wamsjö
    * Följer dig på bloglovin

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!