2012-06-22

Midsommarfredag 2012

Vi är fortfarande hos mamma. Midsommarafton har varit solig och alldeles lagom varm. Barnen har varit och sett majstångesresning i en närliggande by medan jag har försökt vila en del. Den här förkylningen har tagit nya tag och verkar inte vilja släppa taget. Nu är jag, mannen och Mellan förkylda. Vi har även smittat mormor som hostar ikapp med oss andra. Tråkigt.
När jag vaknar på morgonen tar jag Liten i famnen och de här väskorna på axeln. Den rosa innehåller min lilla dator med tillbehör, mobil, laddare, block och pennor. Den svarta är skötväskan Willvin Leatherette som jag och Liten testar. Än så länge är vi mycket nöjda med den, en fullständig recension kommer.

Hur har er midsommarafton varit?
- vs -

4 kommentarer:

  1. Jag har jobbat 08.30-17.00 idag, sen hem för kort vila och så vidare till stallet för att ta hand om min häst och ta in de andra hästarna. Sambon fick snällt följa med för att kånka lite saker - avlasta sin gravida flickvän liksom. ;)
    Vi kom hem strax före nio och nu sitter vi vid varsin dator. Party! Eller. inte. :p

    SvaraRadera
  2. Lugn och skön med fint väder.
    Slappat hos bästa grannen :-)

    SvaraRadera
  3. Jag jobbade 7-15.15
    Sen fick jag mat hos svärföräldrarna.
    Hemma och i säng kl 20 med ont i kroppen.
    Men dottern hade haft en härlig dag, och det värmer hjärtat :-)

    Ha en fortsatt skön helg.
    Jag fortsätter jobba, jag.
    10-21.15 idag.

    SvaraRadera
  4. Ser fram emot att höra mer om väskan sen. Funderar på att köpa en själv!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!