2012-06-18

Grattis till två vinnare!

Två populära tävlingar är nu avslutade och vinnarna är utsedda. De allra flesta av er visste att Willvin Leatherette finns i fem färger och att familjen Reinholdsson är inne på sin femte generation!

Stort grattis till:

Åsa Andersson - utan blogg
Du har vunnit ett par finfina Ally träsandaler från Mohedatoffeln!
Monika - utan blogg
Mail: moggade(at)hotmail.com
Du har vunnit en snygg skötväska från Willvin!

Skicka era adresser till vittellersvart@gmail.com senast 24/6 så kommer vinsterna med posten. Åsa, ange även önskad färg och storlek på skorna.

Tusen tack till både Mohedatoffeln och Willvin Design!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Grattis till vinnarna! Jag har en Willvin-väska, och den är verkligen hur bra som helst :)

    Tack så jättemycket för mössan! Den var gudomligt söt! Tyvärr kommer hon inte kunna ha den i höst för då kommer den vara för liten, men jag hoppas att den töjer sig lite :) Tack!

    SvaraRadera
  2. Vi kommer va snyggast i stan, min bebis och jag, när vi glider fram med den fin fina skötväskan från Willvin på vagnen. Tusen tack! /Monika

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!