2012-05-23

Vinn en ugglemösssa från myTODDLER!

Nu har ni chansen att vinna en supersöt ugglemössa från myTODDLER.
___________________________________________________

1:a - 2: pris En av de två mössorna på bilden, värde 199 kr/st..
Rosa, storlek M (1-2 år).
Grön, storlek L (2-5 år).
____________________________________________________

Det är enkelt att vara med:

Skriv i en kommentar vilken av de två mössorna du helst vinner?
(Rosa, M eller Grön, L).
____________________________________________________

Extralotter
(Varje moment ger en extralott)

- Gilla myTODDLER på Facebook.
(Skriv att du gjort det.)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick.)
_______________________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 8/6-12.
Lycka till!
________________________________________________________

Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras och blogg- eller mailadress anges.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress.
- Vitt eller svart är enväldig domare och beslut får gärna överklagas men har troligen ingen verkan.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.comMailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
- vs -

54 kommentarer:

  1. ååå jag vill lätt vinna den rosa. Vore underbar på min dotter :)

    Gillar på face-johanna andersson

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna den gröna och jag gillar mytoddler på Facebook!
    Mailadress: towefalk(snabel-à)hotmail.com

    SvaraRadera
  3. 1. Den Gröna vill jag vinna till våran son som fyller 2 år i sommar så den kommer passa han bra sen, Verkligen jätte söta mössor.
    2. Gillar my TODDLER på facebook.
    3. Tipsar om tävlingen på min blogg finblogg.dinstudio.se
    4. Fick nr 209 som Följare.

    SvaraRadera
  4. jag vill vinna den rosa,
    gillar på fb (Emilia Lindbom)

    SvaraRadera
  5. Är gärna med och tävlar om den gröna mössan i storlek L
    För extralotter
    Gillar på facebook, liselotte andersson
    Följer dig redan via bloglovin, blev den första att gilla inlägget.
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  6. Grön L
    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  7. Till mosters lilla höna pöna vill jag gärna vinna (Rosa, M). Hon skulle bli sötast i den mössan :)
    kramar
    Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Sååå söta!! Jag vill vinna den rosa M till Wilma! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. självklart är jag med!
    1. den rosa mössan M skulle jag vilja vinna till dottern.
    2. har gillat toddler på fb med namnet sandra leieonen
    3. följer dig redan via bloglovin så gillade inlägget och blev nr 2

    mvh
    sandra

    SvaraRadera
  10. Häftiga mössor :-)
    1). Jag vill vinna Grön, L till Lowa.
    2). Gillar på fb; Anders Nson
    3). Tipsar; http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/may/tavla-om-en-ugglemossa.html
    4). Följer dig på bl som nummer 212

    Vi håller tummarna, stora som små.
    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hm, om jag inte får använda din bild i tipset så meddela mig så tar jag bort den och har bara texten.
    Ha De!

    SvaraRadera
  12. Jag är absolut med =)

    * Skulle vilja vinna: Rosa, storlek M
    * Gillat på FB "Camilla Millah Öman"
    * Har dig redan på bloglovin och har gillat inlägget

    KRamar // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. 1. Vill gärna vinna den rosa mössan i storlek M
    2. Följer på bloglovin och gillar inlägget som nr 3
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Åh, älskar dem! Skulle otroligt gärna vinna den gröna.

    Sabina10@spray.se

    SvaraRadera
  15. 1. Jag är gärna med och önskar vinna en grön mössa <3 Jättesöta :)

    2. Gillar pá FB - Sofie Lindholm

    3. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/may/8-juni-ugglemossa-fran-mytoodler.html

    4. Följer redan pá bloglovin och blev nr 4 att gilla inlägget

    MVH Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  16. De är ju sååå söta!

    Jag skulle vilja vinna den rosa till min tjejja!
    Gillar på FB (Ingrid Sahlqvist) sen tidigare.
    Har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2012/may/jag-tavlar-om-en-ugglemossa.html
    Och följer dej sen tidigare också, så jag var den 5 som gillade inlägget.

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag vill vara med och tävla. :)
    Skulle vilja vinna den gröna till min son! :)
    Har gillat dem på facebook (Emely Tuväng)
    Gillat inlägget på bloglovin som nr 6!

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag vill supergärna vinna den rosa mössan.

    therese.engstrom@telia.com

    SvaraRadera
  19. Vill gärna vara med och tävla om dessa underbara mössor.
    En rosa skulle sitta fint på min dotter som älskar ugglor,
    och går runt och säger Pippi hela tiden. :)

    *Vi har tipsat på:
    http://florafie.blogspot.se/p/jag-tavlar_18.html

    *Vi gillar givetvis mytoddler på FB - Sophie Edén

    Vi följer dig på Bloglovin nr, 212 el 213? (vet inte vilket det blev)

    Nu håller vi stora som små tummar,
    mvh Sophie
    soffan56@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Monika O-sson2012-05-24 10:33

    Jag deltar gärna. Mitt äldsta barnbarn tycker att mormor är klok som en uggla. Hennes lillebror skulle bli fin i, Grön, storlek L.
    Varm hälsning från Monika
    E-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  21. 1.Jag är med.
    tycker om den rosa.

    2.redan gillat dem på fb med namn Lili Ying.

    Hoppas.
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  22. Jag skulle gärna vilja vinna den gröna. Min son skulle bli så glad
    Gillar på FB.
    MVH Sandra
    sandraliden25@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Den rosa skulle jag vilja vinna till dottern.

    Annica
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. jag vinner gärna den rosa :) Tar alla lotter:

    har gillat på facebook med namnet Monia Sundgren

    Följer dig redan på bloglovin och har gillat inlägget som nummer 7

    Har bloggat här: http://moniatavlar.blogg.se/2012/may/tavling-ugglemossa-8-juni.html

    moniasundgren@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag är med. Rosa, M vill jag vinna till mitt barnbarn Alma.


    gertruddurtreg@live.se

    SvaraRadera
  26. Hej!

    Självklart är jag med och tävlar, tar 4 lotter:

    1. Jag önskar mig den rosa mössan, stl. M! Den skulle bli en jättefin present till min kompis lilla dotter:)
    2. Gillat myTODDLER på Fb
    3. Tipsat på Fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=684720114
    4. Följer redan på Bloglovin, gillar inlägget som nr. 8

    Nu hoppas jag på tur!
    Kram från hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med :-) Har jag turen att vinna vill jag ha den gröna mössan.
    Har länkat i min blogg
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/8-juni-vinn-sot-mossa.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  28. Jag skulle vilja vinna den i stL. Min mail valdes_elisabeth@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Charlotte "Clotte"2012-05-25 17:58

    Jag är med.
    Om jag har turen vill jag vinna Grön, L till min 2åring.
    Mvh
    Charlotte
    clotte@live.se

    SvaraRadera
  30. Rosa! Jag tycker dom är jättesöta!

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  31. Om jag vinner skulle jag vilja ha den gröna.
    - Gillar mytoddler på FB (Frida Thorsell)
    - Blev nr 9 att gilla inlägget

    frida-88@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med och tävlar, jag har lagt in tävlingen på min face book. Mitt namn är anette meg carlsson.

    Jag är följare nr 214 och jag var den 10:e att gilla detta inlägg. Jag har gillat Toddler och om jag vinner så önskar jag mig en grön.

    anette meg carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag tävlar gärna om den rosa mössan!:)
    Är följare och har gillat inlägget som den 11:e
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. 1 Grön, L hoppas jag vinna!

    2 gillar på fb - veronica bredland bråten

    3 tipsat på fb - http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten

    4 Följer redan, gillar inlägget som nummer 12!

    veronica_134@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Den gröna hade varit så fin på min systerson.
    Jag hoppas innerligt att jag får se den på honom =)

    Hälsningar/ Christine

    peterssonchristine@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna vinna den gröna mössan. Jag gillar på facebook (som Kim Falkenström).

    Må fint!
    Kim
    kimsan_@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag är gärna med och tävlar!

    * Jag skulle helst vinna den rosa i stl M
    * Gillar på FB (efternamn Liljegren)
    * Tipsar här: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/may/86-vinn-en-ugglemosssa-fran-mytoddler.html
    * Följer redan på BL, gillar inlägget som nr 13.

    isse1@mail.com

    SvaraRadera
  38. 1. Vinner helst den gröna L.

    2. Gillar på FB (Kristiina Söderström)

    Ha en bra dag!
    //Kristiina

    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  39. Jag skulle vilja vinna den gröna, strl L. Grönt är skönt!

    mvh Magnus
    soder76@spray.se

    SvaraRadera
  40. Jag vill vinna den gröna (L)
    Gillar på FB (Carola Lind)
    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/june/mossa.html

    Gillar inlägget på BL som # 14

    carola(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  41. Vill gärna vinna grön L

    Gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  42. Jag skulle vilja vinna den Rosa!
    Gillar på FB

    Sandra Carlsson , sandra_honda@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Jag skulle vilja vinna den rosa! Gillar på FB
    Sandra Carlsson , sandra_honda@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag är med och tävlar om den gröna mössan i stl L.
    Gillar på FB- debora persson
    tipsar här:http://debban.bloggplatsen.se/2012/06/06/8039502-mytoddler-8-juni/
    gillar inlägget med nummer 15

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  45. Håller tummarna för den gröna!
    maria_pahlberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag skulle gärna vilja vinna den gröna mössan.

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/6/?link=1339003568

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Hejsan
    Jag skulle vilja vinna den Rosa!



    gist@home.se

    SvaraRadera
  48. Skulle gärna vilja vinna den gröna strl L!

    poffe82@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Den rosa skulle jag sååååå gärna vinna!

    Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

    Jag har tipsat om tävlingen på FB!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Hej :).Jag är gärna med och tävlar.. Om jag vinner önskar jag den rosa i M.
    * jag gillar MyToddler på Facebook (Sanna Westeson)

    Nu håller vi tummarna! :)
    Sanna Westeson

    SvaraRadera
  51. Vill gärna ha Grön storlek L

    Gillar på FB ELeonor Hållbus Dahlin

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  52. Vill ha M Rosa

    Mvh Micke

    arkeologen@telia.com

    SvaraRadera
  53. Vill vinna Grön L

    Mvh Mats

    hallbusfil@spray.se

    SvaraRadera
  54. Jag vill gärna ha den Rosa i M

    Mvh Birgit

    birgitmattsson@spray.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!