2012-05-31

Vinn en skötväska från Willvin!

Nu ger Willvin er chansen att vinna en snygg och praktisk skötväska i en neutral design som kommer fungera hur bra som helst även efter bebistiden!
1:a pris Willvin Leatherette Black skötväska, värde 995 kr.
___________________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

I hur många färger finns Willvin Leatherette?
Ledtråd hittar du här.

Skriv svaret som en kommentar tillsammans med din mailadress. Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
___________________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla Willvin på Facebook.
(Skriv att du gjort det.)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick.)
____________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 16/6-12.
Lycka till!
_______________________________________________________

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

78 kommentarer:

  1. Den finns i 5 färger och jag villvinna ;) denna. Gillar på bloglovin och följer dig redan där, jag gillar som etta :)

    Gillar på face gör jag självklart-johanna andersson

    SvaraRadera
  2. 1. Den finns i 5 färger.
    2. Gillar på FB (Malin Bergling)
    3. Gillar inlägget på BL, nr 3

    SvaraRadera
  3. 5 snygga färger finns :-)

    Wihlborgskan at gmail.com

    SvaraRadera
  4. Svar: Den finns i fem färger.

    /e.naslund@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med och tävla.
    Svaret på frågan är: 5
    Jag gillar inlägget på bloglovin och gillar på dem nu på facebook. (Emely Tuväng)
    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. svar på frågan är 5 olika.

    gillar på fb namn sandra leinonen
    blev nr 5 som gillade inlägget då jag redan följer dig via bloglovin.

    mvh
    sandra
    zazza_zazzza@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. jag är med!
    Svar: 5

    Gillar på facebook med namnet Monia Sundgren

    SvaraRadera
  8. Johanna Gustavsson2012-05-31 15:22

    Hej!

    Svar: 5
    (Black, Beige, Brown, Burgundy och White!)

    /Johanna G
    johanna@happyfejs.se

    SvaraRadera
  9. Vill jättegärna vara med och tävla :-)
    Willvin leatherette finns i fem färger.
    Följer bloggen sedan tidigare på bloglovin och gillar inlägget som nr 6.
    Gillar på facebook också (Emma Sjöberg).
    Håller tummarna nu :-)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Tyvärr har vår skötväska blivit väldigt sliten då den används dagligen så skulle verkligen vilja vinna denna snygga väska!

    Svaret är: 5 färger.

    kramar Emma

    SvaraRadera
  11. Erika Skalman (norsbronx@hotmail.com)2012-05-31 19:09

    På facebook har jag Willvin gillat och delat,
    till mina vänner tävlingen meddelat,
    i fem härliga färger jag väskan hittade,
    när jag Willvin Design´s hemsida tittade,
    218 blev mitt nummer när jag började följa dig,
    en tack för tävlingen får du från mig,
    Om jag denna underbara väska vann,
    skulle drömmen om en skötväska av kvalité bli sann.

    SvaraRadera
  12. 1. Svar: 5 st
    2. Gillar Willvin på FB (Frida Thorsell)
    3. Vet inte hur man gör en direktlänk men klickar du här: http://www.facebook.com/profile.php?id=100003750280202 så hittar du den på min sida.
    4. Blev nr 7 att gilla inlägget.

    frida-88@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Den finns i 5 färger! :D

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  14. 1.Jag är med.
    svar:5 färger.

    2.redan gillat dem på fb med namn Lili Ying.

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  15. Hej
    Jag vill jättegärna vara med och tävla om dessa jättefina väskor.
    Den finns i 5 olika färger.
    emmar23@hotmail.com.
    Jag gillar willvin på fb, har tipsat om tävlingen på min fb https://www.facebook.com/emma.rudbeck
    Jag följer dig på bloglovin o har gillat inlägget som nr 9
    Så nu håller jag tummarna
    mvh emma

    SvaraRadera
  16. 1 5 st

    2 gillar på fb - veronica bredland bråten

    3 tipsat på fb - http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten

    4 nummer 10 att gilla inlägget, följer dig redan!

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. 5 st
    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  18. 5 färger och alla lika snygga men det mest fantastiska är den praktiska väskan.


    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  19. Det finns 12 färger på väskorna.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  20. Svaret är 5 färger :)
    Jag gillar redan på Facebook(är ju total såld på skötväskorna).
    Länkar här:
    http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2012/june/willvin-16-juni.html#
    Eftersom jag redan följer dig så gillar jag som nummer 11 :)

    Nu håller du väl tummarna för att jag vinner? :)
    KRAM
    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. 6 färger

    andan54@gmail.com

    al margareta andersson
    gillat och delat 797

    SvaraRadera
  22. Den finns i 5 st färger.

    nyqvist530@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. hej önskar delta i tävlingen
    gillat på fb
    hoppas så på tur
    Titti

    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. moggade@hotmail.com2012-06-01 18:58

    Willvin Leatherette finns i 5 färger.

    Mvh
    Monika

    SvaraRadera
  25. 5 st
    tacozara@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Åh jag som är ute efter en skötväska och den här vore ju perfekt...
    Bra funktion och även stilren...Passar ju till allt och även om man inte alltid ska ha den som just "skötväska"

    1. Svar: 5
    2. Gillat på Fb "Camilla Millah Öman"
    3. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2012/june/skotvaska-166.html
    4. Har dig redan på bloglovin och gillat inlägget (12)


    Åhhhh jag hoppas verkligen att jag har turen på min sida..
    Det skulle betyda så otroligt mycket..
    Ha det bra och tack för en underbar tävling..

    Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. 1. Svar: 7 färger (12 olika modeller)
    2. Följer dig på bloglovin' sen länge :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  28. 1. Svar: 5st

    2. Gillar pá FB - Sofie Lindholm

    3. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/june/16-juni-skotvaska-fran-willvin.html

    4. Följer redan pá bloglovin och blev nr 14 att gilla inlägget

    Hoppas hoppas
    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Svar: 5

    Gillar på FB (Carola Lind)
    Gillar på BL som #15

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/june/skotvaska.html

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  30. 1. svar: 5st
    2. Gillar på facebook - Caroline Andersson
    3. tipsat här: https://www.facebook.com/profile.php?id=742543060
    4. Gillat inlägget nummer 16

    Ända sedan jag blev gravid och började leta efter en bra skötväska har jag önskat mig denna, men tyvärr har vi inte råd att lägga ut så mycket pengar på en, nu vill jag byta ut våran slitna begagnade väska så jag håller tummarna lite extra hårt denna gång, för någon gång måste det väl vara min tur? :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Svar: Fem färger.
    Supersnygg skötväska!

    Gillar Willwin på FB.

    Nanna E-son
    mail nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  32. Hej!
    Jag är med! och den finns i 5 färger.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  33. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  34. linda wikander2012-06-02 21:36

    Den finns i fem st färger!

    linda.wikander@telia.com

    SvaraRadera
  35. I 5 färger!
    Men den svarta är ju snyggast!!

    Lott nr 1

    Susanne
    gotland@speedmail.se

    SvaraRadera
  36. Lott nr 2.

    Den finns i fem färger.

    Jag fick nr 17 som gillar inlägget på bloglovin.

    Susanne
    gotland@speedmail.se

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med och tävlar!

    svar: den finns i 5 olika färger!
    1 extra lott: Har gillat på facebook (Sanna Fernquist)
    2 extra lotter: Har tipsat på bloggen: http://sannafernquist.blogg.se/2012/june/tavling-16-juni.html
    3 extra lotter: Gillar dig redan på bloglovin som nummer 219

    Håller tummarna! KRAM!

    Mail: sannafernqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Svaret på frågan är 8

    gillar på facebook sedan förut under namnet Helena Lindgren

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med och tävlar!

    * Svar: 5
    * Gillar på FB
    * Blogglänk: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/june/166-vinn-en-skotvaska-fran-willvin.html
    * Följer redan på BL, gillar inlägget som nr 18.
    isse1@mail.com

    SvaraRadera
  40. Vore intressant att se om det gonsin vinner ngn i dina tävlingar som inte har facebook eller som inte ha bloglovin...hmmm. Uppgjort säger jag

    SvaraRadera
  41. Willvin Leatherette finns i 5 olika färger.7

    Gillar på FB (Kristiina Söderström)

    //Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  42. Hejsan, är gärna med och tävlar! :D Svaret är 5 färger!
    violaanna@live.se

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med.
    - Svar; Den finns i fem färger.
    Eftersom jag verkligen verkligen vill vinna denna fantastiska skötväska så gör jag alla moment för extrachanser såklart;
    - Jag gillar på fb (Johanna hannah jansson)
    - Jag följer dig redan, gillat inlägget som nr 19.
    - Jag har tipsat på fb;
    https://www.facebook.com/johanna.h.jansson
    samt på min blogg;
    http://barajagochmin.blogspot.se/2012/06/jag-tavlar_2985.html (inlägg) och http://barajagochmin.blogspot.se/p/jag-tavlar.html (sida)
    Nu håller jag tummarna!
    rockbarnettavlar(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  44. I 5 härliga färger finns denna extraordinära väska!!

    SvaraRadera
  45. Willvin Leatherette finns i fem fina färger.
    Jag gillar willvin på facebook.

    emmeliebjurhede@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. 5st olika färger.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Jag gillar Willvin på face book.
    Jag har delat tävlingen på min face book https://www.facebook.com/anette.m.carlsson
    Jag är följare nr 299 och jag var den 20:e personen att gilla inlägget.
    Svaret är att det finns 5 olika färger på väskan.

    nettan.klar@gmail.com

    Jag hoppas vinna Willvin väskan, jag har tävlat i ett år på dina tävlingen men aldrig lyckats vinna så nu hoppas jag på turen.

    SvaraRadera
  48. 1 Jag är med och tävlar!
    Svaret på frågan är: 5 färger!

    2. Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/06/06/8039612-willvin-16-juni/

    3. gillar på facebook- debora persson

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Nathalie Eriksson2012-06-07 12:20

    Svar : 8 . Gillar redan på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Hej
    Jag är med :)

    Svar: Väskan finns i 5 färger

    sol.rosan@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Jag är med och tar alla lotter!

    1. Den finns i 5 färger.
    2. Gillar på Facebook (Sara Kramer).
    3. Har tipsat på FB (Sara Kramer).
    4. Följer dig redan på Bloglovin.

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  52. 5 färger


    emmelli237@gmail.com

    SvaraRadera
  53. Hejsan!
    Jag är gärna med & tävlar.
    Väskan Willvin Leatherette finns i fem färger nämligen: white,Black, Beige, Brown och Burgundy.

    Jag har även gjort lite extra chanser.
    Jag gillar på FB (Anna Vid)
    Jag har länkat från bloggen: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/16-juni-vinn-en-skotvaska-fran-willvin.html

    Nu hoppas ja på lite tur.
    Har en kompis som är i stort behov av en skötväska. Blir galen på alla hennes kassar med blöjor och dyl.

    Mvh//Anna Vid

    SvaraRadera
  54. Svar: 5
    malinlenes@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jag är med.
    svar: 5!

    Gillar på fb (Emilia Lindbom)

    följer dig och gillade inlägget som nr 21!

    lovesmillis_95@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Jag vill vara med !
    Den finns i 5 färger.

    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  57. Jag gillar willvin på fb - michaela johannesson

    Tipsar här: http://frokenmela.blogg.se/tavlingssida/2012/june/vinn-en-willvin-skotvaska.html

    Jag följer redan med bloglovin, men blev nr 22 att gilla :)

    frokenmela@mail.com

    SvaraRadera
  58. Hejsan!

    Jag vill så gärna vinna en fin skötväska. Har i över ett år försökt klara mig utan en skötväska och använt en vanlig tygkasse i stället. Skulle nu vilja slippa kaoset med blöjor och kläder huller om buller.

    Svar på frågan: Den finns i 5 olika fina färger!

    Har nu tryckt "Gilla" på Willvins FB-sida för en extralott!

    Hälsning

    Linnea
    linnealinsaf@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag är gärna med!
    1. Svar: Fem stycken färger.
    2. FB: C Care Regn
    3. Har länkat.
    http://care69.blogspot.se/2012/06/16-juni-vinn-en-skotvaska-fran-willvin.html
    4. Är redan följare på BL och har gillat inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  60. Min fru tjatar om den röriga skötväskan till lillen och nämnde att hon tävlade om en ny. Nu vill jag vinna en till henne (hon har den ju mest just nu). Rätt svar på frågan är: 5 färger. Hälsning Simon (palette222@gmail.com).

    SvaraRadera
  61. Svar 5 färger

    Jag tar en extra lott, jag har länkat till dig till höger i min blogg.

    SvaraRadera
  62. Skötväskan finns i fem färger.

    Jag följer dig redan på Bloglovin sedan innan. :)

    SvaraRadera
  63. Mejl adress; Erika_aberg@yahoo.se
    Jag tror att de det finns 8 färger.
    Gillade även på facebook med namnet Erika Åberg.
    Tipsade även om tävlingen i min blogg; http://eeaberg.blogg.se/2012/june/jag-tavlar-annu-en-gang.html

    Jag blev nummer 221 på bloglovin´

    SvaraRadera
  64. Sver: 5 färger

    Hoppas på vinst, denna är så fin!

    vh
    Mamma Monika
    utsikten 79@telia.com

    SvaraRadera
  65. 1. 5 st färger finns det.
    2. Gillat på fb med namnet Hannele Rantamäki
    3. Tipsa om tävlingen här: http://lillamej.webblogg.se/2012/june/avslutas-166.html#comment
    4. Blev följare på din blogg och blev nr 233 (blev det redan igår) och inlägget går inte att gilla längre..

    Mail: Hannele_R@live.se

    SvaraRadera
  66. 5 stycken olika!

    pemms66@yahoo.com

    SvaraRadera
  67. Jag har gillat Willvin på FB o tror att det finns 5 färger Leatherette

    MVH Eva evatimrell-fridholm@hotmail.com

    -jättefina väskor- Hade varit jättekul att vinna till mitt barnbarn!

    SvaraRadera
  68. Jag vill vara med!
    *Det finns i 5 färger
    *Gillar redan på bloglovin sedan tidigare :)
    *Gillar på Fb.

    Vi är på god väg att införskaffa allt som behövs till kommande bebisen men en skötväska har vi inte än. Jag ääälskar facket längst ned på väskan och det här kan ju faktiskt vara svaret på alla frågor - som när man står där och gräver och undrar vart alla blöjor tog vägen. Med denna behöver man inte undra för de är alltid på plats! Underbart

    SvaraRadera
  69. Väskan willvin finns i fem färger!

    Mvh, Eric
    eric_bjorkstedt@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Pappa Peter2012-06-16 09:19

    Jag tar två lotter och hoppas nu på att vinna en snygg väska som funkar även för mig. Min sambo har köpt en rosablommig sak som jag i ärlighetens namn tycker är skitful. Då har jag hellre en egen skötväska!

    Svar: Väskan finns i 5 färger
    Jag gillar på facebook under namnet Peter Verdin.

    Peter - peter_verdin@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Svar: 5st

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  72. Svar: 5 Färger

    MVh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  73. Den finns i 5 olika färger!!

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  74. Svar: 5st

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera
  75. Hej!

    Svar: 5 st

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

    Jag har tipsat på FB https://www.facebook.com/#!/annika.nilsson.357

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Pia Lönnkvist2012-06-17 21:26

    Willvin Leatherette finns i fem färger.

    Kommentar:

    Manlig fåfänga är en självklarhet,
    den rosa skötväskan det värsta han vet.
    Willvin Leatherette gör honom på ett kick,
    sexig, manlig och chick!

    Har gillat Willvin, tipsat om tävlingen på facebook och är följare 224 på bloglovin´.

    Hej svejs!

    Pia

    SvaraRadera
  77. Tävlar :)

    Svar: Fem färger.

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  78. Haha oj, detta var ju en jättegammal tävling :P

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!