2012-06-05

Amendurå!

Tisdagen bjöd på solstrålar mellan regnmolnen så vi passade på att ta en promenad. Det är kallt ute och svårt att förstå att det är juni.
Liten i sin vagn med sin nya fina skötväska från Willvin!
Gårdagens mentala regnmoln har skingrats något men inte helt och jag orkar inte riktigt tänka på det. Det är ju moget.

Ibland är det inte så kul att vara vuxen. Jag vill också stampa i golvet och lipa åt folk när jag blir arg. Komma med idiotiska motfrågor och oförståeliga argument. Jag vill få bli arg på andras dumma ungar. Jag vill få säga dumma ungar utan att någon påpekar att barn är inte dumma men de gör dumma saker ibland.

Vill slippa vara vuxet korrekt lite då och då och vara barnsligt arg. Sådeså!

Det känns redan bättre, skönt att få skriva bort lite av de där känslorna.

Tror jag ska bjuda familjen på kaffe och kanelbullar nu.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!