2012-06-10

Grattis till tre vinnare!

Frågan om hur många färger Viledas logotyp visade sig vara svårare än jag trott.

Jag anser att den har fyra färger: vit, röd, blå och grön.

Huruvida vitt är en färg eller inte kan diskuteras men jag väljer att se det så. Att den blå och gröna ger en gul nyans när de möts räknade jag inte med, men det gjorde en del av er.

Jag har därför valt att godkänna alla som svarat fyra eller fem färger.
Stort grattis till:
 
En varsin 1-2 Spray mikrofibermopp går till:

Kim - utan blogg

Sanna K - Mammas vardag

Tre paket Wettex Classic svampduk går till:

C.D - utan blogg

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com senast 13/6 så kommer vinsterna med posten.

Stort tack till alla deltagare och till Vileda!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Har mejlat dig men inte hört något mer? Någon vinst har inte heller kommit hem? Har mitt mejl kommit fram?

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!