2012-06-17

Den stora resedagen!

Igår kväll tog vi oss till vårt första semesterstopp - barnens mormor och morfar. Det var en resa på ca 60 mil och Liten klarade det galant. Hon sov fyra av sex timmar och resterande tid kunde jag distrahera henne med leksaker när hon blev uttråkad. Ledsen så att vi fick stanna blev hon bara två gånger och det var över förväntan.
Det märks alltid dagen efter att jag har varit rolig inför något eftersom jag blir så lättad och trött när spänningarna släpper. Skönt som bara den och nu kan vi njuta av ett annat slags lantliv ett tag.

Det regnar och naturen frodas, ljuvligt doftande liljekonvaljer finns överallt, sommar de luxe!

Det är relativt dålig mottagning här men jag hoppas kunna uppdatera så ofta som jag vill. En ny tävling och ett par lyckliga vinnare dyker troligen upp under morgondagen så håll utkik.
- vs -

3 kommentarer:

  1. Vad härligt! Hoppas att ni får det underbart där :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ååå så skönt att resan gick bra! :) Låter som ni har det härligt hos mormor & morfar!

    kram

    SvaraRadera
  3. Njut, bara njut!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!