2012-06-10

Grattis till två vinnare!

Två gulliga ugglemössor ska få nya bon. Liten har den svart/gröna mössan och vi gillar den skarpt.

Av okänd anledning skrev jag att en av mössorna på bilden var grön när den helt uppenbarligen är brun och turkos. Det är, som jag även skrev, mössorna på bilden som är de aktuella vinsterna.
Stort grattis till:
du har vunnit den bruna mössan!

Ingrid - p0llys
du har vunnit den rosa mössan!

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com senast 13/6 så kommer mössan som ett brev på posten.

Stort tack till till Caroline på myTODDLER och till alla som ville vara med i tävlingen.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Nämen åh vad roligt! Jag som varit så förälskad i den här fina mössan :D Jag mejlar på en gång, tack! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Vad glad jag blir! :-) Lowa kommer säkert bli glad oxå.
    Stort Tack.
    Ha De!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!