2012-06-05

Nyheter från Boob!

Det är så roligt när det dyker upp nya plagg och lösningar för gravida och ammande kvinnor, här är det senaste:

Boob presenterar stolt The Underwear Collection: ett innovativt koncept fullt med heta nyheter för mammor! Den nya kollektionen med underkläder för mammor är flirtigt feminin, lika smart funktionell som skön att bära. Laddad med oemotståndligt fina modeller som både formar och framhäver den kvinnliga kroppen.

Det här slimmande amningslinnet är jag mest nyfiken på. Istället för Boobs klassiska överlappande amningslösning är det här som en bh man öppnar med en hand.

Tycker det är en smart idé att ha ett slimmande linne under övriga kläder, det är ju knappast den tiden man jag känner mig mest nöjd med min mages utseende. Om linnet får mig att känna mig mer bekväm så är den hjälpen välkommen.

Seamless amningslinne med inbyggd bh. Reglerbara stadiga axelband med nickelfria detaljer. Formade kupor som öppnas med ett enkelt enhandsgrepp. Tack vare inbyggt elastiskt stöd runtom får kroppen lite extra hjälp på traven att komma på plats efter graviditeten.

Den andra nyheten jag tycker är intressant är bh:n Fine Dining, se bild nedan.

Släta, formade kupor och smarta detaljer som innerfickor för amningskupor, gör det här till den ultimata t-shirt bh:n och den perfekta amnings-bh:n för fine dining. Kommer i augusti.

Dessutom kommer det en serie underkläder i ull, Warming Wool, hur bra som helst för frusna mammor som jag.

Du hittar Boob här.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Jag gillar också när det kommer såna här nyheter. Amningsbh;ar känns nästan alltid så tråkiga och mer som ett "nödvändigt ont". Det behövs lite mer fina underkläder! Och linnet lät ju toppen :)

    SvaraRadera
  2. Här får jag nog sätta gumman framför datorn :-) Funktionella plagg gillas.
    Ha De!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!